Neler Yeni

Urun Degisimi icin Satıcı ile Garanti Servisi Arasında Kaldım

Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
korkusuz maraz
Arkadaşlar merhabalar 25 ocak 2024 tarihinde n11 uzerinden aptek teknolojiden 240 gb western digital nvme m2 ssd satin aldim. Urun arizalandi bir iki ay once. Ben de urunu garanriye gonderdim indeks bilgisayar diger ismiyle teklos lojistik diye ismi var garanti servisinin. Bir sure sonra garanti servisi urunu bana geri gonderip m2 ssd nin kutusuna da yazili bir kagit koydular. Kagitta evet urununuz arizali ama elimizde muadil urun yok. Bu raporla beraber urunu satin aldiginiz yere gonderin yaziyordu. Ben de aradim saticiyi boyle boyle dedim onlar da isterseniz urunun bedelini geri alabilirsiniz ama satin aldiginiz donemdeki fiyat uzerinden olur bu. N11 uzerinden iade kodu alip urunu bize gonderebilirsiniz ama onun fiyati illaki degismistir, eger degisimi istiyorsaniz bunu garanti servisi yapabilir. Eger ellerinde urun yoksa urun geldigi zaman degisim yapabilirler, tuketici hakem heyetine giderseniz de onlara 1 yil sure veriyorlar, yeni urun tedarik icin baski yapin isiniz daha cabuk cozulur dediler.

Neyse ben de aradim bu kez garantiyi dedim boyle boyle elinize ne zaman yeni urun gelir dedim. Onlar da yeni urun bize gelmiyor saticinin ismini sordu, ardindan onlarin yani saticinin bize degisim raporuyla mail atmasi gerekiyor dediler. Ben de bu kez ikinci defa saticiyi aradim dedim degisim raporuyla mail atib diyor garanti servisi, onlar da yani satici sizin mail atmaniz sureci daha hizli ilerlletir, olur atin mail biz de onlara yonlendirelim dediler. Neyse simdi ben de bana verdikleri kagitin resmini cekip saticiya mail aticam bakalim neler olucak.

Bu tip konulari bilen arkadaslar yardimci olabilir mi, ne yapmaliyim direkt tuketici hakem heyetine mi gitmeliyim yoksa bu sekilde ugrasmaya devam mi etmeliyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
korkusuz maraz
aynı teknik servisle benimde geçen ay bir arızalı, kusurlu ürün sürecim oldu. aynı şekilde bana da size yollanan evraktan yolladılar. ben amazon tr den almıştım ürünü ve müşteri hizmetleriyle görüştüm. ellerinde ürünün aynısından olmadığını, para iadesi istersem eski fiyattan iade edebileceklerini ya da 2 hafta içerisinde ürün tekrardan stoklara girdiğinde bize ulaşın size yenisini yollayalım dediler. para iadesini güncel fiyattan istemiştim ancak aldığım fiyattan iade yapabileceklerini söylediler. bende ürünün stoklara girmesini bekledim. stoklara girincede tekrardan müşteri hizmetleriyle iletişime geçtim ve 1 adet ürünü benim için stoklardan ayıracaklarını elimde ki ürünüde o evrakla(garantiden yollanan arızalı,kusurlu ürün olduğunu belirten evrak) yollamamı istediler. aradan 3-4 gün geçtikten sonrada stoklardan benim için ayırdıkları ürünü yolladılar.
Su en bastaki sikayetvar linkindeki sen miydin. Neyse dun gece canli deatekde bunu n11e yazdim karsi taraftaki musteri temsilcisi bizim boyle bir hizmetimiz yok, firmadan firmaya isleyis farkliligi olabilir dedi. Tuketici hakem heyeti yollari gozukuyor herhalde bana.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Satıcı firmayı (Aptek) tüketici hakem heyetine şikayet et. Garanti değişime onay verdiyse ve firmanın elinde aynı ürün yoksa, aynı özelliklere sahip başka bir ürün vermeleri gerekir.
Oyleymis sanirim. Satici isguzarlik yapiyor gibi. Az yukarida link koydum saticinin elinde 1 tane western digital 500 gb nvme m2 ssd ve bir tane de 500 gb kioxia nvme m2 ssd var. Kioxia fiyati 1200 tl iken western digitali 2250 tl ye satiyorlar. Pekala kioxia m2 ssd yi muadil urun diye benim tarafima gonderebilirler isteseler.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Muadil yoksa bir üstünü vermek zorundalar.
5t2lzl7.png

9729ol8.png

Saticidan bahsediyorsunuz sanirim. Evet sanirim oyleymis. Iade surecini baslattim saticiya soeu skr kismindan soru da sordum. Bakalim atttigim maillere ve sordugum soruya gelen cevaba gore saticiya tuketici hakem heyetine vericem
 
