TEMU 1000 TL Kredi - Benzeri Kampanyalar

İnşallah devamı gelir...
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Önemli olan niyet değil, iade ediş süreciniz.. Eğer müşteri hizmetleri kanalıyla yapsaydınız sıkıntı olmazdı, ama dediğim gibi wincredit ile sipariş edilen ürünleri Temu nun pc veya mobil uygulamadaki iptal moduyla yürüttüğünüzde niyete değil iade yöntemine odaklanıyor..
Sorumu görmedin sanırım
 
Hocam peki şöyle bir durum var ben önceden açmıştım wincredit 1800 TL parçalı olarak aldım ilk siparişe 2 bin TL ödedim ve şuan 1800 TL'yi aldım ve daha sonrasında 600 TL kredi verdi fakat ben onu şuan bekletiyorum yani şuan hesapta wincredit kampanyası aktif değil o ilk siparişin parasını geri almak için iade edersem bir sorun olur mu sence neticede şuan wincredit kampanyasına dahil değilim dünde aldığım bir figür kırık geldi ve müşteri hizmetlerine bağlanarak durumu bildirdim iade yaptılar ve ona wincredit kampanyası adına bir sorun oluşturur mu diye sorduğumda ise şuan kampanyaya dahil olmadığınız için bir sorun teşkil etmez dedi sence iade etsem ilk siparişi sorun olurmu? İade ettikten sonra 1000 TL kredi gelirse direk onu açarım

"Hocam peki şöyle bir durum var ben önceden açmıştım wincredit 1800 TL parçalı olarak aldım ilk siparişe 2 bin TL ödedim ve şuan 1800 TL'yi aldım ve daha sonrasında 600 TL kredi verdi fakat ben onu şuan bekletiyorum yani şuan hesapta wincredit kampanyası aktif değil o ilk siparişin parasını geri almak için iade edersem bir sorun olur mu sence neticede şuan wincredit kampanyasına dahil değilim"

Sorunuzun ilk kısmına vereceğim cevap evet sorun olur.. Çünkü wincredit teki iptal eyleminizin öncesi veya sonrası diye bir süreç yok.. İsterseniz 2 ay önceki wincredit alışverişinizi iptal edin yine de Temu artık yeni kampanya parametrelerine göre hareket ediyor..

"dünde aldığım bir figür kırık geldi ve müşteri hizmetlerine bağlanarak durumu bildirdim iade yaptılar ve ona wincredit kampanyası adına bir sorun oluşturur mu diye sorduğumda ise şuan kampanyaya dahil olmadığınız için bir sorun teşkil etmez dedi sence iade etsem ilk siparişi sorun olurmu?"

Sorunuzun ikinci kısmını zaten Temu müşteri hizmetleri benim de yazdığım açıklama paralelinde cevaplamış.. Yani müşteri hizmetleri kanalıyla yaptığınız iadeler karşısında wincredit iade fraud una yakalanmazsınız.. yalnız bu sorunuzdaki "...
ilk siparişi sorun olurmu?..." kısmını tam anlamadım?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Sorumu görmedin sanırım
Sabırlı ol robot değilim kardeşim:)
 
Günaydın:)
Ah be dostlar ben dedim size, etmeeennn dedim, wincredit te iptallerin bohunu çıkarmayın dedim, sözüme kulak vermediniz:)
Temu da salk değil yaw.. İster çok krediniz beklesin harcanmayan, ister iptal edip yeni sipariş verin, isterseniz de farklı hesaplardan girin..
Neticede tek hesap özelinden kullandığınız T.C ler ve adres bilgileriniz diğer hesaplarınızda da eşleşiyorsa, yeni hesap açıp bu bilgileri birebir kullandığınız an zaten oltaya gelen balık oluyorsunuz.. Ben size o yüzden ısrarla aşırıya kaçmayın diyordum..

Ürün iptal etmediği halde wincredit gelmeyen arkadaşları ya da ürün iptal etmediği halde yeni wincredit leri parçalı gelen arkadaşları ayrı tutuyorum. Buradaki nüansın 2 sebebi var. Wincredit kampanya içi uygulamalarının değişime gireceğini ve hatta wincredit de dahil bir çok Temu kampanyasının uygulamada kökten değişeceğini belirtmiştim daha önceleri bir çok kez... Bu tanıma uyan arkadaşlar ya wincredit in yeni versiyonu beklendiği için yeni wincredit tanımlaması alamıyorlar, ya da kampanya geçiş dönemi olduğu için Temu kampanya yönetimi wincredit in kampanya içi uygulama parametrelerini farklılaştırarak (ki onlar buna zenginleştirme tabirini kullanıyorlar...) kullanıcılara sunuyor..

