Lisa Su
80+ Bronze
- Katılım
- 28 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 859
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 546
- Yaş
- 30
- İsim
- Can Uzay
Merhabalar, bugün Turkcell Superonline ile yaşadığım deneyimi iletmek istiyorum. Duymayan kalmasın istiyorum.
Bir yıl kadar önce farklı bir yere taşınan bir akrabamızdan superonline interneti devraldık. 90 TL civarı bir fatura geliyordu, 1-2 ay kullandıktan sonra internet kesildi ve telefonla arayınca çözemediler teknik servis geldi 5-6 gün sonra ve bir parça değiştirdiler faturaya ek 130 TL eklediler. 220 TL fatura geldi ödedik internet sorunu çözülmedi. Hala hizmet alamıyorduk.
Sonraki ay 250 TL daha fatura geldi. Arayıp sorduk niye yüksek diye parça bedeli yansıtıldı dediler, geçen ay da yansıtılmıştı dedik hata olmuş düzeltilir dediler düzelmedi. Ödemedik haliyle. İnternet hizmetiniz aktif dediler, 100 kbps bile yoktu google'a yarım saatte falan giriyordu, açılmamış dedik sorun var. Faturayı ödemediğiniz için hızınız düşürülmüş dediler. Biz de yanlış fatura kesildiği için ödemedik dedik.
Meğer yanlış fatura kesmemişler taahhüt bitmiş taahhütsüz fiyata çevirmişler haberimiz yok. 350 TL fatura geldi 3. ay ve 3 aydır hizmet alamadığımız halde şuan iptal etmek istememize rağmen 780 TL borcunuzu ödeyin yoksa iptal işlemi başlatamam yeni fatura kesilmeye devam eder dediler.
90 liralık interneti alamadığım halde her ay 250 300 lira fatura kesiliyor, borç birikmiş 780 TL'ye ve ödemezsek yeni fatura kesilerek borç büyüdükçe büyüyecek. Hizmet alıyor muyum aynı zamanda? O da yok. Kullanmadığım şeye taahhütüm de bitmiş olmasına rağmen fatura kesmeye devam ediyorlar. 780 TL borç nedir? İnsanın ödeyesi gelmiyor, ki şuan bir anda o kadar borcu ödeyecek durumum da yok.
Ne önerirsiniz? Sizce kendimi zorlayıp ödeyip iptal mi ettireyim? Yoksa başka çözüm bulunur mu?
Bundan sonra da ne olursa olsun Turkcell şirketine ait herhangi bir abonelik yapmam, yapana da engel olmaya çalışırım.
Bir yıl kadar önce farklı bir yere taşınan bir akrabamızdan superonline interneti devraldık. 90 TL civarı bir fatura geliyordu, 1-2 ay kullandıktan sonra internet kesildi ve telefonla arayınca çözemediler teknik servis geldi 5-6 gün sonra ve bir parça değiştirdiler faturaya ek 130 TL eklediler. 220 TL fatura geldi ödedik internet sorunu çözülmedi. Hala hizmet alamıyorduk.
Sonraki ay 250 TL daha fatura geldi. Arayıp sorduk niye yüksek diye parça bedeli yansıtıldı dediler, geçen ay da yansıtılmıştı dedik hata olmuş düzeltilir dediler düzelmedi. Ödemedik haliyle. İnternet hizmetiniz aktif dediler, 100 kbps bile yoktu google'a yarım saatte falan giriyordu, açılmamış dedik sorun var. Faturayı ödemediğiniz için hızınız düşürülmüş dediler. Biz de yanlış fatura kesildiği için ödemedik dedik.
Meğer yanlış fatura kesmemişler taahhüt bitmiş taahhütsüz fiyata çevirmişler haberimiz yok. 350 TL fatura geldi 3. ay ve 3 aydır hizmet alamadığımız halde şuan iptal etmek istememize rağmen 780 TL borcunuzu ödeyin yoksa iptal işlemi başlatamam yeni fatura kesilmeye devam eder dediler.
90 liralık interneti alamadığım halde her ay 250 300 lira fatura kesiliyor, borç birikmiş 780 TL'ye ve ödemezsek yeni fatura kesilerek borç büyüdükçe büyüyecek. Hizmet alıyor muyum aynı zamanda? O da yok. Kullanmadığım şeye taahhütüm de bitmiş olmasına rağmen fatura kesmeye devam ediyorlar. 780 TL borç nedir? İnsanın ödeyesi gelmiyor, ki şuan bir anda o kadar borcu ödeyecek durumum da yok.
Ne önerirsiniz? Sizce kendimi zorlayıp ödeyip iptal mi ettireyim? Yoksa başka çözüm bulunur mu?
Bundan sonra da ne olursa olsun Turkcell şirketine ait herhangi bir abonelik yapmam, yapana da engel olmaya çalışırım.