En son ortaokulda dersini görüp 2-3 saatte sıfırdan oyun yapmıştık, ne kadar kolay olduğunu sen anlaOkulda etkinlik olacakmış şimdi bizim sınıftan şu klasik kadro katılıyor(anlarsınız ya o başarılı elemanlar,ben de varım)ben de katılıyım diyorum da zor mu?
acayip kolayOkulda etkinlik olacakmış şimdi bizim sınıftan şu klasik kadro katılıyor(anlarsınız ya o başarılı elemanlar,ben de varım)ben de katılıyım diyorum da zor mu?
scratch de kod yazmıyorsunuz. Blokları zaten size veriyor aşırı kolay yaniOkulda etkinlik olacakmış şimdi bizim sınıftan şu klasik kadro katılıyor(anlarsınız ya o başarılı elemanlar,ben de varım)ben de katılıyım diyorum da zor mu?