Flabledark
80+
- Katılım
- 4 Eylül 2025
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon skoru
- 0
Helinize merhaba yaklaşık 1senedir vodafone ev interneti müşterisiyim ve her ne kadar hizmetten memnun olmasamda taahütüm dolmadigi icin vodafone kullanmaya devam ediyorum fakat yaz tatili başlangıcında 3 aylığına köye gittik ve internet hizmetini dondurduk fakat 2 hafta önce tekrar hizmeti açtırdığımızda modem internet ışığını kırmızı yakmaya başladı bunun üzerine müşteri hizmetleri ile görüstük ve bize saha ekiplerinin geleceğini söylediler ama ortada ne bir saha ekibi var nede bir çözüm hatta buda yetmezmiş gibi sorunum çözülmediği halde sorunum çözülmüş gibi gösterilip arıza kaydım kapatıldı herneyse sonuç olarak her 3 günde bir vodafone tarafından evimize saha ekiplerinin geleceği ve sorunumuzun çözüleceği vadediliyor fakat sorunumuz çözülmüyor ablam homeoffice çalışan birisi olarak maddi zarara girmeye basladı ilk defa başımıza böyle bir şey geliyor taahüt iptalı isteyebilirmiyiz? Veya sorunumuzu nasıl çözebiliriz?