Son düzenleme:

fenerlimühendis

80+ Bronze
Katılım
17 Eylül 2020
Mesajlar
992
Dahası  
Reaksiyon skoru
624
İsim
Ahmet Hakan
Su en bastaki sikayetvar linkindeki sen miydin. Neyse dun gece canli deatekde bunu n11e yazdim karsi taraftaki musteri temsilcisi bizim boyle bir hizmetimiz yok, firmadan firmaya isleyis farkliligi olabilir dedi. Tuketici hakem heyeti yollari gozukuyor herhalde bana.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Oyleymis sanirim. Satici isguzarlik yapiyor gibi. Az yukarida link koydum saticinin elinde 1 tane western digital 500 gb nvme m2 ssd ve bir tane de 500 gb kioxia nvme m2 ssd var. Kioxia fiyati 1200 tl iken western digitali 2250 tl ye satiyorlar. Pekala kioxia m2 ssd yi muadil urun diye benim tarafima gonderebilirler isteseler.
256 GB ssdnin muadili 512 GB ssd değildir. Ürün modelleri arasında bulunan fiyat farkı satıcıda o an ürün stoğu bulunmadığı için. Ürün stoğa girince normal fiyatına düşer. SEO ile alakalı bir durum bu ürün stoğu bitince ürünü kaldırmak yerine fiyat yükseltir. 512 GB muadil diye tutturup kendini haksız duruma düşürme. Denk veya daha üst donanım 256 GB başka bir ürün ile değişim iste. Firma 512 GB ürünü muadil olarak sunmayı insiyatif alarak yapabilir ama şart değil.
 
Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
korkusuz maraz
256 GB ssdnin muadili 512 GB ssd değildir. Ürün modelleri arasında bulunan fiyat farkı satıcıda o an ürün stoğu bulunmadığı için. Ürün stoğa girince normal fiyatına düşer. SEO ile alakalı bir durum bu ürün stoğu bitince ürünü kaldırmak yerine fiyat yükseltir. 512 GB muadil diye tutturup kendini haksız duruma düşürme. Denk veya daha üst donanım 256 GB başka bir ürün ile değişim iste. Firma 512 GB ürünü muadil olarak sunmayı insiyatif alarak yapabilir ama şart değil.
b7eck5f.png

Ya yok sadece saticinin elinde ssd olarak o ikisi oldugu icin oyle soyledim de zaten satici degisime kesinlikle yanasmiyor yasa geregi garantinin isi diyor.
 

Yvşlagaçtanealıyon

80+ Platinum
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
12,523
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
6,908
İsim
.
b7eck5f.png

Ya yok sadece saticinin elinde ssd olarak o ikisi oldugu icin oyle soyledim de zaten satici degisime kesinlikle yanasmiyor yasa geregi garantinin isi diyor.
iki ucu b değnek kral sadece THH ile çözülür uğraşırım dersen uğraş haklı çıkarsın ama uzun sürer
 

A320M

80+
Katılım
27 Eylül 2024
Mesajlar
183
THH ye git boşuna uğraşıyorsun derim... Bu gibi durumlarda hep aynısı oluyor servis mağazaya - mağaza servise oyalayıp duruyorlar.
 
Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
korkusuz maraz
iki ucu b değnek kral sadece THH ile çözülür uğraşırım dersen uğraş haklı çıkarsın ama uzun sürer
Ne kadar surerse sursun acelemiz yok
Mesaj otomatik birleştirildi:

THH ye git boşuna uğraşıyorsun derim... Bu gibi durumlarda hep aynısı oluyor servis mağazaya - mağaza servise oyalayıp duruyorlar.
Eee hakem heyetine sahsen yerlerine gidip mi basvurucam yoksa e devletten basvuru yapsam yeter mi? Onun haricindr kimi sikayet edicem magazayi mi servisi mi? Bir de n11 den baslattigim iade islemini kapatiyim mi? Artik urunu iadeye gondermeme gerek yok herhalde.
 

Darkdawn

80+
Katılım
26 Ağustos 2022
Mesajlar
443
Dahası  
Reaksiyon skoru
91
İsim
Serdar
ama 90
Ne kadar surerse sursun acelemiz yok
Mesaj otomatik birleştirildi:


Eee hakem heyetine sahsen yerlerine gidip mi basvurucam yoksa e devletten basvuru yapsam yeter mi? Onun haricindr kimi sikayet edicem magazayi mi servisi mi? Bir de n11 den baslattigim iade islemini kapatiyim mi? Artik urunu iadeye gondermeme gerek yok herhalde.
iade etme direk n11 i e devlet üzerinden fatura ve servis raporunu ekle
 

onurkaplan

80+ Bronze
Katılım
18 Şubat 2022
Mesajlar
1,653
Dahası  
Reaksiyon skoru
605
İsim
Onur
Yasa gereği teknik servis yenisini yollar vs diye bir şey yok
ürünü kimden aldıysan o sana yenisini veya üst modelini göndermek zorunda

dün daha THH sonuçlandı benim

Amazondan ürün aldım index senin garantiye gönderdiğin firma tamir olmuyor dedi
amazonda stok yoktu
iade söylediler kabul etmedim tabii
üst model gönderin dedim öyle bir hizmetimiz yok dediler.

