STRACH Çok zor mudur?

EMREG

80+ Platinum
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
17,524
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
17,425
Okulda etkinlik olacakmış şimdi bizim sınıftan şu klasik kadro katılıyor(anlarsınız ya o başarılı elemanlar,ben de varım)ben de katılıyım diyorum da zor mu?
 
O kadar kolayki. Sadece uyan şeyleri koyup bir kaç yazı yazıp kodu çalıştırıyorsun. Zaten kod kutlarını kendi veriyor.
 
Scratch mi?
Kolay.
 
Okulda etkinlik olacakmış şimdi bizim sınıftan şu klasik kadro katılıyor(anlarsınız ya o başarılı elemanlar,ben de varım)ben de katılıyım diyorum da zor mu?
En son ortaokulda dersini görüp 2-3 saatte sıfırdan oyun yapmıştık, ne kadar kolay olduğunu sen anla
 
Okulda etkinlik olacakmış şimdi bizim sınıftan şu klasik kadro katılıyor(anlarsınız ya o başarılı elemanlar,ben de varım)ben de katılıyım diyorum da zor mu?
scratch de kod yazmıyorsunuz. Blokları zaten size veriyor aşırı kolay yani
Pyhton gibi yazılımlar falan daha zor metin tabanlı kodlama olduğu için
 
Bence kolay netten bakarak 2 saatte flappy bird yaptım desem yeridir :))
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,664
Mesajlar
11,069,411
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top