Neler Yeni

THH Başvurusu Danışma

Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
106
İsim
Taha ARVAS
Touchpad değişimi için servise gönderdiğim cihazım anakart değişimi ile teslim edildikten sonra mavi ekran veriyordu sürekli. O yüzden çok geçmeden BİR DAHA servise gönderdim cihazımı Mediamarkt aracılığıyla. 2 ARALIK tarihinde teslim ettiğim cihazım bugün itibariyle 30 iş gününü aşmış durumda. Lenovo yetkililerini tekrar tekrar aradım , mail attım. Cihazın neden elime ulaşmadığı hakkında tek bir bilgi dahi alamadım .Hakkım olan değişim talebi için Medimarkt tarafından Lenovoya mail atılmasını istedim. Geri dönüş yapılacağı söylendi . Geri dönüş yapıldığında ise cihazımın serviste gözükmediğini söylediler. Daha önce serviste olduğunu teyit ettirmeme rağmen hakkım olan değişim ürününü vermemek için ne söyleyeceklerini şaşırdılar. Medimarkt tarafından son kez değişim talebim için mail atılmasını istedim ve beklemeye koyuldum .Lenovo temsilcisiyle dün olan konuşmamda , Medimarkt tarafından gönderilen talebimi okudu ama Bilgi alacağım onu bekliyorum diye hatta 10 dakika bekletti . Sonrasında ise Akşam 18:00'a kadar arayacağını söyledi . Bilin bakalım ne oldu? ARAMADILAR. Ben tüketici hakem heyetine başvuru yapmak istiyorum fakat süreç nasıl başlar nasıl ilerler ne kadar sürer bilmiyorum. Haklı haksızı sizin adaletinize sunuyorum. Ne yapmam gerekli inanın bilmiyorum. Lütfen yönlendiriniz
 

CptnAktaş

80+ Silver
Katılım
20 Aralık 2020
Mesajlar
2,021
Dahası  
Reaksiyon skoru
930
İsim
Samet Mustafa Aktaş
Touchpad değişimi için servise gönderdiğim cihazım anakart değişimi ile teslim edildikten sonra mavi ekran veriyordu sürekli. O yüzden çok geçmeden BİR DAHA servise gönderdim cihazımı Mediamarkt aracılığıyla. 2 ARALIK tarihinde teslim ettiğim cihazım bugün itibariyle 30 iş gününü aşmış durumda. Lenovo yetkililerini tekrar tekrar aradım , mail attım. Cihazın neden elime ulaşmadığı hakkında tek bir bilgi dahi alamadım .Hakkım olan değişim talebi için Medimarkt tarafından Lenovoya mail atılmasını istedim. Geri dönüş yapılacağı söylendi . Geri dönüş yapıldığında ise cihazımın serviste gözükmediğini söylediler. Daha önce serviste olduğunu teyit ettirmeme rağmen hakkım olan değişim ürününü vermemek için ne söyleyeceklerini şaşırdılar. Medimarkt tarafından son kez değişim talebim için mail atılmasını istedim ve beklemeye koyuldum .Lenovo temsilcisiyle dün olan konuşmamda , Medimarkt tarafından gönderilen talebimi okudu ama Bilgi alacağım onu bekliyorum diye hatta 10 dakika bekletti . Sonrasında ise Akşam 18:00'a kadar arayacağını söyledi . Bilin bakalım ne oldu? ARAMADILAR. Ben tüketici hakem heyetine başvuru yapmak istiyorum fakat süreç nasıl başlar nasıl ilerler ne kadar sürer bilmiyorum. Haklı haksızı sizin adaletinize sunuyorum. Ne yapmam gerekli inanın bilmiyorum. Lütfen yönlendiriniz
başvurunuzu güzel bir dille detaylı kanıtlı anlatın, sonrasında ek dosyalar varsa ekleyin başvurunuzu yapın. Yaklaşık 2 ay gibi sonlanıyor benim ki öyle olmuştu
 

BERKANY

80+ Silver
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
4,272
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,349
Yaş
28
İsim
Berkay BABUCCU
20 iş gününü geçtiği an sana para iadesi yapmak zorundalar.İster internetten ister yüzyüze başvuruda bulunabilirsin kanıtlarını da sun
 

Farway

80+ Silver
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
4,822
Maksimum servis süreci 20 iş günüdür. Eğer ki bu süre geçilmişse ürünü 0 ürün ile değiştirilmesi ya da para iadesinin yapılması gerekir. THH'ye elindeki önceki servis raporunu,Mediamarkt'ın sizden ürünü 2. Kez teslim aldığında size verdiği kağıdı ek olarak ekleyip yaşadığınız süreci atın. Ama malesef ki THH de nereden baksanız 2 ay gibi bir süreçte dönüş yapıyor. Sürekli olarak servisi arayın ve değişim istediğinizi 0 ürün yollamak zorunda olup yasal süreyi geçtiklerini aksi halde yasal olarak süreç başlatacağınızı söyleyin.
 
Katılım
26 Kasım 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
106
İsim
Taha ARVAS
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
başvurunuzu güzel bir dille detaylı kanıtlı anlatın, sonrasında ek dosyalar varsa ekleyin başvurunuzu yapın. Yaklaşık 2 ay gibi sonlanıyor benim ki öyle olmuştu
20 iş gününü geçtiği an sana para iadesi yapmak zorundalar.İster internetten ister yüzyüze başvuruda bulunabilirsin kanıtlarını da sun
Maksimum servis süreci 20 iş günüdür. Eğer ki bu süre geçilmişse ürünü 0 ürün ile değiştirilmesi ya da para iadesinin yapılması gerekir. THH'ye elindeki önceki servis raporunu,Mediamarkt'ın sizden ürünü 2. Kez teslim aldığında size verdiği kağıdı ek olarak ekleyip yaşadığınız süreci atın. Ama malesef ki THH de nereden baksanız 2 ay gibi bir süreçte dönüş yapıyor. Sürekli olarak servisi arayın ve değişim istediğinizi 0 ürün yollamak zorunda olup yasal süreyi geçtiklerini aksi halde yasal olarak süreç başlatacağınızı söyleyin.
Çok teşekkür ederim. Fakat bu süreçte cihaz geri gelirse ve bana gelip alabilirsiniz derlerse almam gerekir mi veya süreci etkiler mi ?
 

Farway

80+ Silver
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
4,822
Çok teşekkür ederim. Fakat bu süreçte cihaz geri gelirse ve bana gelip alabilirsiniz derlerse almam gerekir mi veya süreci etkiler mi ?
Almayacağını söyle. Yasal hak olarak değişim istiyorum diyebilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
958,059
Mesajlar
8,690,323
Üyeler
151,164
Son üye
erolyldrm
Top Bottom