Neler Yeni

Sinerji.Gen.Tr pişmanlıktır !

Katılım
9 Ekim 2022
Mesajlar
489
Konu donanım olunca her üründe problem olma şansı var. Ama yurt dışında müşterilerin böyle sorunlar yaşadığını düşünmüyorum, en basit örneği amazon. Amazondan bir şey alıpta mağdur olanı görmedim direkt iade alıyorlar veya müşteriyi elinde sonunda bir şekilde memnun ediyorlar.
Sinerji ve benzeri siteler de müşteriye böyle önem verse belki satışları daha da artacak, ama şu anki gelirlerinden memnunlar demek ki, müşteriye yeterli değeri vermeyi gerekli görmüyorlar.
 

ByKayseriLi

80+ Bronze
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
834
Ben genelde incehesap ve vatan bilgisayar haricinde alışveriş yapmıyorum kolay kolay. Hatta vatan'dan direkt gidip kendim alıyorum görerek. İncehesap güvenilir bu arada 1 günde geliyor ürünler sorunsuz sıkıntısız. Sinerji olsun itopya olsun bu aralar çok görüyorum mağdur ediyorlar insanları.
 

CptSpork

80+ Bronze
Katılım
21 Kasım 2022
Mesajlar
1,289
Ben genelde incehesap ve vatan bilgisayar haricinde alışveriş yapmıyorum kolay kolay. Hatta vatan'dan direkt gidip kendim alıyorum görerek. İncehesap güvenilir bu arada 1 günde geliyor ürünler sorunsuz sıkıntısız. Sinerji olsun itopya olsun bu aralar çok görüyorum mağdur ediyorlar insanları.
Hocam aynı şekil vatandada problemler var. Forumdan birisi Mağazadan ölü piksel testi yaparak monitör almıştı, 2 gün sonra ölü piksel çıkmış ve vatanla konuştuğunda web'den almadığı için servise gitmesi gerektiğini söylemişler.
 

ByKayseriLi

80+ Bronze
Katılım
23 Kasım 2020
Mesajlar
834
Hocam aynı şekil vatandada problemler var. Forumdan birisi Mağazadan ölü piksel testi yaparak monitör almıştı, 2 gün sonra ölü piksel çıkmış ve vatanla konuştuğunda web'den almadığı için servise gitmesi gerektiğini söylemişler.

Valla ben sorun yaşamıyorum bu iki firma ile. İncehesap'ı da hızlı gönderdiği için seviyorum. 1 gün de elime ulaşıyor. Vatanda da sorun yaşamadım.
 

Theoden.

80+
Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Beytullah
Şu bok gibi ekonomide birde böyle insanların zar zor aldığı ürünlerde sıkıntı yaşaması çok üzücü
Umarım sorununu çözerler dostum.
 

SadeceSeyf

80+ Gold
Katılım
20 Nisan 2020
Mesajlar
8,874
Bugün m2 ssd alacaktım.Gerçekten vazgeçtim ne olur ne olmaz diye.Mantıklı olanı yapmışım
 

Garbajosa

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2021
Mesajlar
541
Dahası  
Reaksiyon skoru
330
İsim
Kenan Çelik
Konu sahibinin karşılaştığı sorun satıldığı mağazadan bağımsız her satıcıda görülebilecek ve alırken kolay kolay fark edemeyeceğiniz bir sorun.
Eğer konu bu durumda iade ve müşteri memnuniyeti derseniz, bu tip bir arızada amazon dışında kimse tek seferde sorun çıkarmadan iade/değişim yapmazdı bence.
 

yusuf34

80+ Silver
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
2,048

JSezar

80+ Silver
Katılım
2 Ekim 2020
Mesajlar
4,459
Yine mis sen?burlarda paylaşarak eline bir şey geçmez.
 
Katılım
9 Ocak 2023
Mesajlar
12
Dahası  
Reaksiyon skoru
14
Yaş
35
Konum
Samsun
İsim
Yunusemre Kemal Sönmez
Firmalar uyuşmazlıklarda konuyu çözümsüzlüğe itmeye bayılıyorlar. Hakem Heyeti kararı aleylerinde çıksa dahi aylar sonra ödeyecekleri para yine aynı, ekstra bir yasal yükümlülükleri yok. Bu sürede pes eden tüketicinin de parasına, emeğine, alın terine çökmüş oluyorlar. Sinerji Bilgisayar ile benzer bir sorunu yaşadım ve kendilerine ilk ulaşma mesajımda ekran kartının sorunlarında bahsettiğim için sonrasında "arıza nedeniyle değil 14 günlük yasal cayma hakkım çerçevesinde iade ediyorum" ifademin olduğu 20'ye yakın mesajımı görmezden gelip ilk mesajıma kendi kafalarına göre ifadeler eklediler, kartımı zorla garanti servisine yönlendirdiler.

Evet, kendilerine yasayı defalarca ibraz ettim, açıkladım, onarım istemediğimi söyledim. Kendileri ise en başından itibaren kutusunu açıp montajını yaptığım ürünü iade alamayacaklarını söylediler. Yasaya aykırı olduğunu bile bile... Sonra da o ilk mesajıma ifadeler ekleyip kanun nazarındaki adıyla "özel belgede sahtecilik" suçu işleyerek benim ağzımdan bir garanti süreci talebi oluşturdular.

Neyse, konu ben değilim zaten; bu genel problem ile ilgili bir başlık açtım bu akşam forumda ve benzer olayları yaşayan tüketicilerle bir araya gelip bir şeyler yapmak gerektiği üzerine bir şeyler yazdım. İlgili mevzuatı paylaştım, konuyu ilk defa gündeme getirdiğim Ekşi Sözlük başlığımın linkini paylaştım ve insanlardan destek beklediğimi ifade ettim.

Organize olabilirsek bu Hakem Heyeti süreçlerinin sonunda süreden ötürü bir tazminat hükmüne dair düzenlemeye kapı açmakla birlikte bu yıldırma uygulamalarını bir satış sonrası süreç yönetme doktrini hâline getirmiş firmalara nitelikli dolandırıcılıktan sağlam bir ceza aldırıp emsal karar ile bundan sonra yapılacak her türlü kötü niyet girişiminin önünü kesebiliriz.
 
Top Bottom