SteelSeries 300S Vs Rival3

Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
24
Reaksiyon skoru
4
Arkadaşlar merhaba ben fazla detaylı araştırmadan SteelSeries300s sipariş verdim.Sonra detaylı araştırma yaptığımda 300s fazla büyük gibi söylentiler var işaret parmağımdan bileğim 14-15 cm Mouse'u Bu Resimdeki gibi kullanıyorum sanırım bu tutuşa Palm Grip deniyor bu 300s veya Rival3 kıyaslandığında hangisi bu tutuşa yatkındır yardımcı olurmusunuz? ama aklımda kalan en büyük sorun fazla büyük denmesi.
 

Ekler

  • palmgrip.webp
    palmgrip.webp
    13.3 KB · Hit: 66
'Bence'

300S Palm Grip için daha uygun. Sağ el kullanıma uygun olduğunu unutmayın. Ayrıca aşırı büyük de değil.

Mesela ben olsam ikisi arasından Rival 3'ü alırdım. Sebebi; hem tipini daha çok seviyorum hem de Fingertip Grip tutuş yaptığım için bana daha uygun.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,204
Mesajlar
11,085,305
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top