ZaneYugi
80+ Bronze
- Katılım
- 26 Mart 2022
- Mesajlar
- 1,054
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 602
- İsim
- Uğur Ak
- İlgilendiği Kategoriler
- Ekran kartı, Sıcak fırsatlar, Oyunlar, Monitör
Dostlar selam,
Ben %15 indirim olduğu için Sapphire RX 6700 ekran kartını Vatan internet sitesi üzerinden Mağaza teslim aldım. Ürünün dışındaki kutuda sapphire logolu 2 tane koruma bandı vardı eve gelince birini açtım. Kutu içinde karton var zaten biliyorsunuzdur ve içinde ekran kartı koruyucu poşetli bir şekilde var. Poşette koruma bandı bu modelde olmuyor onu da biliyorum. ANCAK, Ekran kartını çıkardım poşetten ekran kartında 1 tane bile jelatin vs hiçbir şey yoktu. İnternetten baktığım tüm unboxing, kutu açılımı yeni eski olanlarda hep jelatin var ve alan insanlar kendileri jelatini çıkarıyor. Ben de zaten bu tarz durumlara sinir olan biriyim asla 2.el almam. Benim tahminim servise gelen sorunlu kartlar (coil whine dır vs) tekrar başka kutulara koyup toplu şekilde satışa açılıyor. (Bu arada kutu açılışını da videoya çektim)
Neyse bunu böyle görünce ertesi gün iade etmek için direk mağazaya götürdüm. Aldığımın günün ertesi. Bugün aradım teknik servise yollamışlar???? Diyorlar ki servis bakacak vs vs. Arkadaş internet üzerinden alınan ve 14gün koşulsuz iade hakkı olan şeyi nasıl teknik servise yolluyorlar? Değişim istemiyorum. Kart arızalı vs demiyorum. İade ediyorum almak zorundalar. İnternet satışı olduğu için.
(Bu arada kartın kutusuna zarar verilmedi. Aynen geri koydum. Vatanda mağazaya teslim ettiğim kişiler de temiz sorunsuz diye not yazdılar, incelediler onlar zaten kartı.)
Vatandan çok alışveriş yapmıştım ama bundan sonra bedava verse almam. İade olayını bu şekilde yapmaları hukuken de yanlış. Müşteri hizmetlerini aradım sonuç alamadım. Bize bilgi verilmesini istedik notunuzu aldık vs diyorlar. Boşu boşuna 1,2 hafta şimdi servis raporu mu bekleyeceğim?
Ek not: Bu arada Amazon bu işleri hemen nasıl hallediyor bu akıllılar işi yokuşa sürüyor onu anlamıyorum? Ürünü 13 gün kullanıp iade etsem bile almalılarken ben ertesi gün sorunsuz kutusuna zarar vermeden götürüyorum.
Ben %15 indirim olduğu için Sapphire RX 6700 ekran kartını Vatan internet sitesi üzerinden Mağaza teslim aldım. Ürünün dışındaki kutuda sapphire logolu 2 tane koruma bandı vardı eve gelince birini açtım. Kutu içinde karton var zaten biliyorsunuzdur ve içinde ekran kartı koruyucu poşetli bir şekilde var. Poşette koruma bandı bu modelde olmuyor onu da biliyorum. ANCAK, Ekran kartını çıkardım poşetten ekran kartında 1 tane bile jelatin vs hiçbir şey yoktu. İnternetten baktığım tüm unboxing, kutu açılımı yeni eski olanlarda hep jelatin var ve alan insanlar kendileri jelatini çıkarıyor. Ben de zaten bu tarz durumlara sinir olan biriyim asla 2.el almam. Benim tahminim servise gelen sorunlu kartlar (coil whine dır vs) tekrar başka kutulara koyup toplu şekilde satışa açılıyor. (Bu arada kutu açılışını da videoya çektim)
Neyse bunu böyle görünce ertesi gün iade etmek için direk mağazaya götürdüm. Aldığımın günün ertesi. Bugün aradım teknik servise yollamışlar???? Diyorlar ki servis bakacak vs vs. Arkadaş internet üzerinden alınan ve 14gün koşulsuz iade hakkı olan şeyi nasıl teknik servise yolluyorlar? Değişim istemiyorum. Kart arızalı vs demiyorum. İade ediyorum almak zorundalar. İnternet satışı olduğu için.
(Bu arada kartın kutusuna zarar verilmedi. Aynen geri koydum. Vatanda mağazaya teslim ettiğim kişiler de temiz sorunsuz diye not yazdılar, incelediler onlar zaten kartı.)
Vatandan çok alışveriş yapmıştım ama bundan sonra bedava verse almam. İade olayını bu şekilde yapmaları hukuken de yanlış. Müşteri hizmetlerini aradım sonuç alamadım. Bize bilgi verilmesini istedik notunuzu aldık vs diyorlar. Boşu boşuna 1,2 hafta şimdi servis raporu mu bekleyeceğim?
Ek not: Bu arada Amazon bu işleri hemen nasıl hallediyor bu akıllılar işi yokuşa sürüyor onu anlamıyorum? Ürünü 13 gün kullanıp iade etsem bile almalılarken ben ertesi gün sorunsuz kutusuna zarar vermeden götürüyorum.
Son düzenleme: