ard_kml2
80+
- Katılım
- 2 Şubat 2024
- Mesajlar
- 10
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 4
- İsim
- Arda Kemal Köroğlu
SketchUp vray 6 ile render alırken kubbe ışık kullanarak HDR ataması yaptım. Gölgelerin oluşması için de SketchUp infinite plane düzlemini modele ekleyip asset editor ile wrapper kaplaması ekleyip, kaplamayı infinite planeye uyguladım. CPU ile render aldığımda ekteki gibi sorunsuz bir şekilde render alabiliyorum:
Bu görseldeki gibi oluyor istediğim bu şeklide ancvak PC'ye çok aşırı ısnıma problemi yaratıyor.
Aynı render i GPU ile başlattımda ise:
Bu şelilde oluyor HDR'ı kaplamasını yarıda kesiyor, zemin oluşmuyor GPU render da zeminin oluşmasını nasıl sağlarım?
Bu görseldeki gibi oluyor istediğim bu şeklide ancvak PC'ye çok aşırı ısnıma problemi yaratıyor.
Aynı render i GPU ile başlattımda ise:
Bu şelilde oluyor HDR'ı kaplamasını yarıda kesiyor, zemin oluşmuyor GPU render da zeminin oluşmasını nasıl sağlarım?