Sivilcelerimden kurtulamıyorum.

Ensar Bey

80+ Bronze
Katılım
20 Ekim 2020
Mesajlar
914
Reaksiyon skoru
1,379
Arkadaşlar film de oynamaya heves ettim.
16 Yaşındaydım babam da 17 yaşında boy atmış, 165'den yaklaşık 8 ay içerisin de 188 oldum.
Yahu şimdi de eskiden olan sivilcelerden kurtulamıyoruz.
Heves yaptık kasları falan iyice geliştirdik, ama hala sivilce var.
Doktorlar'a gidiyorsun ilaç, ilaçların çoğu işe yaramıyor, a b c d doktoru diye dolaşıyorsun her biri farklı farklı saçmalıyor.
Var mıydı bundan çeken nasıl kurtuldunuz?
Kendimi sivilcesiz düşünüyorum harbiden manken gibi adam oluyorum :d
Sonra aynaya bakıyorum morlaşmış kırmızılar ve bazı beyaz noktalar.

Nasıl geçirebilirim?

Sağlığını burada arıyor diyenler; aramıyorum tavsiye alıyorum.
 
hocam daha ergenliğin ortasındasın zamanla geçer bence merak etme
Ergenliğe 11 yaşında girdim, bazı kişiler de zamanla geçiyor bazılarında geçmiyor.
O kadar pis bir görüntüsü yok ama netice de fazla miktar da sivilce var, rahatsız ediyor mu?
Etmiyor açıkcası da kurtulmak istiyorum artık.
 
Roaccutane diye bir şey var kız arkadaşım kullanıyordu yüzü tamamen temizlenmişti bilmiyorum sana öneren oldu mu ama etkiliyor baya.Sivilce geçiyor eninde sonunda.8 Ayda da 23 santim iyiymiş bu arada.
 
Roaccutane diye bir şey var kız arkadaşım kullanıyordu yüzü tamamen temizlenmişti bilmiyorum sana öneren oldu mu ama etkiliyi baya.Sivilce geçiyor eninde sonunda.8 Ayda da 23 santim iyiymiş bu arada.
O ilacı biliyorum da biraz sıkıntılıymış.
Aile genleri, spora yatkın bir vücut var :d
 
Arkadaşlar film de oynamaya heves ettim.
16 Yaşındaydım babam da 17 yaşında boy atmış, 165'den yaklaşık 8 ay içerisin de 188 oldum.
Yahu şimdi de eskiden olan sivilcelerden kurtulamıyoruz.
Heves yaptık kasları falan iyice geliştirdik, ama hala sivilce var.
Doktorlar'a gidiyorsun ilaç, ilaçların çoğu işe yaramıyor, a b c d doktoru diye dolaşıyorsun her biri farklı farklı saçmalıyor.
Var mıydı bundan çeken nasıl kurtuldunuz?
Kendimi sivilcesiz düşünüyorum harbiden manken gibi adam oluyorum :d
Sonra aynaya bakıyorum morlaşmış kırmızılar ve bazı beyaz noktalar.

Nasıl geçirebilirim?

Sağlığını burada arıyor diyenler; aramıyorum tavsiye alıyorum.
Bence dermatoloğa görünmelisin. Yağlı yiyecek tüketimine dikkat etmelisin ,bol su tüketmelisin.
 
Ben 11 yaşımın sonlarında tanıştım sivilceler ile. 13-14 yaş evresine kadar ortalıkta buton olarak geziyordum. Şimdilerde 17 ye geldim ve artık çok az var o da malum iş sonrası artıyor :D Doğal bir olay olduğu için engellemeye çalışmak bence gelecekte daha çok iz bıraktır. O yüzden akışına bırak derim.
 
Meyve sebze ağırlıklı beslen kuruyemiş hayatından çıkar 1-2 yıla hepsi geçer
 
Arkadaşlar film de oynamaya heves ettim.
16 Yaşındaydım babam da 17 yaşında boy atmış, 165'den yaklaşık 8 ay içerisin de 188 oldum.
Yahu şimdi de eskiden olan sivilcelerden kurtulamıyoruz.
Heves yaptık kasları falan iyice geliştirdik, ama hala sivilce var.
Doktorlar'a gidiyorsun ilaç, ilaçların çoğu işe yaramıyor, a b c d doktoru diye dolaşıyorsun her biri farklı farklı saçmalıyor.
Var mıydı bundan çeken nasıl kurtuldunuz?
Kendimi sivilcesiz düşünüyorum harbiden manken gibi adam oluyorum :d
Sonra aynaya bakıyorum morlaşmış kırmızılar ve bazı beyaz noktalar.

Nasıl geçirebilirim?

Sağlığını burada arıyor diyenler; aramıyorum tavsiye alıyorum.
Yaşın dolayısıyla sivilce çağındasin zamana bırak onun haricinde yağlı ürünlerden kaçın kuruyemiş fazla yeme cips kola vb gibi abur cuburlardan da uzak dur ve her sabah yüzünü kalıp sabunlu su ile iyice yıka her sabah uygula kendisi geçer bence yüzüne ilaç uygulama gerek yok kendi hâline bırak Allah'a şükür sivilcem hiç olmadı çok dikkat ediyorum kendime evdeki imkanlar ile de kas yaptım azmin sonu selamettir sabır
 
Bence dermatoloğa görünmelisin. Yağlı yiyecek tüketimine dikkat etmelisin ,bol su tüketmelisin.
Hocam vücut yağ oranım %6 gün de 7 Litre kadar su tüketiyorum keşke benim ki de öyle geçse :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben 11 yaşımın sonlarında tanıştım sivilceler ile. 13-14 yaş evresine kadar ortalıkta buton olarak geziyordum. Şimdilerde 17 ye geldim ve artık çok az var o da malum iş sonrası artıyor :D Doğal bir olay olduğu için engellemeye çalışmak bence gelecekte daha çok iz bıraktır. O yüzden akışına bırak derim.
Malum işi hiç yapmadım dersem inanır mısınız hocam, doktora falan da gideceğim.
''Ben oyuncu olcam ya''
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Meyve sebze ağırlıklı beslen kuruyemiş hayatından çıkar 1-2 yıla hepsi geçer
Sebze'yi sevmeye sevmeye gün için de bolca tüketiyorum, ara sıra yağlı yiyorum da onları da antreman da kesinlikle yakıyorum.
Keşke benim ki de öyle geçse :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O ilacı şuanda ben kullanıyorum. Zaten kan tahlili olmadan doktor o ilacı yazmıyor. Psikolojik bir sorun yoksa gayet de kullanılabilir.
Durumunuz nereden nereye geldi hocam? Yan etkileri ne oldu?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,204
Mesajlar
11,085,305
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top