Neler Yeni

Wraith e-sports mağduriyeti

somoncum

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
4,276
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,929
İsim
Enver Eryalçın
Konuyla bunun ne alakası var ? Şikayet keyfi bir şikayet değil adam ürünü kullanamıyor ürün bozuk. Bu nasıl bir mantık. Adam şunu demiyor 'Ürünü beğenmedim iade etmek istiyorum' böyle bir olay değil şuanda bulunan. Ayıplı mal satılmış ve onarılması,iade edilmesi gerek bu kadar basit.
iade yok sadece değişim var
Mesaj otomatik birleştirildi:

Evet, doğru, her firmada şikayet var. Ancak, bu yaşadığım sorunun başınıza geldiğini düşünün. Böyle bir kumara girip 3900 TL verip elinizde bozuk bir fare ile kalabiliyorsunuz. Ben bu yaşadıklarımı kafadan sallamıyorum, yani isteyene mesaj kayıtlarını da, sorunu da videolu bir şekilde gösterebilirim. O videoda göstereceğim şeye sorun yok dediler yani.
AKKO Monsgeek Store dan aldım direkt kendilerinden ürün coil whine lı çıktı adamlar iade yapamayız dediler sadece yedek pcba yı yolladılar onda da çıktı 600₺ geri ödeme aldım aliexpress den elimde patladı 3.2k lık akko 5075b shine through

yani şikayet edeceğim bir yer de yok :peepo1:
TR de aynı böyle bir olay yaşasam THH çözümün var en azından. Uzun sürse de tek çaren bu!
sırf coil whine duymamak için gittim tr de alabileceğim en iyi build kalitesine sahip w75 stealth black almaya karar verdim.
 
Son düzenleme:

Cerox

80+
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
16
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Cerox
Evet, en azından Tüketici Hakem Heyeti kararıyla değişim ya da iade alabilirim. Ancak sonucu bilemeyeceğim için belki aylarca beklemem gerekiyor. Yeni bir fare için para verdikten sonra iade yerine değişim kararı çıkarsa, iki fare ile kalmak istemiyorum. Bu fareler, en azından benim için ucuz olmayan fareler.
 

jesia

80+
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
193
Dahası  
Reaksiyon skoru
67
İsim
Çağrı Arslan
wxe r1 i sağ clickte yay benzeri herne ise umrumda olmayan ses garantiye gönderdim. Click ayari yapılıp geri gönderildi çalışmayan sol yan tuşlar ile 3 5 gün beklememek için tekrar göndermedim bile.
 

somoncum

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
4,276
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,929
İsim
Enver Eryalçın
Evet, en azından Tüketici Hakem Heyeti kararıyla değişim ya da iade alabilirim. Ancak sonucu bilemeyeceğim için belki aylarca beklemem gerekiyor. Yeni bir fare için para verdikten sonra iade yerine değişim kararı çıkarsa, iki fare ile kalmak istemiyorum. Bu fareler, en azından benim için ucuz olmayan fareler.
Bak Wraith Esports da İade olayını unut yapmıyorlar direkt sadece değişim
 

somoncum

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
4,276
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,929
İsim
Enver Eryalçın
o politikasını değişmeleri gerek bence tamamen firma ilk bu yola çıktığından beri bu şekilde saçma bence.
 
Katılım
13 Ağustos 2024
Mesajlar
126
Dahası  
Reaksiyon skoru
32
İsim
tarık tanta
Belki daha önce Wraith e-Sports ile ilgili yazılanları görmüşsünüzdür. 14 günlük iade haklarını kullanmak isteyip beğenmedikleri ürünü iade edemeyenlerden bahsediyorum. Site, bu kişilere iade politikasındaki "ambalajı açılmış ürünleri alamayız" maddesi ile cevap vermiş. Ancak bu site, kesinlikle bozuk ürünlerin iadesini de yapmıyor. Bariz bir şekilde bozuk olan fareyi teknik servislerine yolladığımda, bana "hiçbir sorun yok" diyerek geri dönüş yaptılar.

Bu fareyi arkadaşlarımın tamamen farklı sistemleri de dahil olmak üzere 4 farklı bilgisayarda test ettim. Ürün geri geldikten sonra, üründe bariz bir şekilde problem olduğunu belirttim. İadede ısrar etmediğimi, tamir veya değişim bile kabul edeceğimi söyledim. Ancak bana, dalga geçer gibi, USB portlarımda sorun olabileceğini söylediler.

Tüketici hakem heyeti'ne başvurumu da yaptım ancak ne zaman dönüş yaparlar, o da belli değil.

Eğer buradan alışveriş yapma planınız varsa diye, yaşadığım bu olayı sizinle paylaşmak istedim.
bende de glass mousepadin 2 silikonu eksik gelmişti kullanıma bir engeli yoktu ama mail attım ona bile dönüş sağlamadılar .d
 

somoncum

80+ Silver
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
4,276
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,929
İsim
Enver Eryalçın
Hijyenik olarak geçen kulaklık değil bir şey değil mouse klavye yani nasıl iade almazsın. İnternet üzerinden satın aldığın ve deneyemediğin bilmediğin bir ürün eğer elime olmayacak ise veya beklediğin gibi gelmediyse yasal olarak 14 Gün içinde hakkımız bulunuyor iade etmek için bu yönden uyarılması gerek bence firma!
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bildiğimiz bilgisayar ve ekipmanları satan firmalar bile bunu yaşatmıyor bu firma kafasına göre politika belirlemiş resmen. Diğer büyük firmaların günde kaç tane iade ürün geliyordur onlar hiç mi zarar etmiyor yani bu olaydan bir tek onlar zarar edecek gibi bu politikayı kendilerini korumak adına çıkarmış ama yapacak bir şey yok ithal olarak global de gördüğümüz ürünleri çoğununu getiren tek firma wraith :peepo1:
 

Cerox

80+
Katılım
24 Temmuz 2024
Mesajlar
16
Dahası  
Reaksiyon skoru
4
İsim
Cerox
Evet bu bozuk ürünü iade, değişim hatta onarım bile yapmama işinin, Tüketici Hakem Heyeti sonucunu burada da paylaşırım. Sonucu merak edenler olursa görmüş olur.
 
Top Bottom