Neler Yeni

Turkcell Superonline Rezaleti Kullanmayın Kullandırtmayın

Lisa Su

80+ Bronze
Katılım
28 Temmuz 2020
Mesajlar
859
Dahası  
Reaksiyon skoru
546
Yaş
30
İsim
Can Uzay
Merhabalar, bugün Turkcell Superonline ile yaşadığım deneyimi iletmek istiyorum. Duymayan kalmasın istiyorum.

Bir yıl kadar önce farklı bir yere taşınan bir akrabamızdan superonline interneti devraldık. 90 TL civarı bir fatura geliyordu, 1-2 ay kullandıktan sonra internet kesildi ve telefonla arayınca çözemediler teknik servis geldi 5-6 gün sonra ve bir parça değiştirdiler faturaya ek 130 TL eklediler. 220 TL fatura geldi ödedik internet sorunu çözülmedi. Hala hizmet alamıyorduk.

Sonraki ay 250 TL daha fatura geldi. Arayıp sorduk niye yüksek diye parça bedeli yansıtıldı dediler, geçen ay da yansıtılmıştı dedik hata olmuş düzeltilir dediler düzelmedi. Ödemedik haliyle. İnternet hizmetiniz aktif dediler, 100 kbps bile yoktu google'a yarım saatte falan giriyordu, açılmamış dedik sorun var. Faturayı ödemediğiniz için hızınız düşürülmüş dediler. Biz de yanlış fatura kesildiği için ödemedik dedik.

Meğer yanlış fatura kesmemişler taahhüt bitmiş taahhütsüz fiyata çevirmişler haberimiz yok. 350 TL fatura geldi 3. ay ve 3 aydır hizmet alamadığımız halde şuan iptal etmek istememize rağmen 780 TL borcunuzu ödeyin yoksa iptal işlemi başlatamam yeni fatura kesilmeye devam eder dediler.

90 liralık interneti alamadığım halde her ay 250 300 lira fatura kesiliyor, borç birikmiş 780 TL'ye ve ödemezsek yeni fatura kesilerek borç büyüdükçe büyüyecek. Hizmet alıyor muyum aynı zamanda? O da yok. Kullanmadığım şeye taahhütüm de bitmiş olmasına rağmen fatura kesmeye devam ediyorlar. 780 TL borç nedir? İnsanın ödeyesi gelmiyor, ki şuan bir anda o kadar borcu ödeyecek durumum da yok.

Ne önerirsiniz? Sizce kendimi zorlayıp ödeyip iptal mi ettireyim? Yoksa başka çözüm bulunur mu?

Bundan sonra da ne olursa olsun Turkcell şirketine ait herhangi bir abonelik yapmam, yapana da engel olmaya çalışırım.
 

Leurox

80+ Gold
Katılım
19 Haziran 2020
Mesajlar
8,252
En İyi Cevap
1
Merhabalar, bugün Turkcell Superonline ile yaşadığım deneyimi iletmek istiyorum. Duymayan kalmasın istiyorum.

Bir yıl kadar önce farklı bir yere taşınan bir akrabamızdan superonline interneti devraldık. 90 TL civarı bir fatura geliyordu, 1-2 ay kullandıktan sonra internet kesildi ve telefonla arayınca çözemediler teknik servis geldi 5-6 gün sonra ve bir parça değiştirdiler faturaya ek 130 TL eklediler. 220 TL fatura geldi ödedik internet sorunu çözülmedi. Hala hizmet alamıyorduk.

Sonraki ay 250 TL daha fatura geldi. Arayıp sorduk niye yüksek diye parça bedeli yansıtıldı dediler, geçen ay da yansıtılmıştı dedik hata olmuş düzeltilir dediler düzelmedi. Ödemedik haliyle. İnternet hizmetiniz aktif dediler, 100 kbps bile yoktu google'a yarım saatte falan giriyordu, açılmamış dedik sorun var. Faturayı ödemediğiniz için hızınız düşürülmüş dediler. Biz de yanlış fatura kesildiği için ödemedik dedik.

Meğer yanlış fatura kesmemişler taahhüt bitmiş taahhütsüz fiyata çevirmişler haberimiz yok. 350 TL fatura geldi 3. ay ve 3 aydır hizmet alamadığımız halde şuan iptal etmek istememize rağmen 780 TL borcunuzu ödeyin yoksa iptal işlemi başlatamam yeni fatura kesilmeye devam eder dediler.

90 liralık interneti alamadığım halde her ay 250 300 lira fatura kesiliyor, borç birikmiş 780 TL'ye ve ödemezsek yeni fatura kesilerek borç büyüdükçe büyüyecek. Hizmet alıyor muyum aynı zamanda? O da yok. Kullanmadığım şeye taahhütüm de bitmiş olmasına rağmen fatura kesmeye devam ediyorlar. 780 TL borç nedir? İnsanın ödeyesi gelmiyor, ki şuan bir anda o kadar borcu ödeyecek durumum da yok.

Ne önerirsiniz? Sizce kendimi zorlayıp ödeyip iptal mi ettireyim? Yoksa başka çözüm bulunur mu?

Bundan sonra da ne olursa olsun Turkcell şirketine ait herhangi bir abonelik yapmam, yapana da engel olmaya çalışırım.
Markayı kötülemenin bi anlamı yok tahahhütünüz bitmiş ve yeni tarifeye geçmediğiniz ve sözleşme imzalamadığınız için böyle olmuş
Akrabanıza tahahhüt ne zaman bitecek sorusunu sorsaysınız böyle bir sorun yaşamazdınız
 

bennedendogdum

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
1,110
Dahası  
Reaksiyon skoru
719
İsim
Osman koşar
Taahütün bittiği mesajı sizin o komşulara gitmemiş mi?
 

