Arkadaşlar film de oynamaya heves ettim.
16 Yaşındaydım babam da 17 yaşında boy atmış, 165'den yaklaşık 8 ay içerisin de 188 oldum.
Yahu şimdi de eskiden olan sivilcelerden kurtulamıyoruz.
Heves yaptık kasları falan iyice geliştirdik, ama hala sivilce var.
Doktorlar'a gidiyorsun ilaç, ilaçların çoğu işe yaramıyor, a b c d doktoru diye dolaşıyorsun her biri farklı farklı saçmalıyor.
Var mıydı bundan çeken nasıl kurtuldunuz?
Kendimi sivilcesiz düşünüyorum harbiden manken gibi adam oluyorum :d
Sonra aynaya bakıyorum morlaşmış kırmızılar ve bazı beyaz noktalar.
Nasıl geçirebilirim?
Sağlığını burada arıyor diyenler; aramıyorum tavsiye alıyorum.
16 Yaşındaydım babam da 17 yaşında boy atmış, 165'den yaklaşık 8 ay içerisin de 188 oldum.
Yahu şimdi de eskiden olan sivilcelerden kurtulamıyoruz.
Heves yaptık kasları falan iyice geliştirdik, ama hala sivilce var.
Doktorlar'a gidiyorsun ilaç, ilaçların çoğu işe yaramıyor, a b c d doktoru diye dolaşıyorsun her biri farklı farklı saçmalıyor.
Var mıydı bundan çeken nasıl kurtuldunuz?
Kendimi sivilcesiz düşünüyorum harbiden manken gibi adam oluyorum :d
Sonra aynaya bakıyorum morlaşmış kırmızılar ve bazı beyaz noktalar.
Nasıl geçirebilirim?
Sağlığını burada arıyor diyenler; aramıyorum tavsiye alıyorum.