THH beni haklı buldu.
Dün beni aradı amazon hemen üst modelini gönderiyorlar tekrardan.
 
Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
korkusuz maraz
Yasa gereği teknik servis yenisini yollar vs diye bir şey yok
ürünü kimden aldıysan o sana yenisini veya üst modelini göndermek zorunda

dün daha THH sonuçlandı benim

Amazondan ürün aldım index senin garantiye gönderdiğin firma tamir olmuyor dedi
amazonda stok yoktu
iade söylediler kabul etmedim tabii
üst model gönderin dedim öyle bir hizmetimiz yok dediler.

THH beni haklı buldu.
Dün beni aradı amazon hemen üst modelini gönderiyorlar tekrardan.
Sikayet ettim ben de tuketici hakem heyetine
 
Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
korkusuz maraz
ama 90

iade etme direk n11 i e devlet üzerinden fatura ve servis raporunu ekle
hfj163r.png

7ur5w1b.png

i2qbbdy.png

73d6de9.png

p6i96fz.png

pdne6ah.png

Basvruyu yaptim servis ariza raporu, urunun faturasi ve saticiyla n11 den yaptigimiz yazismayi ekledim. Herhalde yanlis yaptigim birsey yoktur. Yalniz ilk basvurumda servis raporunu eklemeyi unuttum onu iptal ettim. Sonra ikincisindre ilgili belgeyi ekledim. Herhalde problem olmaz. Bulundugum ilde 2 ayri tuketici hakem heyeti var. Biri il geneli digeri ildeki merkez ilcede. Iptal ettigik basvuru ile yeni basvuruyu darkli farkli yerkere yaptim birsey olmaz herhalde.

Bir de belgelerin yuklendigi ucuncu adimdan sonra telefondan devam edilmiyor. Mecbur bilgisayardan devsm etmek gerekiyor. Sistemin guzel bir yani basvuruyu nerede kapatirsan kapat tekrar sisteme girdiginde kaldigin yerden devam edeviliyor olman. Bir daha herseye yeninden baslamak zorunda kalmiyorsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nisan 2021
Mesajlar
178
Dahası  
Reaksiyon skoru
68
Yaş
29
Konum
Zonguldak
İsim
Metin Kandemir
İlgilendiği Kategoriler
Donanım-Elektrik,Elektronik-Tıbbi Cihaz Teknikeri- Kısacası elektronik olan her şey
Su en bastaki sikayetvar linkindeki sen miydin. Neyse dun gece canli deatekde bunu n11e yazdim karsi taraftaki musteri temsilcisi bizim boyle bir hizmetimiz yok, firmadan firmaya isleyis farkliligi olabilir dedi. Tuketici hakem heyeti yollari gozukuyor herhalde bana.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Oyleymis sanirim. Satici isguzarlik yapiyor gibi. Az yukarida link koydum saticinin elinde 1 tane western digital 500 gb nvme m2 ssd ve bir tane de 500 gb kioxia nvme m2 ssd var. Kioxia fiyati 1200 tl iken western digitali 2250 tl ye satiyorlar. Pekala kioxia m2 ssd yi muadil urun diye benim tarafima gonderebilirler isteseler.
Mesaj otomatik birleştirildi:


5t2lzl7.png

9729ol8.png

Saticidan bahsediyorsunuz sanirim. Evet sanirim oyleymis. Iade surecini baslattim saticiya soeu skr kismindan soru da sordum. Bakalim atttigim maillere ve sordugum soruya gelen cevaba gore saticiya tuketici hakem heyetine vericem
yok hocam şikayetvar'a herhangi bir konu açmışlığım yok
 
Katılım
28 Eylül 2021
Mesajlar
82
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
korkusuz maraz
yok hocam şikayetvar'a herhangi bir konu açmışlığım yok
Iyi bakalim su tuketici hakem heyeti konusu sonuclansin hine burayi guncellerim. Yazimda saticinin elinde urun oldugunu belirtmedim ve saticinin elindeki urunlerin resmini linkini koymadim bir terslik olmaz herhalde.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,736
Mesajlar
9,190,337
Üyeler
161,338
Son üye
dynamicpupil
Top Bottom