türknet müşteri hizmetleri biraz farklı işliyor.. buda müşteri tarafında biraz olumsuz düşüncelere sebebiyet veriyor.. türknet gibi bir firma yönetsem bende müşteri hizmetleri tarafını bu şekilde kısıtlarım.. insanlar nasıl modem kurulur, kullanıcı adı ve şifreyi nereye gireceğim diye sorular sormak için bu hatları meşgul ediyor.. kusura bakmayın da 2020 yılında bu işi yapamıyorsanız, araştırmacı yönünüz yoksa internet hizmeti almayın ve kullanmayın abi.. ha tamam gerçekten uzaksındır bu konulara, adamların bir youtube sayfası var.. gir bak tüm modem markalarının kurulum videosu var..
arıza konusuna gelince; bu adamların güzel işleyen bir ticket olayı var.. sorununu oraya detaylı bir şekilde yazıyorsun.. eğer uzaktan müdahale edilebilecek bir konu ise zaten yapılıyor.. yapılamayacak bir arıza var ise saha ekipleri yönlendiriliyor.. bu adamlar türk telekom altyapısı, zaten aynı altyapıyı kullanıyor diyenler var.. buna para vereceğime, şu şu firmaları kullanırım diyen var..
| Downstream | Upstream |
| SNR Marjin (db): | 18.2 | 33.1 |
| Zayıflama (db): | 7.7 | 0.0 |
| Çıkış Gücü (dbm): | 13.9 | -4.8 |
| Oran (Kbps): | 99976 | 4094 |
bu adamlar bana türk telekomun veremediği değerleri veriyorlarsa kusura bakmayın en kötü hizmeti alsam da bu adamlardan vazgeçmem.. mevzu ne? türk telekomunda bu değerleri verecek gücü var ama gözleri paraya doymadığı için üst paketleri almadan bu değerleri vermem diyorlar.. türk telekom müşterisi de oldum "hemde 20 sene" .. neden ben bu adamlardan internet hizmeti alırken hat değerlerim yerlerdeydi ya? 5 sene falan oldu.. türknet daha bu kadar duyurmamıştı.. belgelerimi kargo ile yolladım ve ev telefonu bedava türknet tarifesine geçiş yaptım.. memnunum, bana yetiyor.. verdiğim paranın karşılığını alıyorum kısaca.. herkese tavsiye ederim..