Vodafone ev interneti ile yasadigim sorun ve bunun çözülmemesi

Katılım
4 Eylül 2025
Mesajlar
3
Reaksiyon skoru
0
Helinize merhaba yaklaşık 1senedir vodafone ev interneti müşterisiyim ve her ne kadar hizmetten memnun olmasamda taahütüm dolmadigi icin vodafone kullanmaya devam ediyorum fakat yaz tatili başlangıcında 3 aylığına köye gittik ve internet hizmetini dondurduk fakat 2 hafta önce tekrar hizmeti açtırdığımızda modem internet ışığını kırmızı yakmaya başladı bunun üzerine müşteri hizmetleri ile görüstük ve bize saha ekiplerinin geleceğini söylediler ama ortada ne bir saha ekibi var nede bir çözüm hatta buda yetmezmiş gibi sorunum çözülmediği halde sorunum çözülmüş gibi gösterilip arıza kaydım kapatıldı herneyse sonuç olarak her 3 günde bir vodafone tarafından evimize saha ekiplerinin geleceği ve sorunumuzun çözüleceği vadediliyor fakat sorunumuz çözülmüyor ablam homeoffice çalışan birisi olarak maddi zarara girmeye basladı ilk defa başımıza böyle bir şey geliyor taahüt iptalı isteyebilirmiyiz? Veya sorunumuzu nasıl çözebiliriz?
 
Helinize merhaba yaklaşık 1senedir vodafone ev interneti müşterisiyim ve her ne kadar hizmetten memnun olmasamda taahütüm dolmadigi icin vodafone kullanmaya devam ediyorum fakat yaz tatili başlangıcında 3 aylığına köye gittik ve internet hizmetini dondurduk fakat 2 hafta önce tekrar hizmeti açtırdığımızda modem internet ışığını kırmızı yakmaya başladı bunun üzerine müşteri hizmetleri ile görüstük ve bize saha ekiplerinin geleceğini söylediler ama ortada ne bir saha ekibi var nede bir çözüm hatta buda yetmezmiş gibi sorunum çözülmediği halde sorunum çözülmüş gibi gösterilip arıza kaydım kapatıldı herneyse sonuç olarak her 3 günde bir vodafone tarafından evimize saha ekiplerinin geleceği ve sorunumuzun çözüleceği vadediliyor fakat sorunumuz çözülmüyor ablam homeoffice çalışan birisi olarak maddi zarara girmeye basladı ilk defa başımıza böyle bir şey geliyor taahüt iptalı isteyebilirmiyiz? Veya sorunumuzu nasıl çözebiliriz?

Taahhütü iptal ettirin. Vodafone zaten Türk Telekom'un altyapısını kullanılıyor. Türknet'ten fiber internet alma şansınız yoksa Türk Telekom'a geçersin.
 
Peki taahhütümü nasıl iptal edebilirim müşteri hizmetlerine bağlanmak istediğimde zaten bir arıza kaydınız var diyor
 
Peki taahhütümü nasıl iptal edebilirim müşteri hizmetlerine bağlanmak istediğimde zaten bir arıza kaydınız var diyor

Arıza kaydı ile ilgili olmayan herhangi bir şeye gireceksin. Abonelik vs falan diye. Müşteri temsilcisiyle görüşmek için basman gereken tuş en sonda söylenir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,624
Mesajlar
10,433,289
Üyeler
183,861
Son üye
sehzadex
Geri
Top