Neler Yeni

Türknet ile alakalı sorularım

lia shine

80+ Silver
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
2,580
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,035
İsim
Hasan
Yaklaşık 2 3 gün önce telefondan babamla türknete başvuru yaptık, şuanda 50 mbps down 7 upload paketini kullanıyorum. Şimdi şöyle ki 50 mbps aldığıma göre vdsl portunda olmam gerektiğini biliyorum, fakat binamda boş port kalmamış ve bize denilen şu ki "Binanızda boş port yok, sizi adsl 16 mbps hıza bağlayalım sonra size boş port açıp tekrar vdslli yapalım denildi. Neyse illa ki bir şekilde geçilir sıkıntı değil, fakat yaklaşık yarım saat önce (23.00) türknetten 2 tane eleman geldi ve sözleşme getirmişler. Arkadaş saat 11 sen bu saatte sözleşme getiriyorsun ? Biz de reddettik yarın gelin dedik. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
 

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,148
Dahası  
Reaksiyon skoru
761
İsim
Yılmazhan Yıldız
Bu saatte sözleşme getirmeleri saçma bu bir. Bir ikincisi Türknet önermiyorum ben yaşadığım sorunlarla alakalı. Alternatif olarak Millenicom'a bakabilirsin. Netspeed de fena değil Türknet'ten iyidir. Ama öncelik Millenicom olsun derim.
 

lia shine

80+ Silver
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
2,580
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,035
İsim
Hasan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Bu saatte sözleşme getirmeleri saçma bu bir. Bir ikincisi Türknet önermiyorum ben yaşadığım sorunlarla alakalı. Alternatif olarak Millenicom'a bakabilirsin. Netspeed de fena değil Türknet'ten iyidir. Ama öncelik Millenicom olsun derim.
taahhüt olmadığı için pek sıkıntı etmiyorum sıkıntı çıkarsa millenicom düşünebiliriz.
 

SELTAED

80+ Bronze
Katılım
28 Mart 2020
Mesajlar
709
Dahası  
Reaksiyon skoru
218
İsim
Süleyman Yıldırım
Yaklaşık 2 3 gün önce telefondan babamla türknete başvuru yaptık, şuanda 50 mbps down 7 upload paketini kullanıyorum. Şimdi şöyle ki 50 mbps aldığıma göre vdsl portunda olmam gerektiğini biliyorum, fakat binamda boş port kalmamış ve bize denilen şu ki "Binanızda boş port yok, sizi adsl 16 mbps hıza bağlayalım sonra size boş port açıp tekrar vdslli yapalım denildi. Neyse illa ki bir şekilde geçilir sıkıntı değil, fakat yaklaşık yarım saat önce (23.00) türknetten 2 tane eleman geldi ve sözleşme getirmişler. Arkadaş saat 11 sen bu saatte sözleşme getiriyorsun ? Biz de reddettik yarın gelin dedik. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
Türknet önermiyorum millenicoma geçtim yaklaşık 1 yıldır hiçbir sorun yaşamadım
 

AK47

80+ Bronze
Katılım
21 Nisan 2020
Mesajlar
1,148
Dahası  
Reaksiyon skoru
761
İsim
Yılmazhan Yıldız
taahhüt olmadığı için pek sıkıntı etmiyorum sıkıntı çıkarsa millenicom düşünebiliriz.
İptal ettireceğin zaman uğraştırıyorlar baya. Ben başka bir servis sağlayıcısına geçecektim devre numarası normalde 10 haneli oluyor fakat Türknet kullanıcılarının kendilerinden habersiz başka bir yere geçmemesi için 9 haneli devre numarası tanımlıyormuş. Bu yüzden başka servis sağlayacısına başvuru yaparak geçiş yapamadım. Önce Türkneti kendim iptal ettirmem gerekti, burada da Türknet iptal ettirmemek için elinden geleni yapıyor.
 

lia shine

80+ Silver
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
2,580
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,035
İsim
Hasan
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
İptal ettireceğin zaman uğraştırıyorlar baya. Ben başka bir servis sağlayıcısına geçecektim devre numarası normalde 10 haneli oluyor fakat Türknet kullanıcılarının kendilerinden habersiz başka bir yere geçmemesi için 9 haneli devre numarası tanımlıyormuş. Bu yüzden başka servis sağlayacısına başvuru yaparak geçiş yapamadım. Önce Türkneti kendim iptal ettirmem gerekti, burada da Türknet iptal ettirmemek için elinden geleni yapıyor.
üst komşumuz 100 megabit aldığı için geçmek istedik zaten, bir sorun yaşamadıklarını belirttiler. Ben sadece müşteri hizmetlerinin sorunlu olduğunu duydum dedim. Onlar müşteri hizmetleri gerek olmuyor biz 1 2 kere aradık falan dediler.
 

Akhun57

80+
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
407
Dahası  
Reaksiyon skoru
233
İsim
Batuhan
üst komşumuz 100 megabit aldığı için geçmek istedik zaten, bir sorun yaşamadıklarını belirttiler. Ben sadece müşteri hizmetlerinin sorunlu olduğunu duydum dedim. Onlar müşteri hizmetleri gerek olmuyor biz 1 2 kere aradık falan dediler.
Mesela bendede bi sıkıntı olmadı 7 aydır turknetteyim fişşek gibi şuan müşteri Hizmetleride direk sorun çözüyor
 

Ilar

80+ Bronze
Katılım
2 Mayıs 2020
Mesajlar
949
Yaklaşık 4.5 senedir Turknet kullanıcısıyım. Hiçbir sıkıntı yaşamadım.
 

