Neler Yeni

Steelseries Yetkili Servis

Vortyx

80+
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Yusuf
Elimde steelseries'ten 3 ürün var ve hepsinde arıza var. Mouse için Trendyol'dan satıcıya ulaştığımda bana kargo kodu verdi ve yollamamı istedi fakat klavye için amazon beni despec'in sitesine yönlendiriyor ve despec telefonları açmıyor klavyeyi yollayamıyorum. Kulaklık içinse Hepsiburadadaki satıcı fatura bile yollamamış satıcıya da ulaşamıyorum destek ile iletişime geçtim fatura talebi oluşturdular. Sonuç olarak mouse için kargo kodum var o basit ama kulaklık ve klavye için nereye yollamam gerektiğiyle alakalı gram bir fikrim yok çünkü despec hiçbir şekilde telefonları açmıyor. Garanti süreleri dolmak üzere 9 gün falan kaldı ne yapmam gerekiyor
 

yerçileği

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,577
Elimde steelseries'ten 3 ürün var ve hepsinde arıza var. Mouse için Trendyol'dan satıcıya ulaştığımda bana kargo kodu verdi ve yollamamı istedi fakat klavye için amazon beni despec'in sitesine yönlendiriyor ve despec telefonları açmıyor klavyeyi yollayamıyorum. Kulaklık içinse Hepsiburadadaki satıcı fatura bile yollamamış satıcıya da ulaşamıyorum destek ile iletişime geçtim fatura talebi oluşturdular. Sonuç olarak mouse için kargo kodum var o basit ama kulaklık ve klavye için nereye yollamam gerektiğiyle alakalı gram bir fikrim yok çünkü despec hiçbir şekilde telefonları açmıyor. Garanti süreleri dolmak üzere 9 gün falan kaldı ne yapmam gerekiyor
ben teklosa göndermiştim steelseries kulaklığımı bir araştır
 

Vortyx

80+
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Yusuf
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
ben teklosa göndermiştim steelseries kulaklığımı bir araştır
Valla teklos numarasını aradığım zaman açmadılar. Numarayı direkt despec üzerinden buldum.


1718921996237.png


Aşağıdaki numarayı denemedim ama yarın ilk iş o numarayı arayacağım. En kötü ihtimalle elimde steelseries'in mouse'u da bulunuyor onun garantisinde yetkili servis adresi var (istanbul) orayı arar açmazlarsa direkt faturama problemi yazar yollarım diye düşündüm. Artık aklıma hiçbir şey gelmiyor çünkü
 

Vortyx

80+
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
40
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Yusuf
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Ifno@Teklos'a mail attım fakat cevap yok buraya da mail attım bakalım
 

UnderGoin

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2023
Mesajlar
1,873
Dahası  
Reaksiyon skoru
589
İsim
XXXX
Elimde steelseries'ten 3 ürün var ve hepsinde arıza var. Mouse için Trendyol'dan satıcıya ulaştığımda bana kargo kodu verdi ve yollamamı istedi fakat klavye için amazon beni despec'in sitesine yönlendiriyor ve despec telefonları açmıyor klavyeyi yollayamıyorum. Kulaklık içinse Hepsiburadadaki satıcı fatura bile yollamamış satıcıya da ulaşamıyorum destek ile iletişime geçtim fatura talebi oluşturdular. Sonuç olarak mouse için kargo kodum var o basit ama kulaklık ve klavye için nereye yollamam gerektiğiyle alakalı gram bir fikrim yok çünkü despec hiçbir şekilde telefonları açmıyor. Garanti süreleri dolmak üzere 9 gün falan kaldı ne yapmam gerekiyor
merhaba konu hakında bi gelişme varmı ben ürünü garantiye gondrdim kulaklığımı garantiye gonderdim kaç güne felan hal olur
Mesaj otomatik birleştirildi:

ürünün garantiye gönderen varmı daha önce
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,049,600
Mesajlar
9,443,938
Üyeler
166,575
Son üye
Katze1
Top Bottom