Sinerji bilgisayardan aldığım sistemi sürat kargo ile aldıktan bir hafta sonra teknis servis için geri gönderdim.İlk gittiğinde kasa biraz hasar almış egzoz fan içine göçmüş anakart girişleri yamulmuştu.İlk gönderdiğim sistem arızası devam ediyor diye tekrar geri gönderdim.Bu sefer egzoz fan iyice içine göçmüş vida girişleri yamulmuş ve anakart girişleri iyice içine göçmüştü.Bu şekilde sinerji bilgisayar sistemi kabul etmeyip kargoya geri gönderdi.Sonra gerekli araştırmalar yapıldı hatanın kargo şirketinde olduğu anakartın ve kasanın ücretini ödeyeceklerini ve değişip bana geri geleceğini öğrendim bundan 1 ay önce.Tam 1 buçuk aydır sistemin düzeltilip bana geri dönmesini bekliyorum.Bu süreçler normalde de bu kadar sürüyor mu? Ben nerelere şikayet edebilirim ve ne sonuç alırım bilen var mı?