Billur İbrahim
80+ Bronze
- Katılım
- 28 Haziran 2020
- Mesajlar
- 1,287
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 823
- İsim
- Billur İbrahim
Merhaba unity üzerinden bir oyun yazmaya çalışıyorum ama CS0839 adlı bir hata aldım sorun nedir bakarmısınız
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Karakter : MonoBehaviour {
public float hiz,maxHiz,ziplamaGücü;
public bool yerdemi;
Rigidbody2D agirlik;
Animator anim;
void Start() {
anim = GetComponent<Animator> ();
agirlik = GetComponent<Rigidbody2D> ();
}
void Update() {
}
void FixedUpdate() {
float h = Input.GetAxis("Horizontal");
agirlik.AddForce (Vector2.right * h * hiz);
anim.SetFloat("Hiz",Mathf.Abs(h));
anim.SetBool ("Yerde",yerdemi);
if (h > 0.1f) {
transform.localScale = new Vector2 (1,1);
}
if (h < -0.1f) {
transform.localScale = new Vector2 (-1,1);
}
if (agirlik.velocity.x > maxHiz) {
agirlik.velocity = new Vector2 (maxHiz,,agirlik.velocity.y);
}
if (agirlik.velocity.x < -maxHiz) {
agirlik.velocity = new Vector2 (-maxHiz,,agirlik.velocity.y);
}
}
}
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Karakter : MonoBehaviour {
public float hiz,maxHiz,ziplamaGücü;
public bool yerdemi;
Rigidbody2D agirlik;
Animator anim;
void Start() {
anim = GetComponent<Animator> ();
agirlik = GetComponent<Rigidbody2D> ();
}
void Update() {
}
void FixedUpdate() {
float h = Input.GetAxis("Horizontal");
agirlik.AddForce (Vector2.right * h * hiz);
anim.SetFloat("Hiz",Mathf.Abs(h));
anim.SetBool ("Yerde",yerdemi);
if (h > 0.1f) {
transform.localScale = new Vector2 (1,1);
}
if (h < -0.1f) {
transform.localScale = new Vector2 (-1,1);
}
if (agirlik.velocity.x > maxHiz) {
agirlik.velocity = new Vector2 (maxHiz,,agirlik.velocity.y);
}
if (agirlik.velocity.x < -maxHiz) {
agirlik.velocity = new Vector2 (-maxHiz,,agirlik.velocity.y);
}
}
}