1800 kredi için 50 veya 60 jeton karşılığı alışveriş konsepti, son dakika değişimi olmaz ise wincredit in yeni kampanyası olarak tam anlamıyla uygulanmaya başlayacak ve standart hale gelecek, şu an bunu yoğun olarak kullanıcılar bazlı test ettiklerini biliyoruz.. Dolayısıyla 500 800 900 1000 gibi opsiyonları da uygulamadan çekecekler... Bu durum wincredit kampanyasının genel revizesi dediğim husustu.. İşte ürün iptali yapmadığı halde hesabına belli süre geçmesine karşın yeni wincredit gelmeyen arkadaşların sorularına cevap olarak bu durumu net olarak söyleyebiliyorum..

Konunun ikinci ayağı olan, ürün iptalleri yapmadığı halde bir sonraki wincredit i parçalı olarak kazanma hususu ise şöyle: Bir önceki paragrafta size kampanyanın yeni halinin çok yakın zamanda standart olarak 1800 olarak uygulanacağından bahsetmiştim. İşte Temu kampanya yönetiminin henüz net olarak almadığı bir karar var, o da bu kampanyanın nasıl uygulanacağı, yani tek seferde 1800 kredi mi yoksa 7 parça halinde 1800 mü?.. Burada kampanya yönetimi uygulama içi verimi ölçümlemek için userlara 2 yolu da direk uygulanabilir kılıyor, yani tek parça halinde de alınabilir verebiliyor ya da 7 parça halinde kullanılabilir verebiliyor..(Tabi aynı anda ikisi de eş zamanlı kullanılamıyor veya her user da farklı opsiyonlar çıkabiliyor...) Bu durum adına nihai kararlarını yaz dönemi ortası gibi vereceklerini düşünüyoruz, neticede uygulama içi ve genel kampanya ölçümlemelerinde kendi beklentilerini karşılayan verimlilik değerlerine göre hareket edecekler.. İşte burada da bazı arkadaşların neden tek seferde kullanılabilir kredi alabildiği halde sonraki kredi alımlarının parçalı gelebildiğinin cevabı yatıyor..

Ürün iptallerini wincredit kampanya sayfasından yaptıkları alışveriş iptalleri özelinden uygulayan arkadaşlara da tekrar geçmiş olsun, çünkü bize ilettikleri yeni kampanya ve kampanya içi bilgilendirmelerinde, bu tarz iptallerde, 1 ay takvimi içinde 3 ürün ve üstü wincredit ten alınan ürün iptalinde (wincredit ten iptal edip yeni tanımladığı süre içinde tekrar wincredit kampanya sepetinden alışveriş yapılması da bu tanıma dahildir...) kullanıcı 90 günlük geçici süreli ban uygulamasına tabi olacak ve gri list e alınacak.. 90 gün sonrasında wincredit tanımlaması ilgili hesaba tekrar tanımlanacak ancak bu hesap yeni wincredit tanımlandığı halde takip eden 1 ay takvimi içinde tekrar 3 ürün ve üstü iptal yapar ise bu durumda hesap kesinlikle wincredit kampanyasından kalıcı ban yiyerek black list e girecek... Bu ban ve list durumları user ların tüm diğer hesapları için de geçerli ve kalıcı olacak..

O nedenle tekrar belirtmek isterim ki, özellikle wincredit kampanya sepetleriyle aldığınız ürünlerin her şekliyle iptallerinden kaçının.. Geçerli bir nedenle ürün iadeniz söz konusu olabilir, ürün hasarlı gelmiştir, hatalı ürün gelmiştir, ürün içeriği eksik gelmiştir vs... Bu tarz durumlarda Temu ürün iptal modülünü kullanmayın, direk canlı müşteri temsilcisi ile durumu paylaşın, bu paylaşım sırasında görsel kanıt isterlerse, resim ve video kanıtlarınızı önceden hazır edin.. Çok büyük bir aksilik olmadığı durumlarda ürün iptaliniz ve ücret iadeniz Temu müşteri hizmetleri kanalıyla sağlanıyor olacaktır. Temu kampanya yönetiminin bize gönderdiği FAQ açıklamalarında, wincredit ve benzeri kampanyalar genelinde, müşteri hizmetleriyle yapılan kanıtlanmış iadeler oluşması durumunda, kampanyalardaki saydığım kısıtlama parametrelerinin o user bazında etkilenmemelerine yönelik ayrıca bir düzenleme yaptıklarını da ilettiler..

