Neler Yeni

Sinerji.Gen.Tr pişmanlıktır !

m3hm3tcan

80+
Katılım
15 Kasım 2022
Mesajlar
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Mehmet
Merhaba herkese. Bugün sizlerle Sinerji.Gen.Tr ile yaşadığım mağduriyeti anlatacağım.

Yaklaşık 20. gün önce kendilerinden masaüstü bilgisayarım için anakart aldım ve bozuk ürün gönderdiler. Bu süreçte beni mağdur ettikleri gibi, paramın üzerine kondular, iademi yapmıyorlar. Firmanın dolandırıcı olabilme ihtimali yüksek. Kendilerinin ne kadar kötü niyetli, şark kurnazı olduklarını delilleri ile sizlere ispatlayacağım.

Öncelikle konuyu ekşi sözlük'te yazmıştım, buradan da okuyabilirsiniz. Ek olarak texti aşağıyağıya ekliyorum.

https://eksisozluk.com/24-10-2022-sinerji-gen-tr-rezilligi--7446984

22.10.2022 sinerji.gen.tr'den masaüstü bilgisayarım için aldığım anakartı kullanılmış ve bozuk ürün gönderdiler. Anakartın vida deliğinin birininde lehimlerinde problem var. Lehimde şişmiş bir görüntü var ve buraya vida girişi sağlanmıyor. Yine anakartın bazı bölgelerinde lehimlerde akma mevcut. Konuyla ilgili kendilerine ulaşıp değişim ya da iade talep ettim fakat iade alamayacaklarını belirttiler. Öncelikle ürünü garantiye göndermem gerekiyormuş. Sıfır olarak satılan bir ürünü neden garantiye gönderiyorum anlayamadım. Kanunlar çok açık, 14 gün içerisinde herhangi bir neden belirtmeksizin ürünü iade etmek hakkım bulunmaktadır. Benim keyfi bir talebim bile olmadı, bana kullanılmış ve bozuk bir ürünü satıp garantiye göndermemi istiyorlar.

Velhasıl dostlar, aklınızda bulunsun; sinerji.gen.tr pişmanlıktır. Forumlarda bozuk ürün sattıkları sıkça dile getirilmiş fakat ben bunları ne yazık ki sonradan okudum ve bugün de tecrübe ettim. Asla bu firmadan bir şey almanızı tavsiye etmem. Eğer aldığınız ürünle ilgili bir sorun yaşarsanız asla ilgilenmiyorlar ve sizi başka yere yönlendirmeye çalışıyorlar. Müşteri hizmetlerine yaklaşık 20 dakikada bağlanabildim. Sizlere tavsiyem bir miktar da fazla para verip Türkiye'deki büyük alışveriş platformlarından alışveriş yapınız.

Bir süre sonra tüketici hakem heyetine şikayet ettim ve bir anda bana karşı tavları değişti. Hemen ürün iadesi/değişim yapacaklarını belirttiler. Şikayet dilekçemi iptal etmem karşılığında tabii. Ben kendilerine güvendim ve şikayet dilekçemi iptal ettim ve kendilerine ilettim. Bunu görsel olarak da ekliyorum buraya. Yalnız burada enterasan bir nokta var, tüketici hakem heyetine şikayet edip, daha sonra şikayetinizi iptal ederseniz o firma hakkında tekrar şikayette bulunamıyorsunuz. Ben bu firmanın güvenilir olmadığını bildiğim için şikayet iptal dilekçemi 1 ay sonra yürürlüğe koymalarını rica ettim. Şikayet dilekçemi iptal ettiğim dosyayı kendilerine gönderdim ve yaklaşık 1 hafta oldu hala sonuç yok. Maillere cevap vermiyorlar, telefonda sürekli geçiştiriyorlar.

Peki şimdi dostlarım, bir ürün 50-100 TL daha ucuz diye Sinerji'den almayı düşünüyor musunuz? Gönderdikleri ürünler genelde refurbished(yenilenmiş), bozuk ya da teşhir ürünler. Yani sıfır ürün satıyor da olabilirler fakat bu riske değer mi? Bu ürünleri normalden nasıl daha ucuza satıyorlar sanıyorsunuz. Koskoca büyük e-ticaret platformları daha pahalıya satarken bu firmada daha uygun. Piyasadaki kullanılmış, bozuk, yenilenmiş ürünleri daha ucuza satıyorlar. Ayrıca Şikayetvar.com'daki son şikayetlerine bakarsanız ne demek istediğimi anlayacaksınız. Tek mağdur ben değilim, herkese bozuk ya da kullanılmış ürün göndermişler.

