Ben de huawei.gelmezse net bi sonraki telefonumu kesinlikle apple marka tercih edecem.
Ben de huawei.gelmezse net bi sonraki telefonumu kesinlikle apple marka tercih edecem.
huawei de batma noktasına geldi hocamBen de huawei.
9pro yazıyorsende de mi note 8 var hocam