04umut76
80+ Silver
- Katılım
- 5 Nisan 2020
- Mesajlar
- 4,283
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,303
- İsim
- umut şahin
benim 1 aydan daha uzun süredir internetimde yavaşlık sürekli bağlantı kopmaları gibi bir çok sıkıntım var müşteri hizmetleri hiç ama hiç ilgilenmiyor alt yapı sağlayıcısına yönlendirdik bilmem bina içi hat yetersiz falan 16mps veremiyoruz paketiniz 8mbps çekildi falan bilmem ne bilmem ne ben taşındığım binada ilk ay nasıl sorunsuz net kullanıyordumda 2. aya geçince internetimde sıkıntı oldu tam 1 ay 1.5 haftadır bu sorunla yüz yüzeyim bazen müşteri hizmetlerinde yardım etmek isteyen oldu ancak yok biz buradan tüm düzenlemeleri yapıyoruz ancak konuşmamız sırasında bile bağlantınızda kopma yaşanıyor arıza kaydı açabilirim ancak ben bu soruna nasıl çözüm bulabilirim gerçektende artık yorulmaya başladım mobil nett kullana kullana fatura iyice şişti ne yapacağımı bilmiyorum