Ben CİMER'e de bu firmanın dolandırıcı oldukları hakkında şikayetimde bulundum.

Yakın zamanda ekşi sözlük'te yeni Entry'ler gireceğim, onlarca. Sinerji bilgisayar ile yeni bir site açıp insanları nasıl mağdur ettiklerini, dolandırdıklarını anlatacağım.

Sizler siz olun, sakın bu firmaya bulaşmayın. Para çok zor kazanılıyor, üç beş kuruş fazla para verip bilindik firmalara yönelin.

Anlattıklarımın hiçbir yerinde yalan-dolan yoktur. Hepsi ispatlı. Kendileriyle bütün konuşmalarımı da buraya ekliyorum.

Sağlacakla kalın.
 

Ekler

  • e1.jpg
    e1.jpg
    206.2 KB · Hit: 190
  • e2.jpg
    e2.jpg
    328.7 KB · Hit: 174
  • e3.jpg
    e3.jpg
    198.6 KB · Hit: 179
  • e4.jpg
    e4.jpg
    281.6 KB · Hit: 171
  • s1.png
    s1.png
    78 KB · Hit: 174
  • s2.png
    s2.png
    114 KB · Hit: 165
  • s3.png
    s3.png
    75.9 KB · Hit: 149
  • s4-new.jpg
    s4-new.jpg
    100.9 KB · Hit: 132
  • s5.png
    s5.png
    71.8 KB · Hit: 144
  • şikayet.jpg
    şikayet.jpg
    593 KB · Hit: 139
  • şikayet-iptal.jpg
    şikayet-iptal.jpg
    299.2 KB · Hit: 135
  • ürün iade.jpg
    ürün iade.jpg
    165.2 KB · Hit: 182
Katılım
9 Ekim 2022
Mesajlar
466
Geçmiş olsun, ben de İtopya ve Teknobiyotik ile sorun yaşadım. İnternet alışverişinde bu gibi siteler güvenilir değildir. Ürünü sattıktan sonra ilgilenmezler.
 

snowless

80+ Bronze
Katılım
16 Mart 2022
Mesajlar
1,100
Dahası  
Reaksiyon skoru
334
İsim
Mustafa Ödemiş
Geçmiş olsun hocam öncelikle.
Şuanda ne yapmayı düşünüyorsunuz peki ?
 

Garbajosa

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
504
Dahası  
Reaksiyon skoru
311
İsim
Kenan Çelik
Selamlar
Mesleğim gereği bahsettiğiniz görsellerdeki durumlar ile sık sık karşılaşıyorum. Attığınız görselleri incelediğimde elek ile alakalı bi sorun yaşandığı bariz. Ancak fotoğraflarda gösterdiğiniz durumlar anakartın çalışmasına olumsuz anlamda etki etmemeli. Siz bu anakarta enerji verip denediniz mi acaba?
 

misfit

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
5,017
En İyi Cevap
4
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,620
Konum
Morg
İsim
misfit
Geçmiş olsun hocam.
Sinerji'den alışveriş yapıp sorun yaşayan çok fazla tanıdığım oldu. Hiç Sinerji'den alışveriş yapmadım ve yapmayı da düşünmüyorum.
 

CptSpork

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
1,183
Geçmiş olsun, ben de İtopya ve Teknobiyotik ile sorun yaşadım. İnternet alışverişinde bu gibi siteler güvenilir değildir. Ürünü sattıktan sonra ilgilenmezler.
Bu tür durumlar firma farketmeksizin herkesin başına gelebilecek şeyler. Hiçbir firma %100 müşteri memnuniyeti sunamıyor. Konu donanım olunca sorunlar olabiliyor ve genelde firmalar yardım etmekten kaçınıyor. Konu en sonunda tüketici hakem heyetine gidiyor ve genelde orada da tüketici haklı bulunuyor. Tabi şikayet süreci, firmayla iletişime geçmek vb bunlar insanı yıpratıyor ama fiyatı yüksek bir ürün aldıktan sonra elinde sonunda mağduriyet gideriliyor.
 