Uğur Altun

80+ Bronze
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
698
Dahası  
Reaksiyon skoru
354
Yaş
26
Konum
Istanbul
İsim
Uğur Altun
Instagram
uguraltunn_
İptal ettireceğin zaman uğraştırıyorlar baya. Ben başka bir servis sağlayıcısına geçecektim devre numarası normalde 10 haneli oluyor fakat Türknet kullanıcılarının kendilerinden habersiz başka bir yere geçmemesi için 9 haneli devre numarası tanımlıyormuş. Bu yüzden başka servis sağlayacısına başvuru yaparak geçiş yapamadım. Önce Türkneti kendim iptal ettirmem gerekti, burada da Türknet iptal ettirmemek için elinden geleni yapıyor.
5 yıldır TurkNet kullanıcısıyım ve herkese tavsiye ediyorum. Abone numarasına gelecek olursak 9 haneli değil her servis sağlayıcısında aynı kural vardır ve 10 hanelidir. Başına 0 rakamını ekleyerek 10 haneli numaranıza ulaşabilirsiniz :)

üst komşumuz 100 megabit aldığı için geçmek istedik zaten, bir sorun yaşamadıklarını belirttiler. Ben sadece müşteri hizmetlerinin sorunlu olduğunu duydum dedim. Onlar müşteri hizmetleri gerek olmuyor biz 1 2 kere aradık falan dediler.
Müşteri hizmetleri sorunlu falan değil. Ben arıza kaydı bıraktığımda ki bu zamana kadar sayılı kaydım vardır gün içinde mutlaka geri dönüş oluyor.
Yaklaşık 2 3 gün önce telefondan babamla türknete başvuru yaptık, şuanda 50 mbps down 7 upload paketini kullanıyorum. Şimdi şöyle ki 50 mbps aldığıma göre vdsl portunda olmam gerektiğini biliyorum, fakat binamda boş port kalmamış ve bize denilen şu ki "Binanızda boş port yok, sizi adsl 16 mbps hıza bağlayalım sonra size boş port açıp tekrar vdslli yapalım denildi. Neyse illa ki bir şekilde geçilir sıkıntı değil, fakat yaklaşık yarım saat önce (23.00) türknetten 2 tane eleman geldi ve sözleşme getirmişler. Arkadaş saat 11 sen bu saatte sözleşme getiriyorsun ? Biz de reddettik yarın gelin dedik. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?
Evet o saatte gelmelerine bende şaşırdım fakat eğer geç gelirseler de şikayetçi olan milletiz :)
 

lia shine

80+ Silver
Katılım
15 Ağustos 2020
Mesajlar
2,580
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,035
İsim
Hasan
5 yıldır TurkNet kullanıcısıyım ve herkese tavsiye ediyorum. Abone numarasına gelecek olursak 9 haneli değil her servis sağlayıcısında aynı kural vardır ve 10 hanelidir. Başına 0 rakamını ekleyerek 10 haneli numaranıza ulaşabilirsiniz :)


Müşteri hizmetleri sorunlu falan değil. Ben arıza kaydı bıraktığımda ki bu zamana kadar sayılı kaydım vardır gün içinde mutlaka geri dönüş oluyor.

Evet o saatte gelmelerine bende şaşırdım fakat eğer geç gelirseler de şikayetçi olan milletiz :)
müşteri hizmetleri bu konuda biraz bilgisiz sanırım, babam böyle konularda sinirini düzenleyemiyor baya sinirlendi. Şikayet kaydına yöneltildik 2 kere tekrar asistana bağlandı en sonunda sonuca varabildik. Bu butik ekspress denilen firmanın (yani gece 11de gelen elemanların çalıştığı firma) ne internette adı çıkıyor ne numarası çıkıyor. Dün gece çocuğun verdiği numarayı aradık bir şeyler dedi ama ben pek anlamadım. Sonuç olarak Türknetin sızıntılarından başvuru yapanlara fake sözleşme getirip insanları dolandırıyorlar. Sanırım konu kilit :)
 

Kangalll

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
566
Dahası  
Reaksiyon skoru
257
İsim
Kangal Kangaoğlu
taahhüt olmadığı için pek sıkıntı etmiyorum sıkıntı çıkarsa millenicom düşünebiliriz.
ilk 1 ay veya 3 ay içinde iptal ettirirsen kurulum bedeli alıyorlar diye biliyorum, geçen yıl farklı mahalledeydim altyapı sıkıntılıydı sürekli internet gidiyordu ve sürekli arıyordum müşteri hizmetlerine bağlanamıyordum. Bu sene altyapı iyi olan yere geçtim hiç sıkıntı yok, haftada bir onlar beni arıyor sıkıntı var mı diye. Geçen sene sürekli şikayet ettiğim için kontrole geleceğiz dediler ve gelip apartmanın internet kutusundan kabloları söktüler 1 ay boyunca bağlamadılar.
 
Top Bottom