Elinde başka modem var mı? Eğer cevap "evet" ise onunla değiştirerek dene. Ama ben sorunun yine de modemden kaynaklı olduğunu düşünmüyorum. Bence TTNET müşteri hizmetleri ara ve arıza kaydı oluştur. Ekipler gelip hatları falan kontrol etsin. Bunun dışında ben yıllar yıllar önce böyle bir sorun yaşamıştım. Belli saatlerde internet kopuyor yada kullanılmayacak kadar yavaşlıyordu. Önceleri bu kopmalar ilk iki ay saat 20:00-00:00 araları oluyordu. Daha sonra ki iki ay 16:00-01:00 aralarına uzadı. Son iki ayda artık sabah saatlerinde başlıyordu gece uyuduğum için artık saat kaçta geldiğini bilmiyordum. Defalarca aradım "bölgenizde sorun yada çalışma yok" dediler. Ekip istedim yolladılar "kabloların sıkıntılı değiştir" dediler kabloları değiştirdim sorun gene düzelmedi. Direkten gelen kabloyu kesintisiz direkt olarak PC'ye taşıttırdım gene olmadı. 6 aylık bu kanser sürecinde TTNET çalışanlarının birbirinden haberinin olmadığını arızanın sonlarına doğru yani 6'ıncı aya doğru net bir şekilde anlamış oldum. Birisi beni aradı "efendim bölgenizde uzun süredir çalışma yapılıyordu şimdi internetiniz nasıl bakar mısınız eğer sonra tekrar sorun yaşarsanız müşteri hizmetlerini arayıp arıza düzelmedi diyerek bildirin" dedi. Kontrol ettim düzelmiş dedim ve sonra telefonu kapattım. Düzeldiğini sandığım internet birkaç saat sonra tekrar eski haline döndü. Müşteri hizmetlerini tekrar arayıp "bölgemde ki çalışmadan dolayı internetim kopuyordu teknik servisinizden bir arkadaş aradı sorunu düzelttik düzelmediyse müşteri hizmetlerini arayarak geri bildirim yapmam gerektiğini söylememi istedi" dedim. Müşteri hizmetleri böyle bir bilgiden haberinin olmadığını ve de bölgemde böyle bir çalışmanın olmadığını bildirdi. Şaka gibi değil mi? Yani fıkra gibi. Sonra ne oldu biliyor musun? Bir kaç hafta daha böyle kopmalar azalarak düştü ve sonra normal haline döndü. Fakat inanılmaz zor ve çıldırtıcı bir 6 ay yaşamış oldum.