Neler Yeni

Steamde Steam Desteğe Karşı Nazik Olun.

"thorxium"

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2020
Mesajlar
834
Burda amacım sizi bilgilendirmek arkadaşlar steamde desteğe karşı ne kadar nazik olursanız o kadar çabuk cevap veriyolar ben iade için yazmıştım ürün iadesi ama kısa ve çabuk lazım falan demiştim 2 gün geçti ama iade talebi gelmedi kabul etmemişlerdi sonra tekrar talebi silip bir iki satır sorunumu anlatarak yazdım.
Bunu bugün yazmıştım ve 30dk içinde kabul ettiler en fazla 1 saat geçmiştir bence bu tesadüf değil.
Yani ne kadar nazik olursanız ne kadar açıklayıcı olursanız o kadar iyi.



Lütfen Kötü Düşünmeyin Ben Bunu "Gerçekten Bilmeyenler İçin Söylüyorum Mesela İade Gerçekleştirken Hiçbirşey Eklemeden Direk İade Talebi Oluştursanız Uzun Sürer Ama Steam Desteğe Ne Kadar Açıklayıcı Olursanız O Kadar Hızlı Cevap Verirler.


Lütfen Tekrar Söylüyorum Bunu "Bilmeyenler İçin" Söyledim.



(Sizinde böyle tecrübeleriniz varsa yazabilirsiniz teşekkürler.)
 

"thorxium"

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2020
Mesajlar
834
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Bence herkes herkese karşı nazik olsa ortada bir sorun kalmayacak.
Evet Çok Doğru...
Mesaj otomatik birleştirildi:

Birde Steamden Bir Oyun Alırken Yani "Pubg" Tarzı Değil.
Anladınız Siz Videolarını İzleyin Arayüzüne Bile Bakın Ben 3 Oyun İade Ettim Mesela ;/
 

eyupefe3

80+ Gold
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
6,625
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,886
İsim
eyup efe
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları - İşlemci
Burda amacım sizi bilgilendirmek arkadaşlar steamde desteğe karşı ne kadar nazik olursanız o kadar çabuk cevap veriyolar ben iade için yazmıştım ürün iadesi ama kısa ve çabuk lazım falan demiştim 2 gün geçti ama iade talebi gelmedi kabul etmemişlerdi sonra tekrar talebi silip bir iki satır sorunumu anlatarak yazdım.
Bunu bugün yazmıştım ve 30dk içinde kabul ettiler en fazla 1 saat geçmiştir bence bu tesadüf değil.
Yani ne kadar nazik olursanız ne kadar açıklayıcı olursanız o kadar iyi.



Lütfen Kötü Düşünmeyin Ben Bunu "Gerçekten Bilmeyenler İçin Söylüyorum Mesela İade Gerçekleştirken Hiçbirşey Eklemeden Direk İade Talebi Oluştursanız Uzun Sürer Ama Steam Desteğe Ne Kadar Açıklayıcı Olursanız O Kadar Hızlı Cevap Verirler.


Lütfen Tekrar Söylüyorum Bunu "Bilmeyenler İçin" Söyledim.



(Sizinde böyle tecrübeleriniz varsa yazabilirsiniz teşekkürler.)
Ben 3 oyun iade ettim dün (l.nightmares,the forest,witcher 2) hepsine aynı şeyi yazdım kare hızı düşük diye,the forest ve l.nightmares iade edilip iade ücreti geldi bile ama witcher2 iade talebi bile onay gelmemiş nedenini bilmiyorum.
 

"thorxium"

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2020
Mesajlar
834
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Ben 3 oyun iade ettim dün (l.nightmares,the forest,witcher 2) hepsine aynı şeyi yazdım kare hızı düşük diye,the forest ve l.nightmares iade edilip iade ücreti geldi bile ama witcher2 iade talebi bile onay gelmemiş nedenini bilmiyorum.
Ne Yazmıştın Witcher'a
Mesela Ben Rise Of Tomb Raideri iade ederken oyunun ilk Tomb Raider oyunuyla animasyon falan çok benzerlik var oyunun grafikleri iyi ama bu yetmez yazmıştım.

Bide Herzaman bir şey yazarken "her şey için geçerli".
Steam Destek Teşşekürler yazmayı unutma.
(steamden örnek verdim dediğim gibi her şey için geçerli.)
 

eyupefe3

80+ Gold
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
6,625
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,886
İsim
eyup efe
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları - İşlemci
Ne Yazmıştın Witcher'a
Mesela Ben Rise Of Tomb Raideri iade ederken oyunun ilk Tomb Raider oyunuyla animasyon falan çok benzerlik var oyunun grafikleri iyi ama bu yetmez yazmıştım.

Bide Herzaman bir şey yazarken "her şey için geçerli".
Steam Destek Teşşekürler yazmayı unutma.
(steamden örnek verdim dediğim gibi her şey için geçerli.)
Hocam hepsine kare hızı düşük. diye yazmıştım ikisi iade edilmiş witcherde map yüklenmiyordu bugün çözdüm sorunu ama zaten önceden talep yollamıştım hala iade aşamasında.
 

"thorxium"

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2020
Mesajlar
834
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hocam hepsine kare hızı düşük. diye yazmıştım ikisi iade edilmiş witcherde map yüklenmiyordu bugün çözdüm sorunu ama zaten önceden talep yollamıştım hala iade aşamasında.
İptal Edebiliyosun.

Yani istersen.

Ama sadece bug varsa sorununu çözürler.
 

eyupefe3

80+ Gold
Katılım
5 Şubat 2021
Mesajlar
6,625
Dahası  
Reaksiyon skoru
3,886
İsim
eyup efe
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları - İşlemci
İptal Edebiliyosun.

