SteelSeries Nova 7 sadece yeşil ışık var ama çalışmıyor

Ürün iade raporunun tarafınıza kargolanması durumunu anlamadım fakat bildiğim kadarıyla servis, ürün iade raporunu çıkartıp size mail olarak gönderdikten sonra kulaklığı aldığınız mağazaya mail atarak maile değişim istediğini ve iade değişim raporunu pdf olarak maile eklemen gerektiğini biliyorum. Servisin göndereceği iade değişim raporu ile mağazaya iade / değişim talebinde bulunabilirsin.
 
Ürün iade raporunun tarafınıza kargolanması durumunu anlamadım fakat bildiğim kadarıyla servis, ürün iade raporunu çıkartıp size mail olarak gönderdikten sonra kulaklığı aldığınız mağazaya mail atarak maile değişim istediğini ve iade değişim raporunu pdf olarak maile eklemen gerektiğini biliyorum. Servisin göndereceği iade değişim raporu ile mağazaya iade / değişim talebinde bulunabilirsin.
Böyle yazmışlar o zaman amazona raporu pdf olarak atıp olabiliyorsa değişim olamıyorsa da iade istediğimi belirteyim. Ya da kargoyla düzeltilmemiş kulaklık ve raporu gönderecekler ben de amazona aynı şekilde yazıcam amazon da ürünü göndermemi isteyecek duruma göre artık bakalım umarım iade olursa da şuanki amazon fiyatına göre olur tekrar almak istesem 1500daha eklemem gerekecek ya da başka kulaklık almak istesem geçen seneye göre fiyatları arttı
 

Ekler

  • IMG_3706.jpeg
    IMG_3706.jpeg
    66.5 KB · Hit: 34
Zaten bence para iadesi istemeyin, sıfır ve yeni ürün istemek hakkınız. Hala yarın tarafına kargolanan şeyin tam olarak ne olduğunu anlamadım. Eğer elinde şu an rapor yoksa raporu bekleyip eğer rapor varsa direkt Amazon’a mail atarak veya nereden satın aldıysan o mağazaya mail atarak ürününün arızalı olduğunun tespit edildiğini ve değişim talebi istediğini belirtirsin. Çünkü thkk’ya göre ayıplı mal olduğu tespit edilen bir ürünün , imkan varsa yenisi ile değiştirilmesi talebi istendiğinde satıcının bunu yerine getirmesi zorunlu. Yani bu hakkın. Yarın tarafına kargolnan şeyin ne olduğunu bekleyip ondan sonra bir yol çizebilirsin.
 
Zaten bence para iadesi istemeyin, sıfır ve yeni ürün istemek hakkınız. Hala yarın tarafına kargolanan şeyin tam olarak ne olduğunu anlamadım. Eğer elinde şu an rapor yoksa raporu bekleyip eğer rapor varsa direkt Amazon’a mail atarak veya nereden satın aldıysan o mağazaya mail atarak ürününün arızalı olduğunun tespit edildiğini ve değişim talebi istediğini belirtirsin. Çünkü thkk’ya göre ayıplı mal olduğu tespit edilen bir ürünün , imkan varsa yenisi ile değiştirilmesi talebi istendiğinde satıcının bunu yerine getirmesi zorunlu. Yani bu hakkın. Yarın tarafına kargolnan şeyin ne olduğunu bekleyip ondan sonra bir yol çizebilirsin.
doğru onu bekleyeyim sağ ol rahatsız ediyorum ama ilkkez yaptığım için sen deneyimlemişsin geldiğinde yazarım tekrarr
 
Yok esrafurullah çekinmeden yazabilirsin sorabilirsin hiç dert değil dediğim gibi öyle bir durumda olmanın çaresiz yanlarını biliyorum o yüzden yardım edebiliyorsam ne mutlu bana elimden geleni yaparım gelişmeleri haber edersin.
 
Yok esrafurullah çekinmeden yazabilirsin sorabilirsin hiç dert değil dediğim gibi öyle bir durumda olmanın çaresiz yanlarını biliyorum o yüzden yardım edebiliyorsam ne mutlu bana elimden geleni yaparım gelişmeleri haber edersin.
pdf atabilir msiiniz yazdım ama kargo ile gönderdim yazdılar kargodan bi bildirim filan gelmedi daha elime ne zaman ulaşacak bilmiyorum
 
