İyi geceler.
Aracında tek nokta enjeksiyon yakıt sistemi var. Bu sistem turbo için yetersiz ve kısıtlı. Turbolamak için önce ya 4 nokta enjeksiyonluya geçeceksin harici beyinle yürüyeceksin ya da karbüratöre döneceksin eski sistem devam edeceksin. Tek nokta enjeksiiyon sistemi hem arabayı kısıtlar hem de sıkıntılıdır. Parça , beyin , sanayideki ustaların uğraşmak istememesi .
Turbo için güzel dolması için bir headers güzel gider.
Ön tarafa as300 intercooleri tam oluyor. Ekstra soğutma için en az üzerindekinden 1.5 kat büyüğü bir radyatör lazım. Bunların tesisatı vs. saymıyorum.
Sağlam durması için alt üst özel alüminyum borular ve isteğe bağlı seçilen turbo
Bu işin sonu yok. Yani ufak turbo diye girer e30 arka yürüyene kadar gidersin. En uygun yönden turbo maliyeti de 60 70k tutar. Çünkü motor içine girmek şart ki kırılmasın. Harici o basınca dayanamıyor.
Ufak yürütmek istiyorsan önereceğim şey dereceli eksantrik , karbüratör sistemine dönüş , açık hava filtresi . Araba hafif olduğu için şu kadarı bile epey farkediyor emin ol.