Neler Yeni

Volvo T4 - T5 Motorlar Lpg uyumu

Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
106
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
İzzet Bilal Karasu
Selamün aleyküm dostlar, bu volvo'nun t4-t5 motorlu araçlardan kullanan var mıdır? lpg uyumu konusunda bilgisi olan var mı ? bir kısım hiç bir şey olmaz diyor, bir kısım lpg gördü mü ymaulur diyor, internette rektifiyesiz 400-450000 km lerde gezenler var lpg ile hala yürür durumda, sizlere sormak istedim.
 

$ilent

80+ Titanium
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
25,188
En İyi Cevap
2
Yani ilk olarak bu motorların ustası az anlayanı az özellikle 5 silindir T5 dahada kritik. Turbo motorlarda LPG hep atmosferiklere göre biraz daha sıkıntılı olabiliyor. Fabrikasyon olmayan LPG de böyle Turbolu motorlarda sorun çıkma ihtimali var, çıkmama ihtimali de var. Ben T5 için önermem, muhtemelen sorun yapar 5 silindirde, onun dilinden anlamakta zor. T4 için gene bi nebze daha olabilir gibi. Ama dediğim gibi Turbo motorlarda risk biraz daha fazla.
 

Denizgezen

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
5,381
En İyi Cevap
1
Volvonun T5 motorunu çoğu sanayide anlayan yok. Önerim araç safkansa hiç bozmamak. Yakıt önemliyse dizeline yönelmek veya başka araca yönelmek. Yoksa çok zevkli bir araç olduğunu düşünüyorum
 
Katılım
13 Ocak 2021
Mesajlar
106
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
40
İsim
İzzet Bilal Karasu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Volvonun T5 motorunu çoğu sanayide anlayan yok. Önerim araç safkansa hiç bozmamak. Yakıt önemliyse dizeline yönelmek veya başka araca yönelmek. Yoksa çok zevkli bir araç olduğunu düşünüyorum
Dizeller hem güç olarak düşük, hemde ikinci elde dizeller gittikçe değer kaybediyor gibi 15 yıl önce bi araba dizelse daha fazla verirdiniz, şuanda dizelde aynı para hatta bir tık daha ucuz, 10 yıl sonra dizeller tarih olunca değer kaybetmesinden hele hele Avrupa'daki gibi belli yerlerde şehir merkezlerine girişi yasaklanırsa sorun olur.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani ilk olarak bu motorların ustası az anlayanı az özellikle 5 silindir T5 dahada kritik. Turbo motorlarda LPG hep atmosferiklere göre biraz daha sıkıntılı olabiliyor. Fabrikasyon olmayan LPG de böyle Turbolu motorlarda sorun çıkma ihtimali var, çıkmama ihtimali de var. Ben T5 için önermem, muhtemelen sorun yapar 5 silindirde, onun dilinden anlamakta zor. T4 için gene bi nebze daha olabilir gibi. Ama dediğim gibi Turbo motorlarda risk biraz daha fazla.
Doğru diyorsunuz o benim aklımıda kurcalıyor 5 silindir, hem 5. Silindirin 1 le beraber ateşlenmesi süreci karmaşıklaştırıyor. Bu kadar karışık bir motorda LPG biraz benide korkutuyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,074
Mesajlar
8,305,011
Üyeler
140,763
Son üye
scacotz
Top Bottom