Merhabalar, bu yazıyı yazmamın sebebi: forumda kimsenin tam bilgi vermemesi, bimcell ve TT müşteri hizmetlerinin de sağlıklı bilgi vermemesidir.
Şu sıralar birçok kişi bu sorundan muzdarip, öğrenciye 10gb internet ve teknolojik aletlerdeki vergi muafiyetinden ötürü. Her neyse, Bimcell ve TT'de faturasız hatlarda esasında hat devir diye bir işlem yok, yapılan işlem hattın sanki yeniden açılıyor gibi devir alana satılması. Bu sebepten ötürü devir ücretiyle yeni hat ücreti aynı esasında bunlar vergiler. 780'tl Bu "devir" işlemini Bimcell ve TT için, TT genel merkezleri faturasız hat için yapmıyor, sebep şu para alacak kasalarının olmaması. Bayilere yönlendiriyorlar, bayilerin de net bir fiyat politikası yok. Tüm bu bilgileri, dün Üsküdar TT' merkezinden bizzat aldım. Umarım yardımcı olur.
Şu sıralar birçok kişi bu sorundan muzdarip, öğrenciye 10gb internet ve teknolojik aletlerdeki vergi muafiyetinden ötürü. Her neyse, Bimcell ve TT'de faturasız hatlarda esasında hat devir diye bir işlem yok, yapılan işlem hattın sanki yeniden açılıyor gibi devir alana satılması. Bu sebepten ötürü devir ücretiyle yeni hat ücreti aynı esasında bunlar vergiler. 780'tl Bu "devir" işlemini Bimcell ve TT için, TT genel merkezleri faturasız hat için yapmıyor, sebep şu para alacak kasalarının olmaması. Bayilere yönlendiriyorlar, bayilerin de net bir fiyat politikası yok. Tüm bu bilgileri, dün Üsküdar TT' merkezinden bizzat aldım. Umarım yardımcı olur.