PaLaaX
80+ Silver
- Katılım
- 12 Aralık 2020
- Mesajlar
- 3,676
Dahası
E napalım ozaman3-4 gün önce bağlatılan internetimizi iptal etmediler. İlk 14 gün cayma hakkınız yok dediler.
Ama bizi, internetten memnun olup olmadığımızı öğrenmek için arayan Türk Telekom müşteri temsilcisi ilk 14 günde iptal edebilirsiniz paketinizi dedi.
Tamam deyip Türk Telekom'u aradık, ''Yok öyle bir şey dememişlerdir.'' deyip umursamadılar. Bu akşam tekrar arayıp ses kayıtlarını dinlemelerini söyleyeceğim.
Bu konuda da kesin yalan söyleyeceklerini düşünüyorum.
Kendilerine kanun gösterdim, bir sürü hem de. Benden binlerce TL cayma ücreti isteyemezsiniz dedim.
Bana cezai işlem uygulayamazsınız dedim. ''Öyle olsa şirket batardı, öyle kanun yoktur.'' diyerek umursamadılar ve gönderdiler. Bunları il müdürlüğünde çalışanlar söyledi.
Kanunlarla ilgilenmiyoruz, tüketici heyetine gidin dedi müşteri temsilcisi de.
Soruyorum sizlere, bu cümleyi bir dolandırıcı değil de kim kurar?
Sonuç olarak il müdürlüğü müşteri temsilcisine, müşteri temsilcisi de mahkemeye yönlendirdi. En ufak bir sorunuma çözümde bulunulmadı ve haklarım yok sayıldı.
100 Mbps fiyatı ödüyoruz, mahallede hem Türk Telekom hem de TurkNet altyapısı var. Ancak fazlasıyla para ödememize rağmen 24 Mbps kullanmak zorundayız.
Çünkü kendilerinin bir ''mafya'' olduğunu düşündüğüm bu şirket haklarımı yok sayıyor.
Türk Telekom kullanmayın, kullandırtmayın.