Yukarıdaki bilgiler net ve teyit edilmiş bilgi içeriklerinden oluştuğu için kişisel bazlı değerlendirmemenizi rica eder, dolu dolu mutlu alışverişler dilerim :)
Hocam günaydın. 1 hafta sonunda parça parça olarak 1000TL'yi dün aldım. Fakat bugün "etkinlik sona erdi, kampanyaya katılmaya uygun değilsiniz" yazısını gördüm. 3-4 gün bekleyeyim mi yoksa yeni bir hesap ayarlamam mı gerekir sence?
 
Hocam günaydın. 1 hafta sonunda parça parça olarak 1000TL'yi dün aldım. Fakat bugün "etkinlik sona erdi, kampanyaya katılmaya uygun değilsiniz" yazısını gördüm. 3-4 gün bekleyeyim mi yoksa yeni bir hesap ayarlamam mı gerekir sence?
Bekleyeceksin. Benim 3 hesabımda aldığım ürün kargoya verilir verilmez yeni çarkı veriyor, 1 hesabımda 1-2 saat içinde veriyor çarkı.
 
Bu hesaplar arasında tek telefonda geçiş mi yapıyorsunuz yoksa her hesap için ayrı telefon mu kullanıyorsunuz?
Tek telefon kullanıyorum.


Şu atariden alanlar oldu şimdiye kadar gelmiştir. Nasıl memnun musunuz ?
1747045445653.webp
 
Hocam günaydın. 1 hafta sonunda parça parça olarak 1000TL'yi dün aldım. Fakat bugün "etkinlik sona erdi, kampanyaya katılmaya uygun değilsiniz" yazısını gördüm. 3-4 gün bekleyeyim mi yoksa yeni bir hesap ayarlamam mı gerekir sence?
3 gün bekleyin, gelmez ise farklı bir hesabı tercih edin..
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu hesaplar arasında tek telefonda geçiş mi yapıyorsunuz yoksa her hesap için ayrı telefon mu kullanıyorsunuz?
Birçok faktöre göre değişir sorduğunuz soru.. Genel bir cevap vermek yanlış olur..
Bazı arkadaşlarda tek telefonla süreç devam ediyor, bazı arkadaşlar da farklı telefon tabletler üzerinden sonuçlar alabiliyor..
Şahsen ben 3 telefon ve 2 tablet 5 sim kart kullanarak süreçlerimi daha verimli yürütüyorum..
 
Günaydın:)
Ah be dostlar ben dedim size, etmeeennn dedim, wincredit te iptallerin bohunu çıkarmayın dedim, sözüme kulak vermediniz:)
Temu da salk değil yaw.. İster çok krediniz beklesin harcanmayan, ister iptal edip yeni sipariş verin, isterseniz de farklı hesaplardan girin..
Neticede tek hesap özelinden kullandığınız T.C ler ve adres bilgileriniz diğer hesaplarınızda da eşleşiyorsa, yeni hesap açıp bu bilgileri birebir kullandığınız an zaten oltaya gelen balık oluyorsunuz.. Ben size o yüzden ısrarla aşırıya kaçmayın diyordum..

Ürün iptal etmediği halde wincredit gelmeyen arkadaşları ya da ürün iptal etmediği halde yeni wincredit leri parçalı gelen arkadaşları ayrı tutuyorum. Buradaki nüansın 2 sebebi var. Wincredit kampanya içi uygulamalarının değişime gireceğini ve hatta wincredit de dahil bir çok Temu kampanyasının uygulamada kökten değişeceğini belirtmiştim daha önceleri bir çok kez... Bu tanıma uyan arkadaşlar ya wincredit in yeni versiyonu beklendiği için yeni wincredit tanımlaması alamıyorlar, ya da kampanya geçiş dönemi olduğu için Temu kampanya yönetimi wincredit in kampanya içi uygulama parametrelerini farklılaştırarak (ki onlar buna zenginleştirme tabirini kullanıyorlar...) kullanıcılara sunuyor..

1800 kredi için 50 veya 60 jeton karşılığı alışveriş konsepti, son dakika değişimi olmaz ise wincredit in yeni kampanyası olarak tam anlamıyla uygulanmaya başlayacak ve standart hale gelecek, şu an bunu yoğun olarak kullanıcılar bazlı test ettiklerini biliyoruz.. Dolayısıyla 500 800 900 1000 gibi opsiyonları da uygulamadan çekecekler... Bu durum wincredit kampanyasının genel revizesi dediğim husustu.. İşte ürün iptali yapmadığı halde hesabına belli süre geçmesine karşın yeni wincredit gelmeyen arkadaşların sorularına cevap olarak bu durumu net olarak söyleyebiliyorum..

