Neler Yeni

Türknet ve rezil müşteri hizmetleri mağdurluğu

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,456
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
69,336
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Müşteri hizmetleriyle canlı olarak konuşamıyorsun arayınca farklı şeylere yonlendiriyorlar
Talep açınca çoğunlukla arıyorlardı beni. Çünkü her gün konuşmak zorunda kalıyordum kendileriyle. :kekw:
 

Mırnav

80+ Gold
Katılım
3 Haziran 2020
Mesajlar
5,203
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,750
İsim
SANANE
Her firmada sorun yaşayanlar var ve sen sorun yaşadın diye firma çok mu kötü oluyor hayır ben gayette memnunum ve benim gibi memnun olan sayısız kişi vardır türknette.
Haklısın. unun gibi olayları her firmada görmek mümkün.
 

İsimsizKaplan

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
1,811
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,103
İsim
Burak Taha Koca
Turknet VDSL de kullanıyordum müşteri hizmetleri gayet memnun ediciydi şimdi gigafiber kullanıyorum müşteri hizmetleri yine çok iyi belki şans mı diyim ne diyim bilemedim ama eskiden çok kötüydü şimdi yine iyiler bence senin sorunun iki iss arasındaki iletişimsizlik
Bilemiyorum hocam canlı destek olmadığı için iletişim kuramıyoruz ve bilgi alamıyorum.
Türk telekomdan bir eleman dediğim gibi aradı ve sorunun arıza olmadığını ve veri akışı ile ilgili bir problem olduğunu felan söyledi olayı türknete pasladı binevi.
Dediğiniz gibi türk telekom ile türknet arasında bi iletişimsizlik var.
 

ilkan

80+
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
18
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
ilkan
şimdi size Türk telekom'un Türknet şirketine uyguladığı ambargoyu anlatacağım , yıllardır Türk telekom kullandım ve en sonunda taahüt'üm bitti ve türknet'in bulunduğum lokasyonda 100mbps kampanyasını gördüm internet sitelerine her şey güzel hemen başvurdum ve internetim hemen bağlandı her şey süperdi benim için çünkü yıllarca 16 mbps kullandım 100mbps ' e geçince ışık hızında hissettim kendimi , ilk 6 ay internetimde hiç bir kesinti olmadan kullandım fakat 7. ay başında sabah uyandığımda 16mbps ile karşılaştım ve hemen durumu iletim neden böyle diye , türknet yetkileleri saha problemi olduğunu ve bu problemin türk telekom kaynaklı olduğunu söyledi ve hemen arıza kaydı açtılar , Türknet'in kendi saha elemanı olmadığı için türk telekom tarafından gelip kontrol ettiler ve hiç bir sorun bulamadılar, türk telekom tarafından beni aradılar (evet yanlış duymadınız Türknet abonesiyim ve beni arayanlar Türk Telekom şirketini saha elemanları ) ve altyapınız bu kadar destekliyor dediler , bende nasıl olur bu , ben aylarca 100mbps kullandım imkanı yok dedim , durum böyle dediler ( bu durumda arızanın 2. ayının başında gerçekleşti , Türknet 'e açtığım arıza kayıtları sürekli 2 hafta içinde düzeleceğini söylediler ama hiç bir zaman düzelmedi . Açtığım destek kayıtlarını ss lerini buraya atarım daha iyi anlarsınız. ) sonra Türknet tarafı bana ulaştı ve hala arızanın devam ettiği yalanını söylediler , bende bu nasıl olur bu nasıl bir arıza da 2 aydır çözülemiyor Turkcell Süperonline ekibi 2 ay içinde mahalle mi boydan boya kazdıklarını ve fiber döşediklerini söyledim , yani bu nasıl bir arıza da bir türlü çözülmüyor gibisinden şikayetimi haykırdım ve bu süreçten sonra hiç bir şekilde düzelme olmadı bende hazır süperonline fiber döşediklerden sonra direkt süperonline'a geçtim ve 1000mbps paketini aldım çok memnunum.

+ olarak ambargodan kastım , komşum türktelekom kullanıyor ve aynı durumda onlarda herhangi bir inter hızı düşüşü olmadı 35mbps paketini kullanmaya devam ediyorlar :)
 
Top Bottom