Neler Yeni

Yardım Türk Telekom İnternet sorunu

Katılım
8 Aralık 2021
Mesajlar
183
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Onur Çetinkaya
Kocaeli Körfezde oturuyorum ve türk telekomdan 50 mbps internet aldık son zamanlarda internet çok kötü hiç stabil değil 500 ping ve hiç stabil olmayan internet 40 dan bir anda 10'a iniyor müşteri hizmetlerini aradık modemi aç kapı yapın diyolar yapıyoruz yine aynı
Mesaj otomatik birleştirildi:

1691955547981.png
 

YazılımKafa

80+ Silver
Katılım
10 Ekim 2022
Mesajlar
4,860
Kocaeli Körfezde oturuyorum ve türk telekomdan 50 mbps internet aldık son zamanlarda internet çok kötü hiç stabil değil 500 ping ve hiç stabil olmayan internet 40 dan bir anda 10'a iniyor müşteri hizmetlerini aradık modemi aç kapı yapın diyolar yapıyoruz yine aynı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Dsl kablosu hasarlı olabilir. Modeme giren ince internet kablosu
 

EFI Shell

80+ Gold
Katılım
3 Nisan 2020
Mesajlar
9,061
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,321
Konum
ÇANKAYA/ANKARA
İsim
Semih Boran
Kocaeli Körfezde oturuyorum ve türk telekomdan 50 mbps internet aldık son zamanlarda internet çok kötü hiç stabil değil 500 ping ve hiç stabil olmayan internet 40 dan bir anda 10'a iniyor müşteri hizmetlerini aradık modemi aç kapı yapın diyolar yapıyoruz yine aynı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Binanızda türkcell superonlineın gponu var mı? Yani fiberi var mı? Varsa ona geçmenizi öneririm.
 

Quiwick

80+ Silver
Katılım
18 Temmuz 2022
Mesajlar
3,057
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,161
İsim
Emre
Belki binanızda yoktur sadece. Mahallenizdeki ve sokağınızdaki başka binalara bakabilirsiniz. Başka sokaklardaki binalara da bakabilirsiniz mahallenizdeki.
Hocam göknette benim burası max 35 mbit gösteriyor 600metreden sizin attığınız linkten sorgulatınca 100mbit lik pakette çıkıyor bu alt yapı var mı demek?
 

ApRâ

80+ Silver
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
2,048
En İyi Cevap
1
Ana TT kapasite kaynaklı sorun yaşamanız nerdeyse imkansız. VDSL yapıda olduğunuz için saha dolabı yoğunluğundan kaynaklı olabilir veya bölgesel bir bakım olabilir. X bir firmaya da geçseniz büyük bir ihtimal bölgesel bir durumsa bir çözüm olmaz.

Port değişim talebinde bulunun TT yapısında olduğunuz için TT duruma göre bunu yapabiliyor. Çözüm olmazsa Twitter hesabınızdan, yoksa açın; @umitonaltr @TTDestek etiketleyip sorununuzu yazın, ordaki ekipler ile sorunun takibini yaptırın.

Bunlar öncesinde modemsel ve iç tesisat sorunu olmadığına emin olun fakat.
 
Top Bottom