White_Recon
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Nisan 2020
- Mesajlar
- 1,187
Dahası
Türk Telekom'u son 3 günde hiç aramadıysam 15 kere aradım. Her defasında uzaktan çözüm sağlamaya çalıştılar. Yaklaşık 5-6 kez "Sorununuz çözüldüyse SMS ile bilgilendirin, çözülmediyse 4440375'i arayın" mesajları geldi. Her defasında çözülmediğini söyledim, ekip gönderip hatlarımızı kontrol etmeleri gerektiğini söyledim. En son "Elit Hizmet" diye bir birime yönlendirdiler. Onlar da geliş için 50 TL ücret ve artı olarak hasarlı parça varsa değişimi için gerekli ücretleri alabileceklerini söylediler. 16Mbps parası ödüyorum ama daha hiç 8 Mbps'den üstünü göremedim, üstüne üstük her ay 16Mbps internet parası ödedim. Ben sizin ekibinizin parasını öderim, üzmez. Sınavlara çalışacağım, ödevlerimi yapacağım ama ortada internet yok, sürekli gidip geliyor. Peki benim hakkımı kim ödeyecek sevgili Türk Telekom?.
Son düzenleme: