Türk Telekom İnternet hızı düşürüp yükseltme SMS

Viers

80+
Katılım
25 Temmuz 2022
Mesajlar
472
Reaksiyon skoru
133
başlıkta gördüğünüz gibi ara sıra mesaj geliyor ve fiber bilmem ne talebiniz onaylanmıştır hızınız 35mb olmuştur sonra 50 oluyor aldığım hız zaten 50 düşürüp yükseltiyorlar birde sms atıyorlar böyle bir talepte bulunmadım hiç bu durumu yaşayan varmı?
 
başlıkta gördüğünüz gibi ara sıra mesaj geliyor ve fiber bilmem ne talebiniz onaylanmıştır hızınız 35mb olmuştur sonra 50 oluyor aldığım hız zaten 50 düşürüp yükseltiyorlar birde sms atıyorlar böyle bir talepte bulunmadım hiç bu durumu yaşayan varmı?
Turk Telekom kadar berbat bir firma görmedim hakkım haram olsun zaten 35lik oaket kullaniyoruz 10 bile vermiyor 2 kişi bağlanınca nerdeyse çöküyor kackere aradik önlerine metni koymuşlar tekrarlıyorlar modem çok eski belki ondandir onu değiştirelim faydası olurmu diyorum oladabilir olmayadabilir çalışan sensin maas alan sensin sen bilmiceksen benmi bilicem telefona kabloylami bağlanıyorsunuz diyolar.d
 
Turk Telekom kadar berbat bir firma görmedim hakkım haram olsun zaten 35lik oaket kullaniyoruz 10 bile vermiyor 2 kişi bağlanınca nerdeyse çöküyor kackere aradik önlerine metni koymuşlar tekrarlıyorlar modem çok eski belki ondandir onu değiştirelim faydası olurmu diyorum oladabilir olmayadabilir çalışan sensin maas alan sensin sen bilmiceksen benmi bilicem telefona kabloylami bağlanıyorsunuz diyolar.d
modem değişince oluyor farkta tabi bende böyle olay oluyor yarın avm'deki bayiye gidicem konuşucam sürekli böyle oluyor diye ciddili sıkıldım ping giriyor anca düzeliyor
 
Turk Telekom kadar berbat bir firma görmedim hakkım haram olsun zaten 35lik oaket kullaniyoruz 10 bile vermiyor 2 kişi bağlanınca nerdeyse çöküyor kackere aradik önlerine metni koymuşlar tekrarlıyorlar modem çok eski belki ondandir onu değiştirelim faydası olurmu diyorum oladabilir olmayadabilir çalışan sensin maas alan sensin sen bilmiceksen benmi bilicem telefona kabloylami bağlanıyorsunuz diyolar.d

Sizin ilgisizliğiniz. Arıza kaydı oluşturup CİMER'e şikayet gönderirsen 2 haftaya kalmaz kapında yeni modemle belirirler. Hem ilgilenme, hem markayı kötüle. Benim de anlaşmam 50 üzerine, 2008 doğumlu laptopta bile 50'den fazla hız alıyorum modemi değiştirdikten sonra...
 
Sizin ilgisizliğiniz. Arıza kaydı oluşturup CİMER'e şikayet gönderirsen 2 haftaya kalmaz kapında yeni modemle belirirler. Hem ilgilenme, hem markayı kötüle. Benim de anlaşmam 50 üzerine, 2008 doğumlu laptopta bile 50'den fazla hız alıyorum modemi değiştirdikten sonra...
Hocam ilgisizligimiz değil zaman olsa ilgilenecem sabah 9 aksam 9 çalışıyorum ailedende kimse anlamaz bu işlerden ama müsait oldugumda ilk işim modemi değişirtirmek olacak hem markayi kötülemek de haksız değilim yüksek fiyattan düşük hizmet veriyorlar tüm ülke geneli böyle neden illa şikayet oluşurmam lazim kac defa müşteri hizmetlerine söyledim
 
Hocam ilgisizligimiz değil zaman olsa ilgilenecem sabah 9 aksam 9 çalışıyorum ailedende kimse anlamaz bu işlerden ama müsait oldugumda ilk işim modemi değişirtirmek olacak hem markayi kötülemek de haksız değilim yüksek fiyattan düşük hizmet veriyorlar tüm ülke geneli böyle neden illa şikayet oluşurmam lazim kac defa müşteri hizmetlerine söyledim

Markayı kötülemekte haksızsın kardeşim. Ailenin bir şey anlamasına gerek yok. Adamlar gelecek, modemin yerini gösterecekler, kendileri değiştirip gidecek. Annenin ya da babanın okumuş, yüksek lisans falan yapmış olmasına gerek yok yani. İlgisizlik yüzünden marka kötülemenin anlamı yok, onu demek istiyorum. CİMER'e yaz, arayıp şikayet kaydını açtır gerisi hallolur hemen.
 
