State of Play PS5 Horizon Zero Dawn Remastered - Ghost of Yötei Duyuruldu !

Ghost of Yōtei 2025'te Geliyor
1727253366707.png

Sucker Punch'ın son macerası yeni bir kahramanı tanıtıyor.

Bugün Sucker Punch'ın son oyunu Ghost of Yōtei'yi duyurmaktan ve yeni kahramanımız Atsu'yu tanıtmaktan dolayı çok mutluyuz.

Yeni bir Ghost oyunu yapmak için yola çıktığımızda, Ghost of Tsushima'da belirlediğimiz temel unsurları korumak istedik: Feodal Japonya'da gezgin bir savaşçı olarak oynamak, kendi hızınızda keşfetme özgürlüğü sunmak ve dünyanın güzelliğini vurgulamak.
Ayrıca yenilik yapmaya devam etmek istedik. Yeni ama tanıdık bir şey yaratmak için Jin Sakai'nin hikayesinin ve Tsushima adasının ötesine baktık ve odağımızı Hayalet fikrine kaydırdık. Sucker Punch olarak köken hikayelerini seviyoruz ve Hayalet maskesi takan ve yeni bir efsaneyi ortaya çıkaran yeni bir kahramanın ne anlama gelebileceğini keşfetmek istedik. Bu bizi Ghost of Yōtei'ye götürdü: yeni bir kahraman, ortaya çıkacak yeni bir hikaye ve Japonya'nın keşfedilecek yeni bir bölgesi.

Bugün henüz hikayenin ayrıntılarına girmesek de, Atsu'nun yolculuğunun Ghost of Tsushima'daki olaylardan 300 yıldan fazla bir süre sonra, 1603 yılında gerçekleştiğini açıklayabiliriz. Hikayemiz, günümüzde Japonya'nın Hokkaido olarak bilinen bir bölgesi olan Ezo'nun kalbinde yükselen bir tepe olan Yōtei Dağı'nı çevreleyen topraklarda geçiyor. 1603 yılında bu bölge Japonya'nın egemenliği dışındaydı ve geniş otlaklar, karlı tundralar ve beklenmedik tehlikelerle doluydu. Tsushima'da yaşayan organize samuray klanlarından çok farklı olan bu bölge, anlatmak için sabırsızlandığımız orijinal bir hikayenin de mekanı.
1727253951661.png

1727253406908.png

1727253413245.png

1727253424102.png

1727253430178.png
1727253436160.png
1727253442423.png
1727253446834.png
1727253451462.png
1727253455877.png
1727253459956.png
1727253463858.png
1727253467738.png
1727253471492.png
1727253475801.png

Bu aynı zamanda Sucker Punch'ın PlayStation 5 için sıfırdan inşa ettiği ilk oyun ve dünyayı daha da gerçekçi hissettirerek Ghost of Tsushima'da kurduğumuz görsel temel üzerine inşa etmekten heyecan duyuyoruz. Çevrenin dört bir yanına bakmanızı sağlayan devasa görüş alanlarımız, parıldayan yıldızlar ve auroralar içeren yepyeni gökyüzümüz, çimen ve bitki örtüsündeki rüzgârdan kaynaklanan daha da inandırıcı hareketlerimiz ve gelecekte paylaşacağımız daha fazla iyileştirmemiz var. Yeni ortamımız aynı zamanda bize yeni mekanikler, oynanış iyileştirmeleri ve hatta yeni silahlar sunma fırsatı veriyor.

Bugünkü fragmanımız bu dünyaya bir bakış sunuyor, ancak gösterecek çok şey var ve önümüzdeki aylarda Atsu'nun yolculuğu ve yol boyunca tanışacağı insanlar (ve hayvanlar) hakkında ayrıntılar da dahil olmak üzere paylaşacak çok daha fazla şeyimiz olacak. Ghost of Tsushima'nın başarısı için sonsuza dek minnettarız ve 2025'te Ghost of Yōtei'yi deneyimlemeniz için sabırsızlanıyoruz.
 
Son düzenleme:
Ghost of Yōtei 2025'te Geliyor
Alıntıyı görüntüle
Sucker Punch'ın son macerası yeni bir kahramanı tanıtıyor.

Bugün Sucker Punch'ın son oyunu Ghost of Yōtei'yi duyurmaktan ve yeni kahramanımız Atsu'yu tanıtmaktan dolayı çok mutluyuz.

