berke.
80+ Gold
- Katılım
- 14 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 5,505
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 2,176
- İsim
- Berke
Clevo kasalarda olabilecek bir problem zaten. Anakart yanması veya ekran kartı yanması gibi durumlar çok normal çünkü o kasada sucuk pişiyor. Servis konusunda %77 iyi %23 kötü derim. %23 kısımlık kötü dediğim taraf şu. T5 v20.3 modelinde bilinen bir problem vardı cihaz bir kaç saat DRR sesi vermeye başlıyordu ve 15 FPS'ye düşüyordu cihaz. Diğer forumda konuştuk ve bu durumun Control Center uygulamasından kaynaklandığını tespit ettik ve bununla ilgili yazılar yazdık. Bize dedikleri tek şey şu oldu format atın çözülmez ise cihazı gönderin bakalım. Sorunu teker teker söyledim yine cevapları aynı oldu bu konuda. Sonra T7 v20.5 cihaz için yeni sürüm çıktı ve o sürümü kurdum cihaza. Ek olarak Windows'u upgrade yapmıştım Pro versiyona. Belki de o DRR sorununu o tetikliyordu bilemiyorum. Ama %95 MCC'den kaynaklıydı. Şu an yeni sürüm ve yeni Windows ile sorunlar ortadan kalktı. İkinci olarak servisin cihazları çizdiğini gördüm, o yüzden gönderirken fotoğraf çekip o şekilde gönderin. Yani bir bahane üretilirler ise o fotoğraf ile bahaneleri kalmaz kasayı değiştirmek zorunda kalırlar. %77 kısımda sorunlarla ilgilendikleri için ve destek oldukları için bu puanı verdim. Acer servisinden kat kat iyidir bana göre.Hocam ben kendim Abra kullandığım için direk zaten Abra serisini kötülüyorum. Monster ı kötülememin sebebi de hizmet anlayışları. Adamların servisleri var ama onarım yapmıyorlar. Direk sorunu parçayı değiştirerek çözmeye çalışıyorlar ve garanti yoksa ücret çıkıyor. Sapasağlam çalışan Abra A5 v12.1.1 bilgisayarım tak diye kapandı geri açılmadı. Kadıköy servis ekran kartında sorun var anakart değişimi 7200TL diyor. Beşyol servisi işlemci de sorun var anakart değişimi normalde 8600TL size özel 7200TL diyor. Servislerine ve markaya artık güvenim 0. Genel merkezileri ile, müşteri hizmetleriyle açıkçası Monster markasından ulaşabildiğim her yer ile iletişime geçtim. (Şikayetvar ile ilgilenen Monster ekibi dahil). Hiçbir çözüme ulaşamadım. Şuan tek çare olarak THH üzerinden şikayette bulundum sonuç bekliyorum. Yıllar önce bilgisayarı aldığımda markaya olan güvenim o kadar iyiydi ki etrafımdaki herkese önerip almalarına vesile oluyordum. Bu kadar yıllık müşterisini mağdur etmeleri hiç hoş değil. Tongfang dır MSI kasadır oralarını detaylı bilgim yok ama üzerinde Monster etiketi olan cihazlar garantisi bittikten sonra başına bir şey geldiğinizde sorunun çözümü için ödeme yapmanız gerekiyor.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Hatta bir arkadaşın bu problemle ilgili sorununda cihazı yeni bir cihaz ile değiştirildi. Bunu %77'lik kısımada koyayım.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Şunuda söylemeden geçmeyeyim benim problemim T7 v20.4 cihazında yok haberiniz olsun. Size önerdiğim cihaz ile ilgili bir sorun yok. O bütçeye yakışır.