selimyiqit94
80+
- Katılım
- 8 Nisan 2020
- Mesajlar
- 142
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 67
- İsim
- Selim yiğit
Turkcell hattı kullanıyordum ve taahhüt yenilemesi yaptım, yaparken de müşteri temsilcisine ; eski taahhüdümle ilgili hiçbir yükümlülüğüm yok değil mi? Dedim. Bana evet cevabı verdi, herhangi bir yaptırımı vs kalmıyor yeni taahhüde geçince değil mi? Dedim. Evet dedi. Fakat başka operatöre geçtiğimde benden eski taahhüdümün cayma bedeli talep edildi. 500 TL civarı bir cayma bedeli çıktı. İtiraz ettim 2 gün sonra çözüm merkezinden aradılar ve müşteri temsilcisi yanlış bilgi vermiş bu yüzden 294 TL civarı cayma bedeli düşüyoruz 210 TL civarı cayma bedeli çıkardılar bana. Buna itiraz ediyorum çünkü, ilk ay verilen 30 GB paket için 55 TL, paket kullanımı için 100 TL ve erken iptal bedeli için 40 TL bedel istediler. Dakika kullanımım çok az, internet kullanımım 28 GB, hediye verilen paketten kullanmışım ve tarifemin interneti 18 GB duruyorken benden tarife paketimin 1 aylık ücreti talep ediliyor. 55 TL 30 GB parasını da istiyor ayrı olarak. Herkese tavsiyem Turkcell hattı kullanmaması. Sizi mağdur ediyorlar. Eğer ben teyit almasaydım müşteri temsilcisinden bana 500 TL ödeteceklerdi ve ödemesem mahkemeye vs gidecekti büyük ihtimal. Lütfen dikkatli olun.
Müşteri temsilcisiyle görüşürken teyit almadan işlem yapmayın.
Müşteri temsilcisiyle görüşürken teyit almadan işlem yapmayın.