Sistem/rx 6750 xt ekran kartı // ryzen 5 5600 /asus prime b450mk 2anakart //team force tuf gaming 16 gb 8x2 ramler //cougar gemini s iron-g rgb 600w 80+ kasa
Kolay gelsin yaklaşık 2 gün önce skygate adındaki hazır sistemi incehesap tan aldım. Sistem geldiğinde ekran kartını(Rx 6750 xt) direk furmark a soktum 200 fps furmarkta belkide kasanın kapağından dolayı çokta bir şey fark etmedim fakat sonrasında cs go ya girdiğimde ekran kartından coil whine cızırtısı gelmeye başladı (bu sesin gelmesi furmark gibi yük bindiren bi uygulamadan dolayı değilde cs go gibi 400+ fps veren bir uyguamada çok daha şiddetli olmaya başlıyordu ) özellikle mouse u hareket ettirince aniden artıyordu ve oyunu alt taba attığımda ise aniden bu ses kesiliyordu tekrar oyunun penceresine tıkladığım an ses artıyordu.Bunun dışında ekran kartı yük altında değilkende çok hafifte olsa kafamı kasanın içine sokunca duyduğum cızırtı istikrarlı biçimde geliyordu kulağıma . Fakat şöyle bir sorunda varki bu ses sadece kasanın içinden (ekran kartından) gelmiyordu hoparlörden de geliyordu. Normalde hoparlörün volumünü sona açtığımda sadece dip ses varken oyuna girdiğim an fazladan bozuk bir frekans sesi şiddetli biçimde gelmeye başlıyordu yani bu coil whine dediğimizx ses hoparlörden de geliyordu.Ardından bunun ekran kartından kaynaklandığını kesinleştirmek adına eski biostar rx 560 4gb ekran kartımı taktığımda bu ses aynı şekilde bu ekran kartından ve hoparlörden gelmeye devam etti ama bu sefer çokta fark edilecek derecede değildi. Acaba bu rx 560 da damı coil whine sorunu var yoksa diğer sistem parçarlarından mı kaynaklanan bir sorun var? Benim anlamadığım normalde benim bildiğim coil whine sadece kasadan gelir fakat bendeki hem ekran kartından hemde hoparlörden geliyor acaba bunun sebebi anakart veya pci express girişi veya psu kaynaklı olabilir mi(psu dan gelen bir coil whine duymadım) . İkincisi ise bu sistemi komple hazır sistem olarak 14 günlük cayma hakkı dahilinde iade edebilir miyim / müşteri hizmetlerini aradığımda bunlar kişiye özel ürün olarak geçtiği için komple kasayı iade edemezmişim ama ekran kartında iade veya değişim sorun tespitinden sonra olabiliyormuş.Fakat tüketici hakem heyetine başvurmam mantıklı olur mu? Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum teşekkürler ...
Kolay gelsin yaklaşık 2 gün önce skygate adındaki hazır sistemi incehesap tan aldım. Sistem geldiğinde ekran kartını(Rx 6750 xt) direk furmark a soktum 200 fps furmarkta belkide kasanın kapağından dolayı çokta bir şey fark etmedim fakat sonrasında cs go ya girdiğimde ekran kartından coil whine cızırtısı gelmeye başladı (bu sesin gelmesi furmark gibi yük bindiren bi uygulamadan dolayı değilde cs go gibi 400+ fps veren bir uyguamada çok daha şiddetli olmaya başlıyordu ) özellikle mouse u hareket ettirince aniden artıyordu ve oyunu alt taba attığımda ise aniden bu ses kesiliyordu tekrar oyunun penceresine tıkladığım an ses artıyordu.Bunun dışında ekran kartı yük altında değilkende çok hafifte olsa kafamı kasanın içine sokunca duyduğum cızırtı istikrarlı biçimde geliyordu kulağıma . Fakat şöyle bir sorunda varki bu ses sadece kasanın içinden (ekran kartından) gelmiyordu hoparlörden de geliyordu. Normalde hoparlörün volumünü sona açtığımda sadece dip ses varken oyuna girdiğim an fazladan bozuk bir frekans sesi şiddetli biçimde gelmeye başlıyordu yani bu coil whine dediğimizx ses hoparlörden de geliyordu.Ardından bunun ekran kartından kaynaklandığını kesinleştirmek adına eski biostar rx 560 4gb ekran kartımı taktığımda bu ses aynı şekilde bu ekran kartından ve hoparlörden gelmeye devam etti ama bu sefer çokta fark edilecek derecede değildi. Acaba bu rx 560 da damı coil whine sorunu var yoksa diğer sistem parçarlarından mı kaynaklanan bir sorun var? Benim anlamadığım normalde benim bildiğim coil whine sadece kasadan gelir fakat bendeki hem ekran kartından hemde hoparlörden geliyor acaba bunun sebebi anakart veya pci express girişi veya psu kaynaklı olabilir mi(psu dan gelen bir coil whine duymadım) . İkincisi ise bu sistemi komple hazır sistem olarak 14 günlük cayma hakkı dahilinde iade edebilir miyim / müşteri hizmetlerini aradığımda bunlar kişiye özel ürün olarak geçtiği için komple kasayı iade edemezmişim ama ekran kartında iade veya değişim sorun tespitinden sonra olabiliyormuş.Fakat tüketici hakem heyetine başvurmam mantıklı olur mu? Yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum teşekkürler ...