Konunun ikinci ayağı olan, ürün iptalleri yapmadığı halde bir sonraki wincredit i parçalı olarak kazanma hususu ise şöyle: Bir önceki paragrafta size kampanyanın yeni halinin çok yakın zamanda standart olarak 1800 olarak uygulanacağından bahsetmiştim. İşte Temu kampanya yönetiminin henüz net olarak almadığı bir karar var, o da bu kampanyanın nasıl uygulanacağı, yani tek seferde 1800 kredi mi yoksa 7 parça halinde 1800 mü?.. Burada kampanya yönetimi uygulama içi verimi ölçümlemek için userlara 2 yolu da direk uygulanabilir kılıyor, yani tek parça halinde de alınabilir verebiliyor ya da 7 parça halinde kullanılabilir verebiliyor..(Tabi aynı anda ikisi de eş zamanlı kullanılamıyor veya her user da farklı opsiyonlar çıkabiliyor...) Bu durum adına nihai kararlarını yaz dönemi ortası gibi vereceklerini düşünüyoruz, neticede uygulama içi ve genel kampanya ölçümlemelerinde kendi beklentilerini karşılayan verimlilik değerlerine göre hareket edecekler.. İşte burada da bazı arkadaşların neden tek seferde kullanılabilir kredi alabildiği halde sonraki kredi alımlarının parçalı gelebildiğinin cevabı yatıyor..

Ürün iptallerini wincredit kampanya sayfasından yaptıkları alışveriş iptalleri özelinden uygulayan arkadaşlara da tekrar geçmiş olsun, çünkü bize ilettikleri yeni kampanya ve kampanya içi bilgilendirmelerinde, bu tarz iptallerde, 1 ay takvimi içinde 3 ürün ve üstü wincredit ten alınan ürün iptalinde (wincredit ten iptal edip yeni tanımladığı süre içinde tekrar wincredit kampanya sepetinden alışveriş yapılması da bu tanıma dahildir...) kullanıcı 90 günlük geçici süreli ban uygulamasına tabi olacak ve gri list e alınacak.. 90 gün sonrasında wincredit tanımlaması ilgili hesaba tekrar tanımlanacak ancak bu hesap yeni wincredit tanımlandığı halde takip eden 1 ay takvimi içinde tekrar 3 ürün ve üstü iptal yapar ise bu durumda hesap kesinlikle wincredit kampanyasından kalıcı ban yiyerek black list e girecek... Bu ban ve list durumları user ların tüm diğer hesapları için de geçerli ve kalıcı olacak..

O nedenle tekrar belirtmek isterim ki, özellikle wincredit kampanya sepetleriyle aldığınız ürünlerin her şekliyle iptallerinden kaçının.. Geçerli bir nedenle ürün iadeniz söz konusu olabilir, ürün hasarlı gelmiştir, hatalı ürün gelmiştir, ürün içeriği eksik gelmiştir vs... Bu tarz durumlarda Temu ürün iptal modülünü kullanmayın, direk canlı müşteri temsilcisi ile durumu paylaşın, bu paylaşım sırasında görsel kanıt isterlerse, resim ve video kanıtlarınızı önceden hazır edin.. Çok büyük bir aksilik olmadığı durumlarda ürün iptaliniz ve ücret iadeniz Temu müşteri hizmetleri kanalıyla sağlanıyor olacaktır. Temu kampanya yönetiminin bize gönderdiği FAQ açıklamalarında, wincredit ve benzeri kampanyalar genelinde, müşteri hizmetleriyle yapılan kanıtlanmış iadeler oluşması durumunda, kampanyalardaki saydığım kısıtlama parametrelerinin o user bazında etkilenmemelerine yönelik ayrıca bir düzenleme yaptıklarını da ilettiler..

Yukarıdaki bilgiler net ve teyit edilmiş bilgi içeriklerinden oluştuğu için kişisel bazlı değerlendirmemenizi rica eder, dolu dolu mutlu alışverişler dilerim :)
Aaah ah. Valla keyfi hiç iade yapmadım desem çokta yanlış olmaz. Ama müşteri hizmetleri ile yaptığım sayı 2 dir 3tür. Uğraşmadım hiç orayla. Esseklik bizde.
 
Limit 1230 Tl'ye düşmüş :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,635
Mesajlar
10,433,387
Üyeler
183,866
Son üye
oguzleyla
Geri
Top