En ilginci Off Road aracı gibi yanlara plastik koruma koymuşlar .Tasarımı subaru dan çizgisinden çıkmış gibi.
Aynen. Sanki crossover tasarımını sonradan sedana çevirmişler gibi duruyor.En ilginci Off Road aracı gibi yanlara plastik koruma koymuşlar .
her şey adil olsun bu aracada yazılım atalım..Passat ın 2.0 TSI (272BG) 4 Motion modeline stage 1 yazılım atılırsa rahatlıkla bu arabayı tokat manyağı yapar.
Şuanlık bu araç için yazılım yok. Hadi yazılım çıktı diyelim kafa kafaya gider o zaman. Virajlarda ise wrx rahat alır.her şey adil olsun bu aracada yazılım atalım..
Passatın o paketi bu aradan ucuz olabilir. Golf-R Mercedes AMG ler Wrx Sti yı tokalıyordu. Yalan değilPassat ın 2.0 TSI (272BG) 4 Motion modeline stage 1 yazılım atılırsa rahatlıkla bu arabayı tokat manyağı yapar.
Çünkü Subaru nun motoru yıllardır aynıydı. Şanzımanı da aynıdır. Herhangi bir köklü değişim olmadı. En son ej 20 final edition çıktı geçen sene 341 beygir 405 nm tork a ulaşıldı sınırlı üretimdi zaten. Motorun aynı olması 2005 kasaya da Gc 8 de 2018 üretim motoru alıp direk kıyabileceğin anlamına geliyordu yani motor kırıldı çatladı bozuldu sıkıntı yok yeni sıfır motor koy yola devamlığı sağlıyordu.Passatın o paketi bu aradan ucuz olabilir. Golf-R Mercedes AMG ler Wrx Sti yı tokalıyordu. Yalan değil
Mitsubishi nin 4G63T, 4B11T motorları efsaneydi hocam. Evo 8 in FQ400 versiyonu ile fabrikadan 400bg 488tork ile çıkmıştı, Evo 10 un ise FQ440 versiyonu 440bg 559 Tork ile çıkmıştı ve geçen seneye kadar fabrikadan çıkmış en güçlü 4 silindir araçtı. Evo serisi harikaydı. Keşke üretimi durdurulmasaydı diyorum fakat bu yeni wrx i görünce iyi ki evo nun üretimi durduruldu diyorum. Yeni evo çıksaydı büyük ihtimalle evo havasını kaybederdi ve çoğu parçayı renault megane rs den alırlardı.Passatın o paketi bu aradan ucuz olabilir. Golf-R Mercedes AMG ler Wrx Sti yı tokalıyordu. Yalan değil
Mesaj otomatik birleştirildi:
Çünkü Subaru nun motoru yıllardır aynıydı. Şanzımanı da aynıdır. Herhangi bir köklü değişim olmadı. En son ej 20 final edition çıktı geçen sene 341 beygir 405 nm tork a ulaşıldı sınırlı üretimdi zaten. Motorun aynı olması 2005 kasaya da Gc 8 de 2018 üretim motoru alıp direk kıyabileceğin anlamına geliyordu yani motor kırıldı çatladı bozuldu sıkıntı yok yeni sıfır motor koy yola devamlığı sağlıyordu.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Subaru nun motorları, bir Porsche un boxer motorları kadar perfonmanslı olamıyor bunu anlamış değilim 2 si de boxer ama aralarında uçurum var. Hiç mi ortak motor üretilmez anlamış değilim. Mitsubishi nın mivec motoru 280 beygirden 400 beygire çıkartılabilen bir motordu. Subaru da böyle bir durum yok. Dört eksantrik çift sübap çift silindir kapağı olduğundan mı öyle( boxer tipinden gelen parça fazlalığı), 4 çeker sisteminin fazla verimli çalışmasından mı bilemedim.
Çok klas araba. Benim parfümün sexyliği le uyuşur heralde.Yıllardan sonra sonunda Subaru Impreza WRX yenilendi. Fakat üzücü olan nokta ise yine önceki nesil WRX ile nerdeyse aynı gücü üretiyor.2.4 F4 271BG 350Tork motor ile geliyor ve şanzıman seçenekleri ise 6 vites manuel veya 8 vites otomatik olarak seçim yapabiliyorsunuz. Tasarım noktasına gelirsek bence bu yeni jenerasyon WRX çok çirkin olmuş. Arkası Honda Civic çakması gibi duruyor yani kısaca eski impreza wrx ın havası bu araçta yok. Bu araç hakkındaki düşünceleriniz neler? Sizce bu arabanın tasarımı güzelmi?
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Golf 2.0 tsi da anlaşalım olsun bitsinPassat ın 2.0 TSI (272BG) 4 Motion modeline stage 1 yazılım atılırsa rahatlıkla bu arabayı tokat manyağı yapar.
Kesinlikle hocam. Golf da daha güzel olur o motor.Golf 2.0 tsi da anlaşalım olsun bitsin
O motorun zevki golfte çıkar net
Misal
Volkswagen Golf Fiyatları & Modelleri sahibinden.com'da
Satılık Volkswagen Golf fiyatları ve araba modellerinin en güncel ilanları Türkiye'nin en büyük otomobil pazarı sahibinden.com'da!www.sahibinden.com