Mert_007
80+ Silver
- Katılım
- 5 Nisan 2020
- Mesajlar
- 3,775
- Reaksiyon skoru
- 1,683
Ayıp olmicaksa hemde büyük bir enayilik olur hocam. 16e neree x200fe nere.hocam benim kamerayla pek işim yok 16e alsam enayilik mi yapmış olurum
Ayıp olmicaksa hemde büyük bir enayilik olur hocam. 16e neree x200fe nere.hocam benim kamerayla pek işim yok 16e alsam enayilik mi yapmış olurum
hiç apple telefon kulllanmadım işte merak ettim az bieğer ios kullana geldiyseniz o zaman 16e alın. ama yok eğer ios ile çok işim yok derseniz x200 fe baya güzel.