Neler Yeni

SteelSeries Nova 7 sadece yeşil ışık var ama çalışmıyor

Ebicos

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Emir Saraçoğlu
Ürün iade raporunun tarafınıza kargolanması durumunu anlamadım fakat bildiğim kadarıyla servis, ürün iade raporunu çıkartıp size mail olarak gönderdikten sonra kulaklığı aldığınız mağazaya mail atarak maile değişim istediğini ve iade değişim raporunu pdf olarak maile eklemen gerektiğini biliyorum. Servisin göndereceği iade değişim raporu ile mağazaya iade / değişim talebinde bulunabilirsin.
 

Muhammed100192

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,608
Dahası  
Reaksiyon skoru
461
İsim
Muhammed
Ürün iade raporunun tarafınıza kargolanması durumunu anlamadım fakat bildiğim kadarıyla servis, ürün iade raporunu çıkartıp size mail olarak gönderdikten sonra kulaklığı aldığınız mağazaya mail atarak maile değişim istediğini ve iade değişim raporunu pdf olarak maile eklemen gerektiğini biliyorum. Servisin göndereceği iade değişim raporu ile mağazaya iade / değişim talebinde bulunabilirsin.
Böyle yazmışlar o zaman amazona raporu pdf olarak atıp olabiliyorsa değişim olamıyorsa da iade istediğimi belirteyim. Ya da kargoyla düzeltilmemiş kulaklık ve raporu gönderecekler ben de amazona aynı şekilde yazıcam amazon da ürünü göndermemi isteyecek duruma göre artık bakalım umarım iade olursa da şuanki amazon fiyatına göre olur tekrar almak istesem 1500daha eklemem gerekecek ya da başka kulaklık almak istesem geçen seneye göre fiyatları arttı
 

Ekler

  • IMG_3706.jpeg
    IMG_3706.jpeg
    66.5 KB · Hit: 3

Ebicos

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Emir Saraçoğlu
Zaten bence para iadesi istemeyin, sıfır ve yeni ürün istemek hakkınız. Hala yarın tarafına kargolanan şeyin tam olarak ne olduğunu anlamadım. Eğer elinde şu an rapor yoksa raporu bekleyip eğer rapor varsa direkt Amazon’a mail atarak veya nereden satın aldıysan o mağazaya mail atarak ürününün arızalı olduğunun tespit edildiğini ve değişim talebi istediğini belirtirsin. Çünkü thkk’ya göre ayıplı mal olduğu tespit edilen bir ürünün , imkan varsa yenisi ile değiştirilmesi talebi istendiğinde satıcının bunu yerine getirmesi zorunlu. Yani bu hakkın. Yarın tarafına kargolnan şeyin ne olduğunu bekleyip ondan sonra bir yol çizebilirsin.
 

Muhammed100192

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,608
Dahası  
Reaksiyon skoru
461
İsim
Muhammed
Zaten bence para iadesi istemeyin, sıfır ve yeni ürün istemek hakkınız. Hala yarın tarafına kargolanan şeyin tam olarak ne olduğunu anlamadım. Eğer elinde şu an rapor yoksa raporu bekleyip eğer rapor varsa direkt Amazon’a mail atarak veya nereden satın aldıysan o mağazaya mail atarak ürününün arızalı olduğunun tespit edildiğini ve değişim talebi istediğini belirtirsin. Çünkü thkk’ya göre ayıplı mal olduğu tespit edilen bir ürünün , imkan varsa yenisi ile değiştirilmesi talebi istendiğinde satıcının bunu yerine getirmesi zorunlu. Yani bu hakkın. Yarın tarafına kargolnan şeyin ne olduğunu bekleyip ondan sonra bir yol çizebilirsin.
doğru onu bekleyeyim sağ ol rahatsız ediyorum ama ilkkez yaptığım için sen deneyimlemişsin geldiğinde yazarım tekrarr
 

Ebicos

80+
Katılım
4 Aralık 2024
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Emir Saraçoğlu
Yok esrafurullah çekinmeden yazabilirsin sorabilirsin hiç dert değil dediğim gibi öyle bir durumda olmanın çaresiz yanlarını biliyorum o yüzden yardım edebiliyorsam ne mutlu bana elimden geleni yaparım gelişmeleri haber edersin.
 
Top Bottom