Markayı kötülemekte haksızsın kardeşim. Ailenin bir şey anlamasına gerek yok. Adamlar gelecek, modemin yerini gösterecekler, kendileri değiştirip gidecek. Annenin ya da babanın okumuş, yüksek lisans falan yapmış olmasına gerek yok yani. İlgisizlik yüzünden marka kötülemenin anlamı yok, onu demek istiyorum. CİMER'e yaz, arayıp şikayet kaydını açtır gerisi hallolur hemen.
Hocam sizi anlıyorumt haklısınız olay bu şekilde işliyor ama müşteri hizmetlerine kac defa söylememe rağmen 1 kişi bile neden gelip bakmadi yani illa şikayet etmemmi lazim markanin müşterilerine gösterdiği önemi anlatmaya çalışıyorum ben
 
Markayı kötülemekte haksızsın kardeşim. Ailenin bir şey anlamasına gerek yok. Adamlar gelecek, modemin yerini gösterecekler, kendileri değiştirip gidecek. Annenin ya da babanın okumuş, yüksek lisans falan yapmış olmasına gerek yok yani. İlgisizlik yüzünden marka kötülemenin anlamı yok, onu demek istiyorum. CİMER'e yaz, arayıp şikayet kaydını açtır gerisi hallolur hemen.
Sorunun çözülmesi için cimer şikayeti gerekiyorsa kötülemekte bir tık haklı sanki 😀
 
Sorunun çözülmesi için cimer şikayeti gerekiyorsa kötülemekte bir tık haklı sanki 😀

Kardeşim bir hata var, çalışan iş bilmezlik yapmış. O zaman şimdi ben az önce Atatürk konusunu raporladım. Atatürk Müslüman mı? Diye bir konu. Bunu sevgili modlarımız reddetmiş ve konu hala duruyor. Bana göre konunun silinmesi gerekiyor ama modlar yine bana göre iş bilmezlik yaptı. Şimdi ben sağda solda "DA Atatürk düşmanı" diyer veryansın yapayım mı?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam sizi anlıyorumt haklısınız olay bu şekilde işliyor ama müşteri hizmetlerine kac defa söylememe rağmen 1 kişi bile neden gelip bakmadi yani illa şikayet etmemmi lazim markanin müşterilerine gösterdiği önemi anlatmaya çalışıyorum ben

Müşteri hizmetleri dediğim gibi işbilmezlik yapabiliyor. CİMER, Şikayetvar'dan sonra tıpış tıpıs hallediyorlar...
 
Kardeşim bir hata var, çalışan iş bilmezlik yapmış. O zaman şimdi ben az önce Atatürk konusunu raporladım. Atatürk Müslüman mı? Diye bir konu. Bunu sevgili modlarımız reddetmiş ve konu hala duruyor. Bana göre konunun silinmesi gerekiyor ama modlar yine bana göre iş bilmezlik yaptı. Şimdi ben sağda solda "DA Atatürk düşmanı" diyer veryansın yapayım mı?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Müşteri hizmetleri dediğim gibi işbilmezlik yapabiliyor. CİMER, Şikayetvar'dan sonra tıpış tıpıs hallediyorlar...
1 kere sorun olur bildirirsin çözerler bunda sorun yok, bildirip ve oradan da çözümü bulamazsan bu firmanın sorunudur. Çalışan hata yapabilir başka temsilciye bağlanıp çözersin ama 3 kere 5 kere aynı sorun yaşanıyorsa bu net şekilde firmanın sorunudur. Düzgün bir firma sorunu cimer gibi platformlara taşımadan çözmeli diye düşünüyorum. Yoksa ben de destek alamayınca o platformlarla işimi yaptırıyorum ama bunun normal olduğunu düşünmüyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,183
Mesajlar
10,392,380
Üyeler
183,397
Son üye
XaloSOY
Geri
Top