Lisa Su

80+ Bronze
Katılım
28 Temmuz 2020
Mesajlar
859
Dahası  
Reaksiyon skoru
546
Yaş
30
İsim
Can Uzay
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Markayı kötülemenin bi anlamı yok tahahhütünüz bitmiş ve yeni tarifeye geçmediğiniz ve sözleşme imzalamadığınız için böyle olmuş
Akrabanıza tahahhüt ne zaman bitecek sorusunu sorsaysınız böyle bir sorun yaşamazdınız
Fatura bedeli neden yüksek diye sorduğumda ikinci faturaya da tamir bedeli yansıtılmış hatalı olmuş değil de tahhütünüz bitmiş deselerdi bilirdim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Taahütün bittiği mesajı sizin o komşulara gitmemiş mi?
Gitsin gitmesin abi, bize bildirmediler ama ben zaten arayıp sorunca hatalı fatura kesilmiş düzeltilecek dediler ben de o yüzden ödemedim. Meğer taahhüt bitmiş.
 

T.P.G.

80+ Titanium
Katılım
25 Nisan 2020
Mesajlar
24,370
Bende kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım, kişisel sorun için markayı kötülemeye gerek yok
 

Nicksiz

80+ Gold
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
5,206
En İyi Cevap
2
Dahası  
Reaksiyon skoru
4,160
Konum
Bir gün Teksas yollarında
İsim
Musa
Herhangi bir tahhüt bitti yeni fiyat veriyoruz diye bilgilendirme yapılmadımı hiç? Eğer yapılmadıysa bence yasal yollara başvurun.
Bilgilendirmeleri gerekirdi.
 

Lisa Su

80+ Bronze
Katılım
28 Temmuz 2020
Mesajlar
859
Dahası  
Reaksiyon skoru
546
Yaş
30
İsim
Can Uzay
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Markayı kötülemenin bi anlamı yok tahahhütünüz bitmiş ve yeni tarifeye geçmediğiniz ve sözleşme imzalamadığınız için böyle olmuş
Akrabanıza tahahhüt ne zaman bitecek sorusunu sorsaysınız böyle bir sorun yaşamazdınız
Ayrıca markayı kötülememek için elimde bir sebep yok. Normal Turkcell'de bile arkadaşlarımdan görüyorum saçma sapan bi uygulama açıp reklam izliyorlar, 2 mahalle öteye gidip internet hediyesi kovalıyorlar. Ya sen Turkcell'sin derdin ne millete video reklam izletiyorsun bedava android oyunu gibi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bende kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım, kişisel sorun için markayı kötülemeye gerek yok
Taahhüt olmamasına rağmen iptal talebini fatura borcunu ödemeden almamak yasadışı. Borcu yarın öbür gün öderiz neyse de iptal etme hakkı bile verilmiyor, zorla fatura kesiliyor. Bu sebeple markayı kötülüyorum ve haklı olduğumu düşünüyorum.
 

DonanımFikir

Bahtsız Bedeviyim
Moderatör
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
23,834
En İyi Cevap
10
Dahası  
Reaksiyon skoru
36,753
İsim
Selimhan
İlgilendiği Kategoriler
SıcakFırsatlar Bilgisayar Toplama Konu Dışı
Steam
#Samsunlu
Turkcell kraldır
şuan 26 27 ay oldu tahaddüt devam edeli
2. tahaddüt başlangıcım (24 ay bitti başka bir tarifesine geçtim)
sonrakisinde muhtemelen modemli ucuz bir tarifeye geçerim
 

bennedendogdum

80+ Bronze
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
1,110
Dahası  
Reaksiyon skoru
719
İsim
Osman koşar
Fatura bedeli neden yüksek diye sorduğumda ikinci faturaya da tamir bedeli yansıtılmış hatalı olmuş değil de tahhütünüz bitmiş deselerdi bilirdim.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Gitsin gitmesin abi, bize bildirmediler ama ben zaten arayıp sorunca hatalı fatura kesilmiş düzeltilecek dediler ben de o yüzden ödemedim. Meğer taahhüt bitmiş.
Komşunuza gittiyse ve size bildirmediyse Tamamen komşunuzun hatası. Çaktırmadan bi sorun taahhüt bitti mesajı geldim diye
 

Leurox

80+ Gold
Katılım
19 Haziran 2020
Mesajlar
8,252
En İyi Cevap
1
Tahahhüt bimiş yani
Turkcell kraldır
şuan 26 27 ay oldu tahaddüt devam edeli
2. tahaddüt başlangıcım (24 ay bitti başka bir tarifesine geçtim)
sonrakisinde muhtemelen modemli ucuz bir tarifeye geçerim
Bende devam ediyorum burdaki sıkıntı arkadaşta
Akrabasından internet alıyor ve tahahhütünü sorgulamıyor etmiyor tahahhüt bitince 250 350 tl normal fiyat
 

Lisa Su

80+ Bronze
Katılım
28 Temmuz 2020
Mesajlar
859
Dahası  
Reaksiyon skoru
546
Yaş
30
İsim
Can Uzay
Komşunuza gittiyse ve size bildirmediyse Tamamen komşunuzun hatası. Çaktırmadan bi sorun taahhüt bitti mesajı geldim diye
Burada asıl sorun yüklü miktarda faturayı ödemeden iptal talebi almayıp yüklü miktarda fatura kesilmeye devam edilmesi. Komşunun bildirmesi falan değil.
 

Vulks

80+ Silver
Katılım
30 Mart 2020
Mesajlar
3,049
En İyi Cevap
1
Turkcell Superonline da internete 4 kişi bağlanınca ping oluyor mu?
 
Top Bottom