TinerciAlper
80+ Gold
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 6,759
Dahası
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #27
tamamdır hocam konuya bilgilendirme yaparsiniz
Eğer cihazda donanım sorunu mevcut ise ve değişim, iade talebi ile yönlendirme yaparsanız DOA (değişim,iade) raporu verilebilir. sorunlarımın donanım kaynaklı olabiliceğini ve servise göndermemi söyledi temsilci ve nasıl tamir olucak diyince böyle dedi göndereceğim en yakın zamandaEstağfurullah öyle bir şey yok
Ürün sorunluysa ilk 6 ay içinde ki ürünler için ürün en başından beri kusurlu ürün kategorisine dahil oluyor bu sebeple de iade değişim veya onarım haklarını siz seçebiliyorsunuz gerekli videoları da mail olarak gönderin servise gönderirken ki kağıda da not edin ilk 6 ay kapsamında sorunlu ürün haklarım kapsamında değişim talep ediyorum diye. Red çıkarsa hakem heyeti o videolarla beraber zaten sizi haklı bulacaktır e devletten başvurabilirsiniz.
Mesaj otomatik birleştirildi:
@tümen