Türk Telekom Cayma Bedeli Yansıtması

SchoField

80+ Bronze
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
628
Reaksiyon skoru
245
19 Mayıs'ta TT'den Vodafone numara taşıma işlemi yaptım ve ttde son faturaydı ve taahhüt bitmesine 15-20 gün vardı. MH arayıp sorduğumda cayma bedeli 0 olarak görünüyor dedi bende buna dayanarak geçiş yaptım. Şimdi bana 1500 tl fatura yollamışlar. Ne yapmam gerekiyor ödememek için?
 
Aynı şekil bana da 1500₺ fatura yolladılar 30 günün altına düştüğünde taşıma işlemi yapmama rağmen şikayetvar hep bu şikayetlerle dolu ben BTK ve THH ye şikayet ettim bakalım.
 
Aynı şekil bana da 1500₺ fatura yolladılar 30 günün altına düştüğünde taşıma işlemi yapmama rağmen şikayetvar hep bu şikayetlerle dolu ben BTK ve THH ye şikayet ettim bakalım.
Valla arayıp kayıt oluşturdum bakalım umarım düzelir eğer olumlu sonuçlanmazsa tüketici heyetine başvuracağım
 
aynısı arkadaşıma oldu o da faturayı ödedi 1 ay sonra sms geldi tarafınıza iade yapılacak diye thh ye başvuru yapınca.

tt keklemeye başladı milleti anlaşılan.
 
Sonuç ne oldu hocam?
hocam aradım düzelttiler faturayı ama 1 ay sonra 10 kere aradım herhalde 109tl ödedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

aynısı arkadaşıma oldu o da faturayı ödedi 1 ay sonra sms geldi tarafınıza iade yapılacak diye thh ye başvuru yapınca.

tt keklemeye başladı milleti anlaşılan.
aynen kime ne tutturursam diyor
 
hocam aradım düzelttiler faturayı ama 1 ay sonra 10 kere aradım herhalde 109tl ödedim
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


aynen kime ne tutturursam diyor
Hocam nasıl bağlandınız acaba müşteri hizmetlerine 444 1 444 ü aradığımda bir türlü bağlanamıyorum.
 
Hocam nasıl bağlandınız acaba müşteri hizmetlerine 444 1 444 ü aradığımda bir türlü bağlanamıyorum.
valla benim hat abimin üstüneydi, o kendi numarasından aradı. Evde türk telekom olan birisi varsa onunla aramanız daha iyi olabilir
 
Geri
Top