Yok esrafurullah çekinmeden yazabilirsin sorabilirsin hiç dert değil dediğim gibi öyle bir durumda olmanın çaresiz yanlarını biliyorum o yüzden yardım edebiliyorsam ne mutlu bana elimden geleni yaparım gelişmeleri haber edersin.
Az önce elime ulaştı kulaklıkla birlikte rapor gelmiş aynısı ya da muadili ürün olmadığı için aldığınız yere para idadesinde bulunun raporla yazmışlar. Ben de amazona yazdım stoklarında gözüküyordu kulaklık üründen memnundum değişim olmaz mı dedim. Kontrol ettiler raporla stoklarını tamam yaparız ürünü sizden almaya geleceğiz depoya götürdükten sonra size yenisini göndereceğiz yazdılar müşteri hizmetleri. Umarım sorunsuz gelip alır ve yenisini gönderirler . Ama şöyle bi şey yaptım sen resetleme olayını dediğinde dayanamadım amazonla konuştuktan sonra denedim çalışıyor kulaklık resetledikten sonra. Tuşları hâla algılama sorunu var ama şimdi orda kontrol edip sorunsuz deyip tekrar göndermezler değil mi dayanamayıp denedim.
 
Az önce elime ulaştı kulaklıkla birlikte rapor gelmiş aynısı ya da muadili ürün olmadığı için aldığınız yere para idadesinde bulunun raporla yazmışlar. Ben de amazona yazdım stoklarında gözüküyordu kulaklık üründen memnundum değişim olmaz mı dedim. Kontrol ettiler raporla stoklarını tamam yaparız ürünü sizden almaya geleceğiz depoya götürdükten sonra size yenisini göndereceğiz yazdılar müşteri hizmetleri. Umarım sorunsuz gelip alır ve yenisini gönderirler . Ama şöyle bi şey yaptım sen resetleme olayını dediğinde dayanamadım amazonla konuştuktan sonra denedim çalışıyor kulaklık resetledikten sonra. Tuşları hâla algılama sorunu var ama şimdi orda kontrol edip sorunsuz deyip tekrar göndermezler değil mi dayanamayıp denedim.
Kusura bakma mesajını şimdi gördüm. Valla keşke denemeseymişsin şu an durum ne olur bilmiyorum ve ben de merak ettim. Sonucu lütfen paylaşır mısın ?
 
Kusura bakma mesajını şimdi gördüm. Valla keşke denemeseymişsin şu an durum ne olur bilmiyorum ve ben de merak ettim. Sonucu lütfen paylaşır mısın ?
amazonda şuan 7 nisana göndericez yazmışlar sordum ne 7 nisanı çok değil mi diye . yanlış yazılmış 7-14 gün içinde bakılıp gönderilecek dediler bekliyorum rapor var sonuçta değiştirmeleri lazım da bakalım artık bekliyorum
 
Selam bugün durumunu sormak için mail atmıştım . Ürün yarın iade raporu düzenlenerek tarafınıza kargo ile gönderilecektir yazmış. Tamir ya da değişim yapmamışlar mı şimdi. üründen memnundum son sorun çıkana kadar. İade raporuyla iade için mi uğraşacağım şimdi..
Merhabalar, durumda gelişme var mıdır ?
 
Merhabalar, durumda gelişme var mıdır
amazon göndermedi hala 7-14gün dedi sonuna kadark ullanıyolar herhalde yarın 14 gün olacak sipariş verdiğimde 1 güne geliyor ama bunda 14gün oldu değişim olunca. neyse yapacak bi şey yok bekliyorum arada yazıyorum desteğe haervericem çıkınca diyolar bu kadar
 
selamlar tam nova 7 wireless almayı düşünürken bu konuyu gördüm bu sorun kronikmi tedirgin oldum biraz
 
selamlar tam nova 7 wireless almayı düşünürken bu konuyu gördüm bu sorun kronikmi tedirgin oldum biraz
Valla ‘ sanırsam ‘ kronik ama aşırı fazla yaşanan sık bir durum olduğunu düşünmüyorum sadece araştırdığımda bunu yaşayanların olduğunu gördüm. Açık konuşmak gerekirse yeni gelen sıkıntısız kulaklığımda da her şarjdan çıkarışımda ufaktan bi tırsıyorum. Ama zaten firma böyle bir durumda iade / değişim talebini onaylıyor sadece süreç uğraştırıyor. Bunun dışında 10 numara kulaklık
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

amazon göndermedi hala 7-14gün dedi sonuna kadark ullanıyolar herhalde yarın 14 gün olacak sipariş verdiğimde 1 güne geliyor ama bunda 14gün oldu değişim olunca. neyse yapacak bi şey yok bekliyorum arada yazıyorum desteğe haervericem çıkınca diyolar bu kadar
inşallah o 7 Nisan mevzusu dedikleri gibi yanlış yazılmıştır. Bugün de gelmezse hukuki yollardan haklarını arayacağını Amazon’a bildirsen iyi olabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,162,300
Mesajlar
10,476,067
Üyeler
184,612
Son üye
feronias
Geri
Top