Eric Cartman
80+ Bronze
- Katılım
- 17 Kasım 2022
- Mesajlar
- 669
Evet arkadaşlar yaşadığım kötü ama bir o kadar da telafi edilen tecrübeyi sizlerle paylaşmak istedim.
23 Mart 2023 tarihinde vatan indirimleri varken web sitelerinde Cougar MX410 marka kasa vardı ancak web satışta değil bazı şubelerde mevcuttu, bu ibareyi görünce üzüldüm. Ancak sayfanın üst kısmında bu ürünü telefonla sipariş hattı diye numara paylaşmışlardı. Ertesi gün işteyken aradım tele satış kanalından bir hanımefendiyle alışı gerçekleştirdim.(Telefondan kart bilgilerini tuşlayarak 6 taksitle almıştım.) Neyse 25 Mart 2023 tarihinde kasayı kargoya vermişler 26sı sabahı elimdeydi. Heyecanla kasayı açtım bir de ne göreyim. Kasa teşhir, içi toz dolu fanlar tozla kaplı. Hemen gerekli görüntüleri aldım satışın gerçekleştiği mail üzerinden geri gönderdim. Bana gerekli kodları paylaşıp iade edin bir yanlışlık olmuş sanırım dediler. UPS kargo ile 27 Mart tarihinde gönderdik, 29 Mart saat 11'de ellerine ulaşmış. Sonra incelenmiş teşhir olduğuna kanaat getirilmiş ki yeni ürün gönderilecek dediler. Tamam dedim bu sefer de teşhir veya kullanılmış ürünleri göndermezsiniz değil mi dedim. Müşteri hizmetlerindeki kişi hayır efendim kapalı kutu ürün gelir size dedi. Neyse beklemeye devam ettim. Ürün 3 Nisan tarihinde tekrar geldi. Akşam işten geldim yine aynı heyecan açtım kasayı. Öncekinden daha tozlu, bu sefer içinde tozdan tüy topları oluşmuş . Çok sinirlendim o sinirle aradım direk müşteri hizmetlerini, görselleri mail atabilir misiniz dedi gönderdim. Yarın sabah sizi arayacaklar dedi görüştüğüm kişi tamam dedim kapattım. Sabah 10 oldu arayan soran yok ben aradım. Tesadüf bana satışı yapan hanımefendi çıktı telefona ben tanımadım ama kendini tanıtınca hatırladım. Sizden çok özür diliyorum ürünü tekrar geri gönderin kapalı kutu ürün gönderelim dedi bana. Ben delirdim yine gönderin diyince. Bu böyle sürekli gönder gelsin geri gönder şeklinde mi ilerleyecek dedim. Kadın mahçup bizler tele satış kanalıyız ürünleri görmüyoruz mağazadaki arkadaşlara gerekli ikaz, uyarılar yapıldı dedi. Ben çözüm istiyorum dedim. UPS kargo bana çok uzak kargoya vermem için işe gitmemem gerekiyor neden ben sizin yüzünüzden bu kadar mağdur oluyorum dedim. Düzce mağazanızla görüşün aynı kasa olur muadil olur bana çözüm sunun dedim. İşten çıkınca iftardan sonra ben kasayı oraya bırakırım, oradaki ürünü alıp giderim dedim. Tamam dedi kapattı. Muadil ürünler için geri döndü Xigmatek Master X kasa için olur dedim. Kasayı mağazaya gönderttiler. Ürünü kontrol ettiler, kapalı kutu. Beni aradılar akşamında gittim kasaları değiştik. Sonrasında size özür mahiyetinde bu kasayı ücretsiz teslim etme kararı aldık dediler. Bu kadarına gerek yok desem de firma kararı bu yönde tekrar bu süreç için özür dileriz dediler. Konu kapandı.
Çoğu zaman fiyatların pahalı olmasından şikayet ediyoruz ancak marka, prestij için telafi seçenekleri çoğu firmadan iyi gibi gördüm.
23 Mart 2023 tarihinde vatan indirimleri varken web sitelerinde Cougar MX410 marka kasa vardı ancak web satışta değil bazı şubelerde mevcuttu, bu ibareyi görünce üzüldüm. Ancak sayfanın üst kısmında bu ürünü telefonla sipariş hattı diye numara paylaşmışlardı. Ertesi gün işteyken aradım tele satış kanalından bir hanımefendiyle alışı gerçekleştirdim.(Telefondan kart bilgilerini tuşlayarak 6 taksitle almıştım.) Neyse 25 Mart 2023 tarihinde kasayı kargoya vermişler 26sı sabahı elimdeydi. Heyecanla kasayı açtım bir de ne göreyim. Kasa teşhir, içi toz dolu fanlar tozla kaplı. Hemen gerekli görüntüleri aldım satışın gerçekleştiği mail üzerinden geri gönderdim. Bana gerekli kodları paylaşıp iade edin bir yanlışlık olmuş sanırım dediler. UPS kargo ile 27 Mart tarihinde gönderdik, 29 Mart saat 11'de ellerine ulaşmış. Sonra incelenmiş teşhir olduğuna kanaat getirilmiş ki yeni ürün gönderilecek dediler. Tamam dedim bu sefer de teşhir veya kullanılmış ürünleri göndermezsiniz değil mi dedim. Müşteri hizmetlerindeki kişi hayır efendim kapalı kutu ürün gelir size dedi. Neyse beklemeye devam ettim. Ürün 3 Nisan tarihinde tekrar geldi. Akşam işten geldim yine aynı heyecan açtım kasayı. Öncekinden daha tozlu, bu sefer içinde tozdan tüy topları oluşmuş . Çok sinirlendim o sinirle aradım direk müşteri hizmetlerini, görselleri mail atabilir misiniz dedi gönderdim. Yarın sabah sizi arayacaklar dedi görüştüğüm kişi tamam dedim kapattım. Sabah 10 oldu arayan soran yok ben aradım. Tesadüf bana satışı yapan hanımefendi çıktı telefona ben tanımadım ama kendini tanıtınca hatırladım. Sizden çok özür diliyorum ürünü tekrar geri gönderin kapalı kutu ürün gönderelim dedi bana. Ben delirdim yine gönderin diyince. Bu böyle sürekli gönder gelsin geri gönder şeklinde mi ilerleyecek dedim. Kadın mahçup bizler tele satış kanalıyız ürünleri görmüyoruz mağazadaki arkadaşlara gerekli ikaz, uyarılar yapıldı dedi. Ben çözüm istiyorum dedim. UPS kargo bana çok uzak kargoya vermem için işe gitmemem gerekiyor neden ben sizin yüzünüzden bu kadar mağdur oluyorum dedim. Düzce mağazanızla görüşün aynı kasa olur muadil olur bana çözüm sunun dedim. İşten çıkınca iftardan sonra ben kasayı oraya bırakırım, oradaki ürünü alıp giderim dedim. Tamam dedi kapattı. Muadil ürünler için geri döndü Xigmatek Master X kasa için olur dedim. Kasayı mağazaya gönderttiler. Ürünü kontrol ettiler, kapalı kutu. Beni aradılar akşamında gittim kasaları değiştik. Sonrasında size özür mahiyetinde bu kasayı ücretsiz teslim etme kararı aldık dediler. Bu kadarına gerek yok desem de firma kararı bu yönde tekrar bu süreç için özür dileriz dediler. Konu kapandı.
Çoğu zaman fiyatların pahalı olmasından şikayet ediyoruz ancak marka, prestij için telafi seçenekleri çoğu firmadan iyi gibi gördüm.