Katılım
9 Ekim 2022
Mesajlar
466
Bu tür durumlar firma farketmeksizin herkesin başına gelebilecek şeyler. Hiçbir firma %100 müşteri memnuniyeti sunamıyor. Konu donanım olunca sorunlar olabiliyor ve genelde firmalar yardım etmekten kaçınıyor. Konu en sonunda tüketici hakem heyetine gidiyor ve genelde orada da tüketici haklı bulunuyor. Tabi şikayet süreci, firmayla iletişime geçmek vb bunlar insanı yıpratıyor ama fiyatı yüksek bir ürün aldıktan sonra elinde sonunda mağduriyet gideriliyor.
Ben olabildiğince şehrimde bulunan büyük mağazalardan alışveriş yapacağım, İstanbul'a uzak olduğum için bir daha o tarz sitelerden alışveriş yapmam...
 

Junaiun

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
962
Sinerji'den 2 kere ekran kartı aldım ve sorun yaşamamıştım.
Geçmiş olsun diyelim.
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,030
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,144
İsim
Berk
Hocam ben sizin yaklaşımınızı çok kaba ve gerektiğinden fazla bir önyargı olarak gördüm. Siz sinerjiye durumu bildirdikten sonra tüketici heyetine de mi konuyu taşıdınız? sinerjiden bir yanıt gelmeden? Ben mi yanlış anladım acaba? ürün değişimi zaten firmadan onay almış, tedarik süreci en kötü ihtimal ile 20 günde çözülür. Yapıcak bir şey yok.. Maddi durumunuz el veriyorsa aynı anakarttan alın onu kullanın ürününüz değişimi geldiğinde gelen ürünü satın yani ne diyim. Bu işler maalesef böyle beklemekle geçiyor ama ben bir mağduriyet göremedim. Geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:

CptSpork

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
1,183
Ben olabildiğince şehrimde bulunan büyük mağazalardan alışveriş yapacağım, İstanbul'a uzak olduğum için bir daha o tarz sitelerden alışveriş yapmam...
Ben en ucuz neredeyse oradan almayı tercih ediyorum ama gidipde ismini bilmediğim ptt avm satıcılarından da alışveriş yapmıyorum. Gerçekten vatan, teknosa, mediamarkt gibi yerler çok yüksek fiyata satıyor çoğu ürünü. Hepsinin daha ucuzunu internette bulmak mümkün. Ayrıca çözüm bu da değil bence vatan bilgisayardada çok fazla şikayet var.
 
Katılım
9 Ekim 2022
Mesajlar
466
Ben en ucuz neredeyse oradan almayı tercih ediyorum ama gidipde ismini bilmediğim ptt avm satıcılarından da alışveriş yapmıyorum. Gerçekten vatan, teknosa, mediamarkt gibi yerler çok yüksek fiyata satıyor çoğu ürünü. Hepsinin daha ucuzunu internette bulmak mümkün. Ayrıca çözüm bu da değil bence vatan bilgisayardada çok fazla şikayet var.
Genel olarak ülkedeki tüm satıcılarda sorun var sanırım. Avrupa ve Amerika da bizim gibi mi acaba, tüketiciler sorunlarını başları ağrımadan hallediyor mudur?
 

Cermenbey

80+ Silver
Katılım
12 Ağustos 2021
Mesajlar
4,130
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,119
İsim
Semih
Ben güvenilir firma diye biliyordum. Bundan sonra dikkatli olurum
 

CptSpork

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
1,183
Genel olarak ülkedeki tüm satıcılarda sorun var sanırım. Avrupa ve Amerika da bizim gibi mi acaba, tüketiciler sorunlarını başları ağrımadan hallediyor mudur?
Konu donanım olunca her üründe problem olma şansı var. Ama yurt dışında müşterilerin böyle sorunlar yaşadığını düşünmüyorum, en basit örneği amazon. Amazondan bir şey alıpta mağdur olanı görmedim direkt iade alıyorlar veya müşteriyi elinde sonunda bir şekilde memnun ediyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
975,179
Mesajlar
8,821,009
Üyeler
154,190
Son üye
dodokhan
Top Bottom