Yardım Amazon Ürünümü Değiştirmek için Uğraşmıyor

Exist

80+
Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
7
Reaksiyon skoru
0
Merhaba yaklaşık 1 yıl önce amazon üzerinden steel series arctis 9 aldım fakat ürünüm bir süre sonra bozuldu(yaklaşık 1 ay önce) bende ürünümü garantiye gönderdim ürünüm geldiğinde bana bir rapor vermişlerdi ve raporda ürünü tamir edemeyeceğini ve ürünün muadili olmadığı için değişimde yapmayacaklarını satın aldığım yere bana verdikleri raporu iletmemi söylediler. Ben 27 temmuz tarihinde amazona bu belgeyi ilettim ve bana 10 iş günü süre vermemi gerektiğini söylediler müşteri hizmetlerinin benle iletişime geçmesi için fakat 10 iş günü nü geçmesine rağmen aradığımda hala beklememi ürünün raporunu tekrar göndermemi gerektiği söyleniyor. Bu ürün ile ilgili amazonu tüketici hakem heyetine şikayet etmeli miyim? Yardımcı olursanız sevinrim yaklaşık 1 aydır kulaklık kullanamıyorum...
 
ne diyorlarsa onu yap işin sonu aynı yere varacak zaten, thhye gitsen de ya para iadesi yada değişim kararı çıkacak ama 6 ay sonra
 
hocam doğru diyorsunuz ama amazon hiç bir şekilde geri dönüş yapmıyor. ne zaman arasam ya belgeyi tekrar göndermemi istiyorlar ya da beklememi söylüyorlar
 
Benzer bir durum vatanda yaşadım seneler önce 970 evo ssd almıştım 5 sene garantisi vardı 2. Senede ssd arızalandı vatana gönderdim ekip kontrolleri sağladı arıza belgesi verdi vatan ürün elimide yok diye fatura bedelini ödemek istedi ancak ürünün fiyatı 2 kattan fazla artmıştı thh ye avukatım ile başvurdum ve kazandım bilirkişi atandı güzel bir fiyat belirledi vatan hem avukatlık giderlerini hemde ürünün güncel tutarını ödedi böyle böyle akıllanacaklar
 
Hocam bilmediğim için soruyorum avukat masraflarını karşı taraf mı ödedi ?
 
Geri
Top