Günaydın

Ah be dostlar ben dedim size, etmeeennn dedim, wincredit te iptallerin bohunu çıkarmayın dedim, sözüme kulak vermediniz

Temu da salk değil yaw.. İster çok krediniz beklesin harcanmayan, ister iptal edip yeni sipariş verin, isterseniz de farklı hesaplardan girin..
Neticede tek hesap özelinden kullandığınız T.C ler ve adres bilgileriniz diğer hesaplarınızda da eşleşiyorsa, yeni hesap açıp bu bilgileri birebir kullandığınız an zaten oltaya gelen balık oluyorsunuz.. Ben size o yüzden ısrarla aşırıya kaçmayın diyordum..
Ürün iptal etmediği halde wincredit gelmeyen arkadaşları ya da ürün iptal etmediği halde yeni wincredit leri parçalı gelen arkadaşları ayrı tutuyorum. Buradaki nüansın 2 sebebi var. Wincredit kampanya içi uygulamalarının değişime gireceğini ve hatta wincredit de dahil bir çok Temu kampanyasının uygulamada kökten değişeceğini belirtmiştim daha önceleri bir çok kez... Bu tanıma uyan arkadaşlar ya wincredit in yeni versiyonu beklendiği için yeni wincredit tanımlaması alamıyorlar, ya da kampanya geçiş dönemi olduğu için Temu kampanya yönetimi wincredit in kampanya içi uygulama parametrelerini farklılaştırarak (ki onlar buna zenginleştirme tabirini kullanıyorlar...) kullanıcılara sunuyor..
1800 kredi için 50 veya 60 jeton karşılığı alışveriş konsepti, son dakika değişimi olmaz ise wincredit in yeni kampanyası olarak tam anlamıyla uygulanmaya başlayacak ve standart hale gelecek, şu an bunu yoğun olarak kullanıcılar bazlı test ettiklerini biliyoruz.. Dolayısıyla 500 800 900 1000 gibi opsiyonları da uygulamadan çekecekler... Bu durum wincredit kampanyasının genel revizesi dediğim husustu.. İşte ürün iptali yapmadığı halde hesabına belli süre geçmesine karşın yeni wincredit gelmeyen arkadaşların sorularına cevap olarak bu durumu net olarak söyleyebiliyorum..
Konunun ikinci ayağı olan, ürün iptalleri yapmadığı halde bir sonraki wincredit i parçalı olarak kazanma hususu ise şöyle: Bir önceki paragrafta size kampanyanın yeni halinin çok yakın zamanda standart olarak 1800 olarak uygulanacağından bahsetmiştim. İşte Temu kampanya yönetiminin henüz net olarak almadığı bir karar var, o da bu kampanyanın nasıl uygulanacağı, yani tek seferde 1800 kredi mi yoksa 7 parça halinde 1800 mü?.. Burada kampanya yönetimi uygulama içi verimi ölçümlemek için userlara 2 yolu da direk uygulanabilir kılıyor, yani tek parça halinde de alınabilir verebiliyor ya da 7 parça halinde kullanılabilir verebiliyor..(Tabi aynı anda ikisi de eş zamanlı kullanılamıyor veya her user da farklı opsiyonlar çıkabiliyor...) Bu durum adına nihai kararlarını yaz dönemi ortası gibi vereceklerini düşünüyoruz, neticede uygulama içi ve genel kampanya ölçümlemelerinde kendi beklentilerini karşılayan verimlilik değerlerine göre hareket edecekler.. İşte burada da bazı arkadaşların neden tek seferde kullanılabilir kredi alabildiği halde sonraki kredi alımlarının parçalı gelebildiğinin cevabı yatıyor..
Ürün iptallerini wincredit kampanya sayfasından yaptıkları alışveriş iptalleri özelinden uygulayan arkadaşlara da tekrar geçmiş olsun, çünkü bize ilettikleri yeni kampanya ve kampanya içi bilgilendirmelerinde, bu tarz iptallerde, 1 ay takvimi içinde 3 ürün ve üstü wincredit ten alınan ürün iptalinde (wincredit ten iptal edip yeni tanımladığı süre içinde tekrar wincredit kampanya sepetinden alışveriş yapılması da bu tanıma dahildir...) kullanıcı 90 günlük geçici süreli ban uygulamasına tabi olacak ve gri list e alınacak.. 90 gün sonrasında wincredit tanımlaması ilgili hesaba tekrar tanımlanacak ancak bu hesap yeni wincredit tanımlandığı halde takip eden 1 ay takvimi içinde tekrar 3 ürün ve üstü iptal yapar ise bu durumda hesap kesinlikle wincredit kampanyasından kalıcı ban yiyerek black list e girecek... Bu ban ve list durumları user ların tüm diğer hesapları için de geçerli ve kalıcı olacak..
O nedenle tekrar belirtmek isterim ki, özellikle wincredit kampanya sepetleriyle aldığınız ürünlerin her şekliyle iptallerinden kaçının.. Geçerli bir nedenle ürün iadeniz söz konusu olabilir, ürün hasarlı gelmiştir, hatalı ürün gelmiştir, ürün içeriği eksik gelmiştir vs... Bu tarz durumlarda Temu ürün iptal modülünü kullanmayın, direk canlı müşteri temsilcisi ile durumu paylaşın, bu paylaşım sırasında görsel kanıt isterlerse, resim ve video kanıtlarınızı önceden hazır edin.. Çok büyük bir aksilik olmadığı durumlarda ürün iptaliniz ve ücret iadeniz Temu müşteri hizmetleri kanalıyla sağlanıyor olacaktır. Temu kampanya yönetiminin bize gönderdiği FAQ açıklamalarında, wincredit ve benzeri kampanyalar genelinde, müşteri hizmetleriyle yapılan kanıtlanmış iadeler oluşması durumunda, kampanyalardaki saydığım kısıtlama parametrelerinin o user bazında etkilenmemelerine yönelik ayrıca bir düzenleme yaptıklarını da ilettiler..
Yukarıdaki bilgiler net ve teyit edilmiş bilgi içeriklerinden oluştuğu için kişisel bazlı değerlendirmemenizi rica eder, dolu dolu mutlu alışverişler dilerim