Furkyyy
80+ Platinum
- Katılım
- 16 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 14,099
- En İyi Cevap
- 9
Dostlar selam, bu gün sizlere Vatan Bilgisayar ile yaşadığım iade sürecimi aktaracağım. Keyifli okumalar dilerim.
Öncelikle 16.02.2021 tarihinde sistemim ile birlikte altta belirttiğim seti de satın aldım;
"Everest Rampage KB-R310 Broker Klavye + Fare Set"
Evet, yukarıda belirttiğim seti aldım, ve akabinde ürünü aldıktan 1 hafta sonrasında birtakım tuşlarda soyulma başladı. İlk başta D tuşu ile başlayan bu soyulma, W, A, S, Space, ALT, M, L gibi tuşlara da yayıldı. Ben de ürünü iade etmek için öncelikle Vatan Bilgisayar'ı aradım. Onlar da ürünü getirip iade işlemlerini başlatabileceklerini söylediler.
Akabinde ürünü yasaklardan ötürü 3 hafta sonra götürdüm ve 19.03.2021 tarihinde iade işlemini yapmak üzere ürünü aldığım Vatan Bilgisayar'a götürdüm. Sonrasında durumu müşteri hizmetlerine anlattım. Sonrasında müşteri hizmetlerindeki kişi, iade sürecinin maksimum 20 iş günü, ortalama 13 14 iş günü içerisinde tamamlanacağını söyledi. Benimki nedense 8 günde tamamlandı. Neyse en azından çabuk sonuçlandı.
O sırada eski klavye ve faremle idare etmek mecburiyetinde kaldım. Tabii ki farem ikinci günde bozuldu. Neyse gittim kablosuz bir tane aldım. VALORANT'da arada aim Allah katına varsa da idare ediyoruz.
Neyse konuyu dağıtmayayım ben, bu sabah telefonuma gelen SMS ile iade sürecinin tamamlandığını, iade yaptığım şubeye gitmemi söylediler. Ben de öğlen saatlerinde çıkıp gittim. Müşteri hizmetlerinde birtakım fatura ile işlemler oldu. Sonrasında ürünü verip, para iadesini istedik. Faturadaki ürünlerin tamamını 4 taksite böldürdüğümüz için ürünün para iadesi 4 taksitte tamamlanacakmış. Ürünü 200 TL'ye aldım. 200/4=50 TL'den 4 taksitte ürünün para iadesi tamamlanacak.
Evet sevgili dostlarım, yaşadığım iade süreci bu kadardı. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Ben Vatan'ın iade sürecinden memnun kaldım açıkçası. Gayet güzel ilgilendiler.
Benden bu kadar. Sağlıcakla kalın, hoşça kalın.
Öncelikle 16.02.2021 tarihinde sistemim ile birlikte altta belirttiğim seti de satın aldım;
"Everest Rampage KB-R310 Broker Klavye + Fare Set"
Evet, yukarıda belirttiğim seti aldım, ve akabinde ürünü aldıktan 1 hafta sonrasında birtakım tuşlarda soyulma başladı. İlk başta D tuşu ile başlayan bu soyulma, W, A, S, Space, ALT, M, L gibi tuşlara da yayıldı. Ben de ürünü iade etmek için öncelikle Vatan Bilgisayar'ı aradım. Onlar da ürünü getirip iade işlemlerini başlatabileceklerini söylediler.
Akabinde ürünü yasaklardan ötürü 3 hafta sonra götürdüm ve 19.03.2021 tarihinde iade işlemini yapmak üzere ürünü aldığım Vatan Bilgisayar'a götürdüm. Sonrasında durumu müşteri hizmetlerine anlattım. Sonrasında müşteri hizmetlerindeki kişi, iade sürecinin maksimum 20 iş günü, ortalama 13 14 iş günü içerisinde tamamlanacağını söyledi. Benimki nedense 8 günde tamamlandı. Neyse en azından çabuk sonuçlandı.
O sırada eski klavye ve faremle idare etmek mecburiyetinde kaldım. Tabii ki farem ikinci günde bozuldu. Neyse gittim kablosuz bir tane aldım. VALORANT'da arada aim Allah katına varsa da idare ediyoruz.
Neyse konuyu dağıtmayayım ben, bu sabah telefonuma gelen SMS ile iade sürecinin tamamlandığını, iade yaptığım şubeye gitmemi söylediler. Ben de öğlen saatlerinde çıkıp gittim. Müşteri hizmetlerinde birtakım fatura ile işlemler oldu. Sonrasında ürünü verip, para iadesini istedik. Faturadaki ürünlerin tamamını 4 taksite böldürdüğümüz için ürünün para iadesi 4 taksitte tamamlanacakmış. Ürünü 200 TL'ye aldım. 200/4=50 TL'den 4 taksitte ürünün para iadesi tamamlanacak.
Evet sevgili dostlarım, yaşadığım iade süreci bu kadardı. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Ben Vatan'ın iade sürecinden memnun kaldım açıkçası. Gayet güzel ilgilendiler.
Benden bu kadar. Sağlıcakla kalın, hoşça kalın.