Telefon Önerisi Lazım

1 yıldır honor400 kullanıyorum.
6k mAh bataryası var. Eskiden 2 gün giderdi aktif kullanımlarda. 1 yıl oldu şuan 38 saat (uykuyla birlikte) alıyorum
Otomatik kamerası ortanın üstünde ama yüksek çözünürlük ve prosu baya iyi.
120hz ekranı vardı.
Yani beni çeken şeyi bataryası ve boyutuydu. SiC bataryası var. Sönümlenmeyen bataryalar teslada da bunu kullanıyorlar

Şuan Honor600 var. Prosunda galiba dayanıklılık ve işlemci farkları var.
 
Son düzenleme:
Geri
Top