şimdi size Türk telekom'un Türknet şirketine uyguladığı ambargoyu anlatacağım , yıllardır Türk telekom kullandım ve en sonunda taahüt'üm bitti ve türknet'in bulunduğum lokasyonda 100mbps kampanyasını gördüm internet sitelerine her şey güzel hemen başvurdum ve internetim hemen bağlandı her şey süperdi benim için çünkü yıllarca 16 mbps kullandım 100mbps ' e geçince ışık hızında hissettim kendimi , ilk 6 ay internetimde hiç bir kesinti olmadan kullandım fakat 7. ay başında sabah uyandığımda 16mbps ile karşılaştım ve hemen durumu iletim neden böyle diye , türknet yetkileleri saha problemi olduğunu ve bu problemin türk telekom kaynaklı olduğunu söyledi ve hemen arıza kaydı açtılar , Türknet'in kendi saha elemanı olmadığı için türk telekom tarafından gelip kontrol ettiler ve hiç bir sorun bulamadılar, türk telekom tarafından beni aradılar (evet yanlış duymadınız Türknet abonesiyim ve beni arayanlar Türk Telekom şirketini saha elemanları ) ve altyapınız bu kadar destekliyor dediler , bende nasıl olur bu , ben aylarca 100mbps kullandım imkanı yok dedim , durum böyle dediler ( bu durumda arızanın 2. ayının başında gerçekleşti , Türknet 'e açtığım arıza kayıtları sürekli 2 hafta içinde düzeleceğini söylediler ama hiç bir zaman düzelmedi . Açtığım destek kayıtlarını ss lerini buraya atarım daha iyi anlarsınız. ) sonra Türknet tarafı bana ulaştı ve hala arızanın devam ettiği yalanını söylediler , bende bu nasıl olur bu nasıl bir arıza da 2 aydır çözülemiyor Turkcell Süperonline ekibi 2 ay içinde mahalle mi boydan boya kazdıklarını ve fiber döşediklerini söyledim , yani bu nasıl bir arıza da bir türlü çözülmüyor gibisinden şikayetimi haykırdım ve bu süreçten sonra hiç bir şekilde düzelme olmadı bende hazır süperonline fiber döşediklerden sonra direkt süperonline'a geçtim ve 1000mbps paketini aldım çok memnunum.
+ olarak ambargodan kastım , komşum türktelekom kullanıyor ve aynı durumda onlarda herhangi bir inter hızı düşüşü olmadı 35mbps paketini kullanmaya devam ediyorlar