efegulhan81
80+
- Katılım
- 14 Ekim 2023
- Mesajlar
- 163
- Reaksiyon skoru
- 42
Merhaba sizlerden yardım istiyorum 19 Mayıs 2025 tarihinde belediye ekipleri yola asfalt dökümü işlemi sırasında internet altyapısı kablosunu kopardı bunun üzerine o gün içerisinde teknik destek talebinde bulundum 2 gün geçti hiç ses seda yoktu evimizden çıkan kabloyu takip ettim ve kutunun yerini buldum ardından oradan çıkan ana kabloyu buldum ve takip ettim ve yol başında yerden yaklaşık 1 metre yukarıya doğru kopmuş olduğunu gördüm ve müşteri hizmetlerine bağlanıp durumu bildirdim bir süre geçti yine ne bir arama ne de gelip bir inceleme yaptılar daha sonra sürekli şikayet bildirdik yine de gelen olmadı birkaç gün önce CİMER'e durumu bildirdim ve şikayet ettim daha sonra müşteri hizmetlerini aradım ve aciliyet durumu ve yapılmaması durumunda cayma bedeli olmadan çıkacağımızı bildirdik bugün neredeyse 13 gün oldu ne teknik ekip gelip inceleme yaptı ne de bize karşı durumumuzla ilgili arama yapıldı kişisel telefonlarımızın interneti kalmadı bir kablo bağlamak için 13 gün çok uzun bir süre, aradığımızda sürekli teknik inceleme devam ediyor diyorlar ancak 13 gün süre içerisinde hiçbir Türk Telekom ekibi gelmedi çok mağduruz bize yardım edin. Durumla ilgili ne yapabiliriz yardım edin.