Yani istersen.

Ama sadece bug varsa sorununu çözürler.
Hocam iade talebinden sonra,ben normalde eğitici moda gir diyorum map donuyordu bugün tesadüfen girme'ye bastım yüklendi 1sa 28dk oynama süresi olmuş.İptal edip tekrar iade etsem kabul olur mu ? 28 ekimde aldım oyunu.
 

SorryImSoBussy

80+ Silver
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
3,247
En İyi Cevap
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,986
İsim
HBE
Belki Steam üzerinde değil fakat bugün gidip Decathlon'dan satın aldığım mont için değişim talebinde bulundum. O kadar kişi geldi, gitti durumu ve prosedürleri anlattılar. Değişim istediğim neden (Montun üstüne kibrit koru çarptığı için minik bir yanık oluşmuştu) aslında benden kaynaklı bir durumdu ve kurallar gereği değişim yapılamıyordu. Bunu da çok iyi biliyordum fakat montu alalı çok kısa bir süre olduğu için şansımı deneyeyim dedimde gittim zaten. Sırf fiyatı çok yüksek gördüğüm ve çok beğenerek aldığım için.

Mağaza sorumlusu telefonla merkezi arayıp durumu anlattı ve telefonu bana verdiğinde güzelce durumu anlatıp değişim talebinde bulunduğumu ilettim. Yaklaşık 5 dk sorumlu, merkez ile uzakta (Benim duymamam gereken şeyler konuşuldu demekki) telefonla görüştükten sonra durumu şu şekilde izah etti;

"Decathlon değişim politikasında normalde yanık ürünler müşteri kaynaklı olduğu için, kabul edemiyoruz fakat sizin hem kısa süre önce montu satın almanız hem de alışık olmadığımız şekilde kibarca davranmanız dolayısıyla Müşteri Jesti mayetinde değişimi tek seferlik kabul ediyoruz. Bir daha böyle bir durum yaşanırsa burası dahil hiçbir mağazamızdan değişim yapamayacağınızı belirtmek isterim. Yeni montunuzu reyon görevlisi arkadaşım ile gidip görerek alabilir ve değişim işlemleri için tekrar burada gelebilirsiniz. Umarım Decathlon'dan vazgeçmez ve sporsuz kalmazsınız."

Bunun üzerine değişim gerçekleşti ve çıkar çıkmaz yaptığım ilk iş, Decathlon Müşteri Hizmetlerini arayıp yardımcı olan kişiler hakkında pozitif feedback vermek oldu.

Belki göremeyecekler fakat Banu Hanım'a ve Nurullah Bey'e tekrardan çok teşekkürler.
 

"thorxium"

80+ Bronze
Katılım
31 Mart 2020
Mesajlar
834
Hocam iade talebinden sonra,ben normalde eğitici moda gir diyorum map donuyordu bugün tesadüfen girme'ye bastım yüklendi 1sa 28dk oynama süresi olmuş.İptal edip tekrar iade etsem kabul olur mu ? 28 ekimde aldım oyunu.
Olur En Fazla 2 Saat Oynama Süresi Var.

Sorununu Güzelce Söylersen Kabul Ederler Bence.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Belki Steam üzerinde değil fakat bugün gidip Decathlon'dan satın aldığım mont için değişim talebinde bulundum. O kadar kişi geldi, gitti durumu ve prosedürleri anlattılar. Değişim istediğim neden (Montun üstüne kibrit koru çarptığı için minik bir yanık oluşmuştu) aslında benden kaynaklı bir durumdu ve kurallar gereği değişim yapılamıyordu. Bunu da çok iyi biliyordum fakat montu alalı çok kısa bir süre olduğu için şansımı deneyeyim dedimde gittim zaten. Sırf fiyatı çok yüksek gördüğüm ve çok beğenerek aldığım için.

Mağaza sorumlusu telefonla merkezi arayıp durumu anlattı ve telefonu bana verdiğinde güzelce durumu anlatıp değişim talebinde bulunduğumu ilettim. Yaklaşık 5 dk sorumlu, merkez ile uzakta (Benim duymamam gereken şeyler konuşuldu demekki) telefonla görüştükten sonra durumu şu şekilde izah etti;

"Decathlon değişim politikasında normalde yanık ürünler müşteri kaynaklı olduğu için, kabul edemiyoruz fakat sizin hem kısa süre önce montu satın almanız hem de alışık olmadığımız şekilde kibarca davranmanız dolayısıyla Müşteri Jesti mayetinde değişimi tek seferlik kabul ediyoruz. Bir daha böyle bir durum yaşanırsa burası dahil hiçbir mağazamızdan değişim yapamayacağınızı belirtmek isterim. Yeni montunuzu reyon görevlisi arkadaşım ile gidip görerek alabilir ve değişim işlemleri için tekrar burada gelebilirsiniz. Umarım Decathlon'dan vazgeçmez ve sporsuz kalmazsınız."

Bunun üzerine değişim gerçekleşti ve çıkar çıkmaz yaptığım ilk iş, Decathlon Müşteri Hizmetlerini arayıp yardımcı olan kişiler hakkında pozitif feedback vermek oldu.

Belki göremeyecekler fakat Banu Hanım'a ve Nurullah Bey'e tekrardan çok teşekkürler.
Bu Doğru Gerçekten Dünyaya Hem Kendini İzzah Edebilen Hemde Nazik İnsanlar Lazım...
 
Son düzenleme:
Top Bottom