Cosmopolis
80+
- Katılım
- 6 Nisan 2020
- Mesajlar
- 24
- Reaksiyon skoru
- 4
Arkadaşlar merhaba ben fazla detaylı araştırmadan SteelSeries300s sipariş verdim.Sonra detaylı araştırma yaptığımda 300s fazla büyük gibi söylentiler var işaret parmağımdan bileğim 14-15 cm Mouse'u Bu Resimdeki gibi kullanıyorum sanırım bu tutuşa Palm Grip deniyor bu 300s veya Rival3 kıyaslandığında hangisi bu tutuşa yatkındır yardımcı olurmusunuz? ama aklımda kalan en büyük sorun fazla büyük denmesi.