TFT DE EKRAN DONDU!?

Toukhan

80+ Silver
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
2,542
Reaksiyon skoru
1,472
Tft deydim ekran dondu bi anda sesler gelmeye devam ediyordu ama muhtemelen oyunda donmustu çünkü aynı sesi tekrar edip duruyordu yeni bir şey olmadi alt tab veya diger kombinasyonlari yapamadigim icin pcyi res atmaya zorladim
 
Dostum konuyla alakasız ama Set 4'ü çözebildin mi?
 

Mobilde görünmüyor. İmzaya hayali sistem dizmiş de olabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eğer 590 Nitro+ varsa sorun Wattman gibi görünüyor. 20.9.1 kurmak ve undervolt yapmak dışında çözümü yok.
 
Mobilde görünmüyor. İmzaya hayali sistem dizmiş de olabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eğer 590 Nitro+ varsa sorun Wattman gibi görünüyor. 20.9.1 kurmak ve undervolt yapmak dışında çözümü yok.
Hocam ne wattmani sistemi 8 aydır kullanıyorum wattman hatası falan vermedi o kadar cahil birisi değilim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mobilde görünmüyor. İmzaya hayali sistem dizmiş de olabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Eğer 590 Nitro+ varsa sorun Wattman gibi görünüyor. 20.9.1 kurmak ve undervolt yapmak dışında çözümü yok.
1602086781846.png

hayalimi değilmi burdan görünebilir bence
 
20.9.1 kullanıyorsan 20.8.3 geç.
 
Geri
Top