Neler Yeni

Türk telekom servisi fiber kutumu bozdu

Katılım
29 Aralık 2021
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Mahmut Sami Öksüz
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar. 1.5 haftadır Türk Telekom fiber internet kullanıyorum. Alt kattaki komşum da fibere geçmek istediği için başvuru yaptı. Gelen arkadaş modem kurulumu yaparken fiber kabloya sinyali almak için aşağı binanın kutusuna inip oradan işlem yaptı. Bu işlem sırasında benim internet bağlantım koptu, bunu ona sorduğum zaman “ben bu binada internet kullanan yok diye biliyordum” dedi. Alt kattaki komşumun bağlantısını yapamadı bende en azından benim bağlantımı tekrar yapmasını söyledim ve bana “benlik sorun yok sinyaliniz tek kişilik gelmiş, şu an sinyal gelmiyor” dedi. Bende ona ben 1.5 haftadır zaten kullanıyorum sinyalimde sorun yoktu, bozduğunuz gibi yapar mısınız dedim ama arkadaş sert bir dille yapabileceğim bir şey yok ekiplerden yardım isteyin dedi. 3 gündür 1 defa bir ekip geldi ve işlemi tamamlayamadan sorunu genel hata diye kaydedip gitmiş. Şu anda internetim kesik şekilde bekliyorum eğer bilgili veya yetkili kişiler var ise forumda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 

johan

80+ Silver
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
2,821
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,463
İsim
ismail
Genel arıza dedilerse beklemek dışı ek bir işlem olmuyor.Ücret iadesi istersiniz dönem sonu fatura kesilince. Teknik rapora bakar onlar söylemi ciddiye almazlar.
 

Lyrox1

80+ Bronze
Katılım
26 Şubat 2022
Mesajlar
762
Dahası  
Reaksiyon skoru
284
Konum
VAN
İsim
AHMET OKAN KARA
İlgilendiği Kategoriler
Yazılım, PC, Ekran kartları.
Merhaba arkadaşlar iyi forumlar. 1.5 haftadır Türk Telekom fiber internet kullanıyorum. Alt kattaki komşum da fibere geçmek istediği için başvuru yaptı. Gelen arkadaş modem kurulumu yaparken fiber kabloya sinyali almak için aşağı binanın kutusuna inip oradan işlem yaptı. Bu işlem sırasında benim internet bağlantım koptu, bunu ona sorduğum zaman “ben bu binada internet kullanan yok diye biliyordum” dedi. Alt kattaki komşumun bağlantısını yapamadı bende en azından benim bağlantımı tekrar yapmasını söyledim ve bana “benlik sorun yok sinyaliniz tek kişilik gelmiş, şu an sinyal gelmiyor” dedi. Bende ona ben 1.5 haftadır zaten kullanıyorum sinyalimde sorun yoktu, bozduğunuz gibi yapar mısınız dedim ama arkadaş sert bir dille yapabileceğim bir şey yok ekiplerden yardım isteyin dedi. 3 gündür 1 defa bir ekip geldi ve işlemi tamamlayamadan sorunu genel hata diye kaydedip gitmiş. Şu anda internetim kesik şekilde bekliyorum eğer bilgili veya yetkili kişiler var ise forumda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Geçmiş olsun ay sonu ücret iadesi talep edin biraz daha bekleyin
 
Katılım
29 Aralık 2021
Mesajlar
21
Dahası  
Reaksiyon skoru
5
İsim
Mahmut Sami Öksüz
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Genel arıza dedilerse beklemek dışı ek bir işlem olmuyor.Ücret iadesi istersiniz dönem sonu fatura kesilince. Teknik rapora bakar onlar söylemi ciddiye almazlar.
Ay sonuna kadar bekleyeceğiz yani mecbur.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Geçmiş olsun ay sonu ücret iadesi talep edin biraz daha bekleyin
Denerim de internetsiz sıkıntıya düştük bu durumu hızlandıramaz mıyım.
 
Top Bottom