Yeni bir Ghost oyunu yapmak için yola çıktığımızda, Ghost of Tsushima'da belirlediğimiz temel unsurları korumak istedik: Feodal Japonya'da gezgin bir savaşçı olarak oynamak, kendi hızınızda keşfetme özgürlüğü sunmak ve dünyanın güzelliğini vurgulamak.
Ayrıca yenilik yapmaya devam etmek istedik. Yeni ama tanıdık bir şey yaratmak için Jin Sakai'nin hikayesinin ve Tsushima adasının ötesine baktık ve odağımızı Hayalet fikrine kaydırdık. Sucker Punch olarak köken hikayelerini seviyoruz ve Hayalet maskesi takan ve yeni bir efsaneyi ortaya çıkaran yeni bir kahramanın ne anlama gelebileceğini keşfetmek istedik. Bu bizi Ghost of Yōtei'ye götürdü: yeni bir kahraman, ortaya çıkacak yeni bir hikaye ve Japonya'nın keşfedilecek yeni bir bölgesi.

Bugün henüz hikayenin ayrıntılarına girmesek de, Atsu'nun yolculuğunun Ghost of Tsushima'daki olaylardan 300 yıldan fazla bir süre sonra, 1603 yılında gerçekleştiğini açıklayabiliriz. Hikayemiz, günümüzde Japonya'nın Hokkaido olarak bilinen bir bölgesi olan Ezo'nun kalbinde yükselen bir tepe olan Yōtei Dağı'nı çevreleyen topraklarda geçiyor. 1603 yılında bu bölge Japonya'nın egemenliği dışındaydı ve geniş otlaklar, karlı tundralar ve beklenmedik tehlikelerle doluydu. Tsushima'da yaşayan organize samuray klanlarından çok farklı olan bu bölge, anlatmak için sabırsızlandığımız orijinal bir hikayenin de mekanı.
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Bu aynı zamanda Sucker Punch'ın PlayStation 5 için sıfırdan inşa ettiği ilk oyun ve dünyayı daha da gerçekçi hissettirerek Ghost of Tsushima'da kurduğumuz görsel temel üzerine inşa etmekten heyecan duyuyoruz. Çevrenin dört bir yanına bakmanızı sağlayan devasa görüş alanlarımız, parıldayan yıldızlar ve auroralar içeren yepyeni gökyüzümüz, çimen ve bitki örtüsündeki rüzgârdan kaynaklanan daha da inandırıcı hareketlerimiz ve gelecekte paylaşacağımız daha fazla iyileştirmemiz var. Yeni ortamımız aynı zamanda bize yeni mekanikler, oynanış iyileştirmeleri ve hatta yeni silahlar sunma fırsatı veriyor.

Bugünkü fragmanımız bu dünyaya bir bakış sunuyor, ancak gösterecek çok şey var ve önümüzdeki aylarda Atsu'nun yolculuğu ve yol boyunca tanışacağı insanlar (ve hayvanlar) hakkında ayrıntılar da dahil olmak üzere paylaşacak çok daha fazla şeyimiz olacak. Ghost of Tsushima'nın başarısı için sonsuza dek minnettarız ve 2025'te Ghost of Yōtei'yi deneyimlemeniz için sabırsızlanıyoruz.

En çok yenisini beklediğim oyunlardan birisiydi ama hayal kırıklığına uğradım resmen. Jin Sakai gibi ikonikleşmiş bir karakter varken hem yenisine hem de kadın karaktere geçmeleri ben üzdü. Bir de savaş olayımız kılıç, ok yani eski dönem ama bir de silah çıkarmışlar.
 
En çok yenisini beklediğim oyunlardan birisiydi ama hayal kırıklığına uğradım resmen. Jin Sakai gibi ikonikleşmiş bir karakter varken hem yenisine hem de kadın karaktere geçmeleri ben üzdü. Bir de savaş olayımız kılıç, ok yani eski dönem ama bir de silah çıkarmışlar.
Kesinlikle yeni jenerasyon gibi hissettirmiyor, bende üzüldüm ilk oyundan samuraya doymuştum bu oyunu oynucamı sanmıyorum.
 
Kesinlikle yeni jenerasyon gibi hissettirmiyor, bende üzüldüm ilk oyundan samuraya doymuştum bu oyunu oynucamı sanmıyorum.

Öyle gerçekten. Fragmanı izlerken kadın karakteri görünce direkt beynimde vurulmuşa döndüm. Oyun yapımcılarındaki siyahi ve eşitlik adı altında karakter çıkarmaları artık baymaya başladı.

Çoğu yorumlarda da gördüm kadın karekterin istenmemesini. 50 kg’lık kadın, 150 kg’lık düşmanı yenecek oyunda şimdi. 🤦‍♂️
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,499
Mesajlar
10,432,191
Üyeler
183,846
Son üye
Sercio
Geri
Top