OrkunJJ
80+ Silver
- Katılım
- 18 Ocak 2021
- Mesajlar
- 4,114
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,967
- Yaş
- 21
- İsim
- Orkun
Ben bu tarz durumlar yaşamamak için yüksek fiyatlı ürünler satın alacağımda 1. sırada Amazon da Amazon.com.tr satıcılı ürünleri ve Hepsiburada da Hepsiburada satıcılı ürünleri tercih ediyorum. Bu zamana kadar bir sorun yaşamadım bu ikisiyle ve bir sorun olsa da her zaman bir karşılık bulabiliyorum.
Sizlere de aynısını yapmanızı tavsiye ederim.
Ha bu demek değildir ki başka hiçbir satıcıdan alışveriş yapmayın. Misal Trendyol dan SSD alacaksın markası Samsung, gidip A B den almak yerine Samsung Türkiye satıcılı olanı da tercih edebilirsiniz.
Naçizane tavsiyemi buraya eklemek istedim umarım yaşadığınızı başka kimse yaşamaz.
Bu arada kesinlikle haklı olduğunuzu düşünüyorum. Ürünü bir kenara bırakın 14 gün koşulsuz iade hakkınız bulunuyor.
Aldığınız ürün iç çamaşırı ya da kişisel hijyen ürünü değil. Kutusu açılmış diye yeniden satılamaz olmuyor.
Hakkınızı aramanızı öneriyorum. Ancak hakkınızı aramadan önce Trendyol ile iletişime geçip durumu kısa ve öz bir şekilde bildirin sadece ürünü iade etmek istediğiniz ancak Teknobiyotiğin ürünün kutusu açıldığı için iade kabul etmediğini ve ürünü geri gönderdiğini söyleyin.
Trendyol'un yardımcı olacağını düşünüyorum bu duruma. İstediğiniz gibi olmaz ise Teknobiyotik ile iletişime tekrardan geçip ürünü geri iade almalarını aksi taktirde yasal mecralarda hakkınızı arayacağınızı açıkça belirtin.
Gene olmadıysa yasal mecralara başvurmanızı öneririm. Önemli olan sizin şikayet edip onların ceza alması değil. Ödediğiniz parayı geri almanız.
Ekran görüntüleri, test görüntüleri vs. bunları delil olarak saklayın. İade kabul etsinler veya etmesinler siz her türlü satıcı firmayı şikayet etmelisiniz.
Sizlere de aynısını yapmanızı tavsiye ederim.
Ha bu demek değildir ki başka hiçbir satıcıdan alışveriş yapmayın. Misal Trendyol dan SSD alacaksın markası Samsung, gidip A B den almak yerine Samsung Türkiye satıcılı olanı da tercih edebilirsiniz.
Naçizane tavsiyemi buraya eklemek istedim umarım yaşadığınızı başka kimse yaşamaz.
Bu arada kesinlikle haklı olduğunuzu düşünüyorum. Ürünü bir kenara bırakın 14 gün koşulsuz iade hakkınız bulunuyor.
Aldığınız ürün iç çamaşırı ya da kişisel hijyen ürünü değil. Kutusu açılmış diye yeniden satılamaz olmuyor.
Hakkınızı aramanızı öneriyorum. Ancak hakkınızı aramadan önce Trendyol ile iletişime geçip durumu kısa ve öz bir şekilde bildirin sadece ürünü iade etmek istediğiniz ancak Teknobiyotiğin ürünün kutusu açıldığı için iade kabul etmediğini ve ürünü geri gönderdiğini söyleyin.
Trendyol'un yardımcı olacağını düşünüyorum bu duruma. İstediğiniz gibi olmaz ise Teknobiyotik ile iletişime tekrardan geçip ürünü geri iade almalarını aksi taktirde yasal mecralarda hakkınızı arayacağınızı açıkça belirtin.
Gene olmadıysa yasal mecralara başvurmanızı öneririm. Önemli olan sizin şikayet edip onların ceza alması değil. Ödediğiniz parayı geri almanız.
Ekran görüntüleri, test görüntüleri vs. bunları delil olarak saklayın. İade kabul etsinler veya etmesinler siz her türlü satıcı firmayı şikayet etmelisiniz.